قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت سوم)

قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت سوم)


منبع: فوت و فن

235

1398/7/1

09:31


قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت سوم)

یک خودرو جدید صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارد، رانندگی با آن چگونه است، چه صدایی تولید می‌کند، و یا چه حسی را منتقل می‌کند،‌ اگر اتومبیل قابل اطمینانی نباشد در دراز مدت چندان کارآمد نخواهد بود.

چرا که هزینه‌ی نگهداری ممکن است در نهایت بیش از آنچه که مایل به پرداخت آن هستید برای شما تمام شود.

به همین دلیل است که ما امتیازات قابلیت اطمینان خودرو را در فرمول امتیاز دهی و رتبه دهی خود در نظر می‌گیرد.

چه شما یک خودرو ارزان قیمت را انتخاب کنید یا یک خودرو اسپورت گران قیمت، احتمالاً انتظار دارید که پولی که با سختی آن را بدست آورده‌اید به خوبی خرج شده و خودرویی که خریده‌اید تا مدت‌ها بدون هیچ گونه مشکل جدی باقی بماند.

با این حال جست و جو در میان لیست بلندی از خودرو‌های موجود در بازار امروز و تحقیق درباره‌ی قابلیت اطمینان کلی هر یک می‌تواند امری زمان بر و خسته کننده باشد.

بخش رتبه بندی خودرو‌های جدید ما با تکیه بر امتیازات کمپانی J.D. Power در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده ایجاد شده است.

این کمپانی به منظور تعیین میزان قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی هر خودرو جدید از فرمول آماری و مطالعات گوناگون بهره می‌گیرد.

لیست زیر شامل تمامی خودرو‌ها، پیکاپ تراک‌ها، مینی ون‌ها، و شاسی بلند‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ است که در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده حداقل موفق به کسب امتیاز چهار از پنج شده‌اند.

همچنین این‌ خودرو‌ها از پایین‌ترین تا بالاترین امتیاز، در این لیست رتبه بندی شده‌اند.

در رابطه با مدل‌هایی که امتیاز مشابهی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان دریافت کرده‌اند ما پیروزی را به خودرو‌یی که موفق به کسب امتیاز کلی بالاتری از سوی وبسایت U.S. News شده و یا از شروع قیمت پایین‌تری برخوردار بوده اعطا کرده‌ایم.

به یاد داشته باشید که امتیازات موجود در وبسایت U.S. News همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و تحقیقات تخصصی جدید، طبق یک مبنای همیشگی تغییر می‌کنند.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در بخش رتبه بندی خودرو‌های جدید ما مغایرت داشته باشند.

در ادامه همراه ما باشید تا با قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید:

۱۸) کیا فورته ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

قیمت: ۱۷,۷۹۰ دلار

کمپانی کیا مدل فورته خود را برای سال ۲۰۱۹ مجدداً به طور کامل طراحی کرده است.

این خودرو با قرار گرفتن در کنار مزدا ۳ و فولکس واگن GTI، جایگاهی را در صدر رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما به خود اختصاص داده است.

کیا فورته با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون صندوق عقب جادار، راندمان سوخت فوق العاده، امتیازات بی‌نظیر در زمینه آزمایشات تصادف، و اتاقی جذاب و جادار، نسبت به رقبای خود برتری پیدا کرده است.

اگر به دنبال شتابی قدرتمند هستید کیا فورته احتمالاً‌ پاسخگوی نیاز‌ شما نخواهد بود،‌ هرچند این خودرو از هندلینگ مناسبی بهره مند بوده و قدرت کافی برای بیشتر موقعیت‌های رانندگی روزمره را تامین می‌کند.

از جمله امکانات پیش فرض چشمگیر در این خودرو می‌توان به سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم نظارت بر توجه راننده، ترمز اضطراری خودکار، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

۱۷) کیا کادنزا ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۸

قیمت: ۳۳,۱۰۰ دلار

مدل کادِنزا ۲۰۱۹ کمپانی کیا امتیازات بی‌نظیری را در زمینه‌ی ایمنی به دست آورده و به وسیله‌ی یک گارانتی درجه‌ی یک نیز پشتیبانی می‌شود.

این خودرو در هر دو ردیف صندلی خود فضایی کافی برای سرنشینان بالغ فراهم کرده و کیفیت اتاق آن نیز در سطح لوکس قرار دارد.

علاوه بر این، کیا کادنزا به صورت پیش فرض به همراه امکانات جذابی همچون روکش چرم،‌ بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی،‌ سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب، سیستم کمک به تغییر مسیر، و یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه قابلیت اتصال تلفن همراه هوشمند عرضه می‌شود.

جای تعجب نیست که کیا کادنزا با قرار گرفتن در کنار تویوتا آوالون هیبرید صدرنشین رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ ما نام گرفته است.

با این وجود برخی رقبا در مقایسه با این خودرو از فضای حمل بار بزرگ‌تر و هندلینگ دقیق‌تری برخوردار هستند.

۱۶) تویوتا کمری ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۸

قیمت: ۲۴,۰۹۵ دلار

تویوتا کمری از سوی وبسایت یو اس نیوز به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز متوسط در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است.

این خودرو در کنار ارزش فوق العاده‌ای که دارد با برخورداری از اتاقی جذاب، سواری راحت، هندلینگ تحت کنترل،‌ و موتور‌های پرانرژی و کم مصرف، خودرو کاملی نیز به شمار می‌رود.

تویوتا کمری به لحاظ ایمنی امتیازات فوق العاده‌ای را به خود اختصاص داده و به صورت پیش فرض همراه با مجموعه‌ی کاملی از امکانات کمک راننده‌ی پیشرفته عرضه می‌گردد.

این خودرو همچنین از یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه وای فای هات اسپات با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی نیز بهره می‌برد.

۱۵) ۲۰۱۹ Ram 1500

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۱

قیمت: ۲۷,۳۹۵ دلار

Ram 1500 که برای سال ۲۰۱۹ بار دیگر به طور کامل طراحی شده بخاطر سواری فوق العاده نرم، اتاق جذاب،‌ و صندلی‌های بسیار راحت و جادار خود مورد ستایش قرار گرفته است.

کمپانی Ram برای سال ۲۰۱۹ ظرفیت بکسل و یدک کشی این خودرو را به طور قابل توجهی افزایش داده است.

این خودرو همچنین از امتیازات ایمنی مناسب، تکنولوژی اطلاعاتی سرگرمی با کاربردی آسان، و مجموعه‌ی تحسین برانگیزی از تکنولوژی‌های ایمنی قابل خرید نیز بهره می‌برد.

این پیکاپ تراک جایگاهی را در صدر رتبه بندی پیکاپ تراک‌های فول سایز به نام خود ثبت کرده است.

۱۴) تویوتا تاندرا ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۳

قیمت: ۳۱,۶۷۰ دلار

تویوتا تاندرا ۲۰۱۹ صرف نظر از امتیاز درجه‌ی یک آن در زمینه‌ی قابلیت اطمینان، از نقاط قوتی همچون موتور قدرتمند هشت سیلندر، توانایی فوق العاده در رانندگی آفرود، و سیستم‌های ایمنی پیش فرض بی‌شمار نیز برخوردار است.

علاوه بر این، تویوتا تاندرا از اتاقی خوش ساخت که دارای صندلی‌های بزرگ در هر دو ردیف می‌باشند نیز بهره می‌برد.

متاسفانه در این پیکاپ فول سایز نقاط ضعفی همچون امتیازات ایمنی پایین، راندمان سوخت پایین‌تر از حد متوسط، و ظرفیت‌های بکسل و یدک کشی پایین در مقایسه با رقبا به چشم می‌خورد.

تویوتا تاندرا به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی همچون سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۱ اینچی و تجهیزات ایمنی مانند نور بالای خودکار، سیستم پیش از برخورد، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و کروز کنترل منطبق شونده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

۱۳) تویوتا پریوس ۲۰۱۹ c

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۷

قیمت: ۲۱,۵۳۰ دلار

تویوتا پریوس ۲۰۱۹ از نقاط قوتی همچون راندمان سوخت بی‌نظیر، فضای حمل بار بالاتر از حد متوسط، و امکانات پیش فرض فراوان بهره مند است.

این خودرو به یک سیستم ارتباطی دارای یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۱ اینچی با قابلیت تشخیص صدا مجهز بوده و به همراه مجموعه‌ی کاملی از تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته عرضه می‌شود.

پریوس c از صندلی‌های جلویی جادار و راحتی برخوردار بوده، هرچند ممکن است فضای موجود در صندلی‌های عقب آن برای سرنشینان بلندقدتر کافی نباشد.

تویوتا پریوس در پیچ‌ها عملکرد خوبی را از خود نشان داده و به راحتی قابل مانور است، اما سیستم پیشرانه‌ی این خودرو از قدرت کافی برای رانندگی مطمئن در بزرگراه برخوردار نمی‌باشد.

۱۲) تویوتا پریوس پرایم ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱

قیمت: ۲۷,۳۵۰ دلار

تویوتا پریوس پرایم ۲۰۱۹ تنها خودرو هیبرید پلاگین در این لیست به شما می‌رود.

این خودرو یکی از پربازده‌ترین خودرو‌ها در بازار امروز به لحاظ مصرف سوخت محسوب شده و به صورت پیش فرض به امکاناتی همچون سیستم جهت یابی، رادیو ماهواره‌ای، رادیو HD، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، سیستم گرمایشی در صندلی‌های جلویی، و مجموعه‌ی کاملی از امکانات ایمنی فعال مجهز شده است.

پریوس پرایم در مقایسه با بسیاری از خودرو‌های کامپکت دیگر فضای حمل بار بیشتری را در اختیار شما قرار داده و به لحاظ ایمنی نیز امتیازات بالایی را به دست آورده است.

با این وجود، این خودرو از شتاب کافی برخوردار نبوده و فضای نشیمن آن تنها برای چهار سرنشین کفایت می‌کند.

۱۱) بویوک انکور ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱

قیمت: ۲۳,۲۰۰ دلار

بویوک انکور یکی از زیبا‌ترین اتاق‌ها در کلاس خود را داراست که فضای کافی برای چهار سرنشین بالغ را در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

از نقاط قوت این شاسی بلند می‌توان به قابلیت مانور پذیری فوق العاده، هندلینگ چابک، سواری نرم،‌ و راندمان سوخت بالا مناسب کرد.

با این حال آپشن‌های موتور این خودرو چندان قدرتمند نمی‌باشند.

بویوک انکور به صورت پیش فرض به همراه امکانات پیش فرض فراوانی از جمله سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی به همراه وای فای هات اسپات، رادیو ماهواره‌ای، بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو روانه‌ی بازار خواهد شد.

۱۰) شورولت تاهو ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

قیمت: ۴۸,۰۰۰ دلار

مدل تاهو ۲۰۱۹ کمپانی شورولت ویژگی‌هایی همچون موتور‌های نیرومند، سیستم هدایت دقیق، و یک سواری آرام و بی‌صدا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این خودرو از قابلیت بکسل بالایی برخوردار بوده و راندمان سوخت رقابتی را در این کلاس خودرو ارائه می‌کند.

با این حال در شاسی بلند‌های سایز بزرگ دیگر شاهد وجود ویژگی‌هایی همچون اتاق‌های زیباتر،‌ فضای حمل بار بیشتر، و صندلی‌های جادارتر در ردیف سوم هستیم.

شورولت تاهو به همراه لیست بلندی از امکانات پیش فرضی همچون سیستم راننده‌ی نوجوان یا Teen Driver، سنسور‌های پارک در عقب، برف پاک کن‌های حساس به باران، یک خروجی برق ۱۱۰ ولتی، بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای، رادیو HD، وای فای هات اسپات، و یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی عرضه خواهد شد.

۹) تویوتا سینا ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

قیمت: ۳۱,۳۱۵ دلار

تویوتا سیِنا ۲۰۱۹ ویژگی‌هایی همچون ظرفیت حمل بار بسیار بزرگ، یک موتور شش سیلندر سرزنده، آپشن سیستم رانندگی دو دیفرانسیل، و مجموعه‌ی کاملی از تکنولوژی‌های ایمنی فعال را در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

این خودرو از اتاقی کاربردی به همراه سه ردیف صندلی راحت و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با کاربری آسان همراه با سیستم جهت یابی، کنترل‌های صوتی، وای فای هات اسپات، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی برخوردار می‌باشد.

با این حال این خودرو هم دارای نقص‌هایی است. تویوتا سینا به نسبت کلاس خودرویی که در آن قرار دارد خودرو گران قیمتی محسوب شده و همچنین به یک طراحی مجدد نیاز دارد.

علاوه بر این، دیگر رقبا در مقایسه با سینا از اتاق‌های لوکس‌تر و یا مدرن‌تری برخوردار هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو