کام قصر شیرین در گرجستان شیرین تر شد

کام قصر شیرین در گرجستان شیرین تر شد


منبع: نمناک

221

1398/7/1

13:07


رضا میرکریمی کارگردان فیلم قصر شیرین باز هم درخششی دیگر را در جشنواره گرجستان تجربه کرد و دو جایزه اصلی این جشنواره را از آن خود کرد.

کام قصر شیرین در گرجستان شیرین تر شد

موفقیت فیلم قصر شیرین در جشنواره گرجستان

فیلم قصر شیرین به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و دو سیمرغ بلورین را برای عواملش به ارمغان آورد.

این ساخته رضا میکریمی در تجربه بین المللی دیگری راهی جشنواره فیلم باتومی گرجستان شد و باز هم توانست دست پر از این جشنواره خارج شود.

قصر شیرین بهترین فیلم جشنواره گرجستان

حامد بهداد بازیگر فیلم قصر شیرین با انتشار ویدئویی از این فیلم درباره موفقیت قصر شیرین در جشنواره گرجستان نوشت.

حامد بهداد

بازی حامد بهداد در فیلم قصر شیرین

حامد بهداد درباره درخشش قصر شیرین در جشنواره فیلم گرجستان نوشت:

فیلم سینمایی قصر شیرین به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا میرکریمی در سومین حضور بین المللی اش در فستیوال باتومی گرجستان برنده دو جایزه اصلی بهترین کارگردان و بهترین فیلم از نگاه منتقدان در این جشنواره شد.

حامد بهداد

هنرنمایی حامد بهداد در فیلم قصر شیرین

قصر شیرین از اولین روزهای مردادماه اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرد و به فروشی بیش از سه میلیارد تومان دست یافت و اکران آن در سینماها ادامه دارد.

یونا تدین و نیوشا علیپور

بازی یونا تدین و نیوشا علیپور در فیلم قصر شیرین

قصر شیرین روایتگر داستان مردی به نام جلال مرادی است که در یک تصادف، خانواده ای را به قتل رسانده اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندانی اش، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می رود. پس از دو سال به شهرش بازمیگردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده ...

حامد بهداد

عکسی از حامد بهداد در فیلم قصر شیرین

حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، محمد عسگری، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی خواجه پاشا و زهیر یاری در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

قصر شیرین پیش از این در جشنواره فیلم شانگهای جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد و در جشنواره بین المللی شرق و غرب اورنبورگ جایزه بهترین فیلم را دریافت کرده بود. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو