آخرین خبرها از ساخت فصل دوم سریال ترکی تلخ و شیرین+ زمان ساخت و پخش

منبع: کولاک

5,269

1398/6/31

14:19


فصل دوم سریال ترکی تلخ و شیرین کی پخش می شود؟

سریال ترکی تلخ و شیرین یکی از سریال های پر طرفدار در ترکیه بوده است. این سریال مخاطبان زیادی هم از بین ایرانیان پیدا کرده است. پخش آن در برخی شبکه ها با دوبله فارسی یا زیرنویس همیشه پر بیننده بوده است.

فصل دوم سریال ترکی تلخ و شیرین

فصل دوم سریال ترکی تلخ و شیرین

فصل اول سریال ترکی تلخ و شیرین در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و طی سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از شبکه اصلی ترکیه ای پخش شد. حالا مخاطبان و طرفداران این مجموعه منتظرند تا ببینند آیا فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد یا خیر. آنطور که برخی از منابع ترکیه ای در رسانه های این کشور گفته اند سازندگان سریال بی میل نیستند تا فصل دوم آن را بسازند. ظاهرا داستان فصل دوم نوشته شده اما هنوز استارت تولید آن زده نشده است. بدیهی است جدیدترین اخبار در خصوص ساخت و پخش فصل دوم این سریال پر طرفدار از طریق سایت مجله کولاک اطلاع رسانی می شود.

در خلاصه داستان فصل اول سریال آمده است: مراد و دویگو دیوونه وار عاشق هم بودن و مراد بعد از فارق التحصیلی از دانشگاه به دویگو پیشنهاد ازدواج میده ولی دویگو که آرزو های بزرگی در سر داره میگه که یه قرارجدایی پنج ساله با هم بذارن و بعد از پنج سال دوباره پیش هم برگردن ولی نمیدونستن که زندگی براشون سوپریز هایی داره عشقی که سالها از ذهن بیرون نمیره، ممکنه؟ مورات و دویگو از زمان کودکی عاشق یکدیگر هستند وقتی انها از دانشگاه فارغ التحصیل میشوند مورات از دویگو درخواست ازدواج میکند اما دویگو رویاهایی دارد که هنوز به انها نرسیده است تا اینکه ۵ سال بعد …

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو