طرز تهیه شربت دارچین برای تجربه یک طعم متفاوت و ایده آل

طرز تهیه شربت دارچین برای تجربه یک طعم متفاوت و ایده آل


منبع: آرگا

171

1398/7/1

23:36


این مطلب را به معرفی آموزش طرز تهیه شربت دارچین پرداخته ایم، برای تهیه این نوشیدنی بی نظیر با طعم عالی و روش تهیه آسان در ادامه همراه ما شوید.

طرز تهیه شربت دارچین برای تجربه یک طعم متفاوت و ایده آل

از جمله خواص دارچین خاصیت گرما بخش بودن آن می باشد، بنابراین استفاده از این نوشیدنی پر خاصیت در فصل زمستان می تواند، بسیار مفید باشد. در این مطلب قصد داریم طرز تهیه شربت دارچین را آموزش دهیم، بنابراین خواندن این مطلب را به طرفداران و علاقمندان انواع نوشیدنی های سرد پیشنهاد می دهیم.

گیاه دارچین بومی جنوب هند و سریلانکا است، چوب آن که اغلب به صورت پودر شده استفاده می شود، از جمله ادویه جات خوش عطر، خوش طعم و بسیار مفید با فواید درمانی فراوان است و به صورت چاشنی در تهیه چای دارچین، غذا ها و شیرینی های مختلف مثل شیرینی دارچینی، کیک دارچینی و تهیه برخی نوشیدنی ها استفاده می شود. شربت دارچینی یک نوشیدنی خوشمزه و مفید مخصوص فصل سرد است که در ادامه روش تهیه آن را آموزش می دهیم.

مواد لازم

  • چوب دارچین : یک عدد
  • شکر قهوه ای : یک فنجان
  • آب : یک فنجان

آموزش تهیه شربت دارچین

طرز تهیه شربت دارچین خوشمزه و مفید

شربت دارچین یک نوشیدنی و دسر خوشمزه است که برای تهیه آن، در ابتدا چوب دارچین و شکر قهوه ای را در داخل ظرف مناسبی ریخته و آن را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا به مدت زمان ۱۰ دقیقه بجوشد.

روش تهیه شربت دارچین

سپس آن را از روی حرارت برداشته و منتظر شوید تا شربت شما خنک شود، اکنون شربت دارچین آماده شده و بعد از عبور دادن از صافی می توانید با اضافه کردن چند تکه یخ و مقدار لازم آب لیمو تازه، این نوشیدنی عالی را سرو نمایید. ضمن اینکه شما عزیزان می توانید از این شربت برای طعم دادن کیک ها و نوشیدنی های مختلف نیز استفاده کنید.

طرز تهیه شربت دارچین

همانطور که مشاهده کردید، دستور تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است، بنابراین بعد از مطالعه این بخش، می توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کرده و به عنوان نوشیدنی یا طعم دهنده کیک ها، استفاده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو