عکس های جدید و مدلینگ لاله مرزبان و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های جدید و مدلینگ لاله مرزبان و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

978

1398/6/31

22:33


عکس های جدید لاله مرزبان و خانواده اش + بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان ، عکس لاله مرزبان و همسرش ، بیوگرافی لاله مرزبان ، ghgi lvcfhk

نمکستان: لاله مرزبان بازیگر جوان و خوش ذوق ایرانی متولد ۲۹ دی ماه ۱۳۷۲ اهل تهران می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ آغاز نموده است. این بازیگر برای اولین بار از قاب تلویزیون دیده شد. هم اکنون در عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت دارد. مرزبان علاوه بر بازیگری، رشته های ورزشی از جمله تنیس، شنا و والیبال را بطور حرفه ای دنبال می کند.

عکس های جدید لاله مرزبان و بیوگرافی

همسر لاله مرزبان :

لاله مرزبان در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

خانواده لاله مرزبان :

لاله مرزبان یک خواهر به نام سها دارد. وی با وجود مخالفت خانواده اش در ابتدای ورود به عرصه بازیگری، با علاقه حرفه بازیگری را دنبال نمود.

بیوگرافی لاله مرزبان و عکس های جدید

صفحه اینستاگرام لاله مرزبان : 

لاله مرزبان با آیدی laleh.marzban در اینستاگرام فعالیت می کند.

صفحه اینستاگرام لاله مرزبان

سابقه فعالیت لاله مرزبان :

لاله مرزبان بازیگر خوب کشورمان در عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت می کند. وی از دوران نوجوانی به بازیگری علاقه داشت و در تئاترهای مدرسه فعالیت می کرد. این بازیگر برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ با ایفای نقشی کوتاه در سریال هوش سیاه ساخته مسعود آب پرور مقابل دوربین رفت و در سال ۱۳۹۱ با بازی در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند اثر پوران درخشنده، پا به دنیای سینما گذاشت.

لاله مرزبان سال ۱۳۹۵ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده تا حدودی توانست دیده و شناخته شود. وی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی و شهرام حقیقت دوست ایفای نقش نمود. سریال تلویزیونی آنام به کارگردانی جواد افشار و کاراکتر آفرین موجب شد تا وی در میان مخاطبان تلویزیون شناخته و مشهور شود. شبنم قلی خانی، سامیه لک و مهرانه مهین ترابی از بازیگران اصلی سریال آنام بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو