نصب صندوق فروش برای ۵۰ شغل کلید خورد

منبع: برترین ها

53

1398/7/1

14:57


بر اساس فراخوان سازمان امور مالیاتی از امروز گروهی از مشاغل و حرف (اشخاص حقیقی) مشمول نصب، راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش شدند.

فارس نوشت: بر اساس فراخوان سازمان امور مالیاتی از امروز اول مهر گروهی از مشاغل و حرف (اشخاص حقیقی) مشمول نصب، راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش شدند.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم و تبصره یک ماده مذکور از امروز به مدت ۴ ماه می توانند در سایت سازمان امور مالیاتی نسبت به انجام تکالیف و وظایف قانونی خود اقدام کنند. این فراخوان ۱۵ گروه شامل ۵۰ حرف و مشاغل را مشمول نصب راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش مکانیزه کرده است.

این صندوق برای اشخاص حقیقی در نظر گرفته شده است که از وکلا تا دفترداران، مشاورین املاک، چلوکبابی ها، تالارها و رستوران ها، آرایشگاه ها، میوه و تره‌بار، مجموعه های فرهنگی و ورزشی، لوازم التحریر، گیم نت ها و دفاتر خدمات ارتباطی را شامل می‌شود.

علی رستم پور مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‌سپاری سازمان امور مالیاتی در همین باره به فارس گفت: براساس فراخوان انجام شده که اسامی همه حرف و مشاغل مشمول در آن وجود دارد در یک بازه زمانی ۴ ماهه باید نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تا پایان دی ماه سال ۹۸ مشمولان فراخوان نصب و راه اندازی صندوق فروش فرصت ثبت نام دارند و زمان استفاده از صندوق به صورت قطعی از اول فروردین ماه سال ۹۹ خواهد بود و تمامی معاملات آنها در سامانه باید ثبت شود.

نصب صندوق فروش برای ۵۰ شغل کلید خورد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو