تعبیر و تفسیر تصویر گربه در فال قهوه

منبع: ستاره

355

1398/6/31

02:36


نقش بستن گربه در فال قهوه با توجه به اینکه در کدام قسمت فنجان است، تعبیر متفاوتی دارد. افراد پلید، شروع تازه، شانس و دشمن از تفسیرهای نقش گربه در فنجان قهوه هستند.

تعبیر و تفسیر تصویر گربه در فال قهوه


ستاره | سرویس سرگرمی - اعتقاد به فال قهوه و تفسیر اشکال تشکیل شده از باقیمانده قهوه در فنجان از دیرباز در میان فرهنگ‌های مختلف رواج داشته است. فالگیران قهوه برای هر تصویر ظاهر شده در فنجان تفسیر خاصی داشتند. یکی از این نشانه ها، تصویر گربه در فال قهوه است. برای تفسیر نقش گربه باید توجه کرد که این شکل در کدام ناحیه از فنجان نقش بسته است. به طور کلی تصویر گربه در فنجان قهوه نشان دهنده ذات حیله گر است و به شما هشدار می‌دهد دشمنی که قصد ضربه زدن به شما را دارد در کمین است. اگر یک گربه در فنجان قهوه شما نقش بسته است، با ما همراه باشید. در این مطلب به طور کامل تصویر گربه در فال قهوه را در هر قسمتی از فنجان تشریح خواهیم کرد.

تصویر گربه در فال قهوه

مراقب افرادی که ذات غارتگر و پلید خود را با حیله و نیرنگ پنهان کرده‌اند باشید. همچنین در کسب و کار و تجارت، حواس خود را نسبت به افراد متقلب و کلاهبردار جمع نگه دارید. وضعیت شما ناامن است و نیاز به مراقبت ویژه دارد. تصویر گربه در فنجان قهوه معمولا نشان دهنده خیانت و فریب است، ولی تصویر گربه‌ای که در حال استراحت باشد در نزدیکی دسته و در قسمت بالایی فنجان مفهوم متفاوتی دارد و نشان دهنده آرامش درونی است.

 

تصویر گربه در بالای فنجان قهوه

چناچه تصویر گربه در قسمت بالای فنجان به نمایش درآید، این نشانه با ایجاد یک شروع تازه در زندگی در ارتباط است. به علاوه تصویر گربه در بالای فنجان خوشحالی و رضایت شما از زندگی را نشان می‌دهد. به علاوه نماد گربه نشان می‌دهد که کنجکاوی بینهایتی که در وجود شما نهادینه شده است، باعث می‌شود تا در ذهن دیگران فردی کامل و ایده آل باشید.
اگر اخیرا حس می‌کنید که خسته و کسل شده‌اید، لازم است تا به طور جدی روی به دست آوردن آرامش کار کنید تا بتوانید برای زندگی خود معنی و هدفی بسازید.


تصویر گربه در وسط فنجان قهوه

درباره هنگامی که تصویر گربه در میانه فنجان ظاهر می‌شود باید گفت که نشان دهنده این است که شما درباره احساسات و عقاید خود صادق هستید. گاهی اوقات افراد از آنچه می‌گویید شگفت زده می‌شوند. گربه در وسط فنجان قهوه نشان می‌دهد که شما باید این عادت را ترک و پیش از سخن گفتن فکر کنید.
 

تعبیر و تفسیر تصویر گربه در فال قهوه/


تصویر گربه در کف فنجان قهوه

نمایان شدن تصویر گربه در کف فنجان قهوه نشان دهنده شخصی است که از پیشرفت و حرکت رو به جلوی شما ناراحت خواهد شد. فراموش نکنید که پیش از این در چنین شرایطی بعضی افراد به شما کمک کردند. این افراد کمک کننده همچنین میتوانند از میان دوستانی که در اطراف خود دارید باشند.


تصویر گربه در ناحیه نامشخص در فنجان قهوه

چنانچه تصویر گربه به صورت نامنظم و کشیده شده در اطراف فنجان قهوه ظاهر شود، خوش شانسی را نشان می‌دهد. این نشانه بیان می‌کند که شما هر انتخابی که داشته باشید در زندگی خوش شانس خواهید بود.


سخن آخر

به طور کلی تصویر گربه در فال قهوه بازتابی از نیازها و خواسته‌های فرد است. بنابراین فرد را آگاه می‌کند تا با دقت بیشتری به رفتار خود و اطرافیان توجه کند. اگر به فال علاقه دارید توصیه می‌کنیم مطالب فال تاروت کبیر و فوت و فن آن و فال حافظ به همراه تعبیر، معنی و شاهد فال را از دست ندهید. آیا تا حال تجربه گرفتن فال قهوه را داشته‌اید؟ چه تصاویری در فنجان شما دیده شد؟ چقدر تفسیر این تصاویر برای شما به حقیقت نزدیک بود؟ فراموش نکنید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ستاره به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو