دانلود نسخه هک شده بازی Stikbold A Dodgeball Adventure برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Stikbold A Dodgeball Adventure برای PS4


منبع: دانلود ها

226

1398/7/1

01:07


بازی Stikbold A Dodgeball Adventure در سبک ورزشی، اکشن و خانوادگی می باشد و می توان آن را به صورت چندنفره چه در حالت آفلاین و چه آنلاین بازی نمود. این بازی با الهام از بازی های کلاسیک arcade و با ترکیب بازی ای شبیه به بازی داژبال یا وسطی و اکشن، محیطی رنگارنگ و سراسر اکشن و هیجان را ایجاد می کند که در آن می توانید مهارت هایتان را در مودهای مختلف از جمله مود تک نفره و چند نفره‌ی لوکال یا آنلاین در مقابل دوستان و خانواده محک بزنید. سیستم بازی Stikbold A Dodgeball Adventure از این قرار است که می توانید شخصیت خود را از بین Björn و Jerome انتخاب کنید. سپس باید به این کاراکتر آموزش دهید تا تبدیل به ورزشکاری حرفه ای در سطح جهانی شود.

در ابتدا کاراکتر انتخاب شده توسط خودتان را باید با تمرینات سخت برای ورود به مسابقات حرفه ای آماده کنید. سپس از شما آزمونی گرفته می شود تا قابلیت هایتان را ثابت کنید. اگر در این مرحله شکست بخورید باید دوباره تلاش کنید تا زمانی که بتوانید این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید. این بازی برای شما تجربه ی بازی Dodgeball که یکی از بازی های معروف توپی در کشورهای خارجی است با قوانین مختلف را فراهم می کند. همچنین اگر شما هم از بازی های قدیمی دوران کودکی تان خاطره های بسیاری دارید ، این بازی می تواند بسیاری از آنان را برایتان دوباره زنده کند.

Stikbold A Dodgeball Adventure PS4-PRELUDE

Update v1.01; ID: CUSA-01183

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Stikbold-A-Dodgeball-Adventure

info

Stikbold! is a groovy 70s-themed single and local multiplayer fantasy dodgeball game with intense, quirky arenas and chaos-inducing random events which change the outcome of each round.

Stikbold! is a single and local multiplayer dodgeball game heavily inspired by the 70’s, back when tacky was cool and there was no such thing as bad style.

Follow the story of world famous Stikbold atheletes Björn and Jerome, team up with a dodgeball buddy in co-op team battles or charge head first into a manic free-for-all battles with up to five others.

– An epic story mode that can be played solo or with a friend in co-op

– Local multiplayer mayhem across a variety of unique and chaotic dodgeball arenas

– Get knocked out? Stay in the game by attacking players from the sidelines to affect the tournament outcome

– Loads of playable dodgeball combatants to unlock

– A funky 70s disco soundtrack

– Lots of Moustaches

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.01 PS4-PRELUDE با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Stikbold A Dodgeball Adventure v1.00 PS4-PRELUDE با لینک مستقیم

ADs

دانلود نسخه هک شده بازی Stikbold A Dodgeball Adventure برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو