معرفی راهکار MagicINFO Analytics سامسونگ

معرفی راهکار MagicINFO Analytics سامسونگ


منبع: فوت و فن

111

1398/6/31

18:54


معرفی راهکار MagicINFO Analytics سامسونگ

ابزاری پیشرفته برای بازاریابی هدفمند

 

طراحان کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریاب‌ها برای اینکه بتوانند به شکلی موثر و هدفمند کار خود را انجام دهند بیش از هر چیز به داده‌ها و اطلاعات دقیق نیاز دارند. اطلاعاتی مثل جنسیت و سن مشتریان می‌تواند به تعیین استراتژی درست کمک کند. اما تصور کنید که بتوانید جزئیات بیشتری از مشتریان و خریداران خود داشته باشید. اینکه در چه تاریخ و ساعتی و شرایط آب‌وهوایی میزان فروش یا توجه مشتریان به کالای شما بیشتر یا کمتر است یا اینکه کدام مدل از کالاها و محوطه فروشگاه شما بیشتر مورد توجه مشتریان است. تمامی این اطلاعات به همراه انبوهی از داده‌های دیگر به کمک ابزار جدید سامسونگ که MagicINFO Analytics نام دارد، جمع‌آوری و ارائه می‌شود. شرکت سامسونگ در چند سال اخیر مدل‌های متنوعی از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را به عنوان ابزاری برای بازاریایی موثر معرفی کرده است. مزیت‌های این نمایشگرها موجب شده تا کسب‌وکارها بتوانند راحت‌تر از همیشه محتواهای جذاب‌تر و شخصی‌‌سازی شده خود را به مشتریان‌شان منتقل کنند. در کنار این نمایشگرها سامسونگ برای کنترل و مدیریت راحت‌تر نمایشگرهای دیجیتال ساینیج راهکار جادویی سرور نرم افزاری خود را با نام MagicINFO ارائه می‌کند. جدیدترین نوع از این راهکارها به نام MagicINFO Analytics رونمایی شده تا کسب‌وکارها بتوانند به شکلی ساده و راحت میزان تاثیر کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی کالای خود را متوجه شوند.

با استفاده از راهکار MagicINFO Analytics و به کمک تجزیه و تحلیل ابرداده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توان تجربه‌ای جدید را برای مشتریان خلق کرد. MagicINFO Analytics از سه راهکار اصلی مدیر قانون (Rule Manager)، سنجش رفتار (Behavior Sensing) و هوش مصنوعی (Brightics AI) بهره می‌برد که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

مدیر قانون (Rule Manager) :

از طریق راهکار Rule Manager کاربر می‌تواند معیارها و پارامترهای مورد نظر خود را شخصی سازی کند. طیف گسترده‌ای از متغیرها مثل کمترین و بیشترین کالای فروش رفته، تاریخ و ساعت هرکدام و حتی شرایط آب‌وهوایی وجود دارد که براساس آن می‌توان اطلاعات را برای تجزیه و تحلیل آماده کرد.

داشبوردی با رابط کاربری سریع و روان طراحی شده تا تمامی اطلاعات فروش، تجزیه و تحلیل آنی اطلاعات و گزارش‌های مربوط به بازاریابی را در آن مشاهده کنید.

همچنین محتواهای زمانبندی شده را می‌توان به شکلی ساده و برای تعداد زیادی از نمایشگرها طراحی و آماده کرد.

سنجش رفتار (Behavior Sensing) :

«سنجش رفتار» یکی از جذاب‌ترین راهکارهای ابزار MagicINFO Analytics است که کمک می‌کند تا رفتار مشتری در محیط اطراف فروشگاه یا نمایشگر بررسی و تحلیل شود. در راهکار سنجش رفتار ما سه ابزار تعداد افراد (People Count)، تحلیل محوطه (Zone Analysis) و نقشه حرارتی (Heat Map) را در اختیار داریم که با استفاده از آنها نوع رفتار مشتریان و میزان علاقه‌مندی هر کدام از آنها به کالاها اندازه‌گیری می‌شود.

با در اختیار داشتن این ابزارها می‌توانید به سادگی مقایسه‌ای داشته باشید میان مشتریان بالقوه یا افرادی که تنها تماشا می‌کنند و آنهایی که وارد فروشگاه می‌شوند و کالای شما را می‌خرند. همچنین با مشاهده نقشه حرارتی می‌توانید میزان استقبال مشتریان را از نقاط مختلف فروشگاه بسنجید و در صورت لزوم اصلاحاتی را در مناطق خلوت‌تر انجام دهید.

تمامی اطلاعات و داده‌های مربوط به راهکار سنجش رفتار به شکلی آنی و زنده روی داشبورد MagicINFO Analytics قابل مشاهده خواهد بود.

هوش مصنوعی (Brightics AI) :

تمامی داده‌های جمع‌آوری شده به کمک راهکار Brightics AI تجزیه و تحلیل می‌شود. Brightics AI یک راه حل پیشرفته بزرگ برای تجزیه و تحلیل داده ها از طریق الگوریتم یادگیری ماشین است که امکان پیش‌بینی نظرات مشتریان را فراهم می‎کند. این کارها با سه ابزار تحلیل پیش‌گویانه (Predictive Analysis)، مدل‌سازی سفارشی (Customized Modeling) و رابط بصری (Visualized Interface) انجام می‌شود.

راهکار Brightics AI دارای توان تحلیلی قدرتمندی است به گونه ای که ۳۰۰ عملکرد را پشتیبانی می‌کند. پس از پایان تجزیه‌ و تحلیل‌های انجام شده تمامی داده‌ها در قالب‌ ۳۰ نمودار متنوع ارائه می‌شود.

سامسونگ تمامی خدمات مربوط به راهکارهای ابزار MagicINFO Analytics شامل مشاوره طراحی، نصب، پیکربندی، یکپارچه‌سازی داده‌ها و تعمیرات و نگهداری را ارائه می‌دهد تا این اطمینان حاصل شود که مشتریان از تمامی ظرفیت‌ها و راهکارهای MagicINFO Analytics استفاده می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو