زندگی را با قطارهای زندگی بر روی ریل ها تجربه کنید

منبع: تالاب

126

1398/7/1

12:33


زندگی را با قطارهای زندگی بر روی ریل ها تجربه کنید

قطارهای کشور عزیزمان ایران از سال 1306 تا به امروز تغییرات فراوانی را از لحاظ ظاهری و خدمات دهی در خود دیده اند. هر چه خدمات ریلی در جهان پیشرفته داشته، سیستم حمل و نقل ریلی ایران نیز خود را با این پیشرفت سازگار کرده و روز به روز در حال تکامل می باشد.

 

رشد قطارهای ایران به گونه ای بوده که چشمان هر متقاضی را به سمت خود میکشاند. این پیشرفت به نوبه ای بوده است که در حال حاضر خدماتی در قطارها ارائه می گردد که در برخی از هواپیماها نمی بینید. بلیط قطار پنج ستاره توانسته جای خود را در دل متقاضیان به زیبایی باز کند. امروزه برای اینکه بتوانند سفری راحت تر و با آرامش تر ار به وسیله قطارها تجربه نمایند، قطارهای 5 ستاره را انتخاب می کنند.

 

قطار زندگی را بشناسید

قطارهای 5 ستاره اولین نوع قطارهای لوکس و مجلل راه آهن ایران محسوب می شوند. این قطارها از لحاظ خدمات مغایرت های بسیار زیادی را به نسبت سایر قطارها دارند. به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا طبق استانداردهای جهانی از جمله ویژگی های قطارهای 5 ستاره است. در حال حاضر قطارهای 5 ستاره در 3 مدل عصرانه، شام و شام ویژه خدمات را به مهمانان عرضه می دارد.

زندگی را با قطارهای زندگی بر روی ریل ها تجربه کنید

در قطارهای زندگی چه امکاناتی برای زندگی روی ریل ها ارائه می شود؟

اگر بخواهیم خدمات قطار زندگی را به طور جداگانه بیان کنیم، به عوامل بسیار زیادی باید اشاره کنیم. در ادامه مطلب به چند مورد آن اکتفا خواهیم کرد. با خرید بلیط ارزان قطار زندگی از امکانات زیر می توانید در سفرهای خوداستفاده نمایید:

 

استقبال محترمانه از طریق میکسون و فرش قرمز

پذیرایی با امکانات بسیار مناسب

اجرای رستورانی زیبا و مجلل با امکانات جهانی

پذیرایی مخصوص کودکان

سفارش انواع تنقلات از طریق بوفه

سرویس خواب کاملا مجهز و بهداشتی وکیوم شده مخصوص هر فرد

ارائه دمپایی راحتی برای مسافر

تهویه مطبوع در کوپه ها و قابلیت تنظیم آن توسط مسافر

تعبیه سیستم های تصویری و صوتی و پخش فیلم های گوناگون از طریق دیجیتال

ارائه مجله روزنامه و کتاب به درخواست مسافران

تعبیه سرویس بهداشتی فرنگی وایرانی در هر دو طرف واگن

ایجاد شید برای جلوگیری از نور آفتاب به داخل کوپه

سیستم احضار مهماندار از داخل کوپه

 

امکان تنظیم ساعت برای بیدار شدن

علاوه بر این خدمات ارائه انواع نوشیدنی های گرم و سرد در زمان استقبال از مسافران و خوش آمدگویی توسط مهمانداران را نیز اضافه کنید. در این قطارها برای افراد معلول و کم توان جسمی نیز فضاهایی طراحی شده است. در صورت نیاز به ویلچر این افراد می توانند درخواست ویلچر نمایند.

 

غذاهای بی نظیر قطار زندگی

قطارهای 5 ستاره غذاهای خود را توسط کترینگ های مخصوص خود تهیه می نمایند. مهمترین و برجسته ترین ویژگی این کترینگ ها استفاده از مواد غذایی تازه و درجه یک است.

 

این کترینگ ها با توجه به بازه زمانی برنامه غذایی خود را اجرایی می نمایند. در حال حاضر امکان رزرو بلیط قطار سفیر زندگی در مسیر تهران مشهد و برعکس برای مسافران امکان پذیر است. بلیط قطار 5 ستاره و زندگی را می توانید از طریق سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه کننده قطار خریداری نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو