خالق شخصیت «رمبو» از فیلم Rambo: Last Blood متنفر است!

منبع: بلاکس آپ

283

1398/6/31

18:36


خالق شخصیت «رمبو» از فیلم Rambo: Last Blood متنفر است!

در تازه ترین اخبار دیوید مورل خالق شخصیت رمبو انتقادات به فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) را درست دانسته است و گفته که این فیلم افتضاح است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی خالق شخصیت معروف و محبوب «رمبو» در رابطه با فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) که جدید ترین فیلم از شخصیت رمبو است صحبت هایی داشته است. مدتی پیش بود که فیلم Rambo: Last Blood با بازی سیلوستر استالونه بر روی پرده های سینما رفت و باید گفت که نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نمرات بسیار پایینی از سوی آنها دریافت کرد. دیوید مورل خالق شخصیت «رمبو» در ابتدا که هنوز فیلم اکران نشده بود، از این فیلم تعرف می کرد و آن را جز فیلم های مورد انتظاراش می دانست. اما اکنون که فیلم اکران شده می گوید که با نظر منفی منتقدان موافق است. دیوید مورل گفت:

من با نقدهای منتشرشده فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) موافقم. این فیلم آشفته و آبکی است. باعث شرمساری است که نام من به‌ عنوان یکی از کسانی که در ساخت فیلم شرکت داشته، برده شده است.

امتیازات فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) بسیار بد بوده است و 31 درصد از 81 منتقد و 84 درصد از 757 مخاطب را دریافت کرده است. سینما اسکور نیز به این فیلم امتیاز B را داده است. در سایت IMDb  اما وضعیت کمی بهتر است و این فیلم از 2611 رای مخاطبان توانسته امتیاز 7.2 را از 10 دریافت کند. باید گفت که چهار فیلمی که از سری رمبو منتشر شده است، در مجموع توانسته 727 میلیون دلار بفروشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو