رشد چشم‌گیر فروش محصولات هوآوی در سال ۲۰۱۹

منبع: فوت و فن

108

1398/7/2

13:46


رشد چشم‌گیر فروش محصولات هوآوی در سال ۲۰۱۹

موفقیت هوآوی در فروش خیره‌کننده گوشی‌های پرچمدار سری P و Mate

هوآوی در رویداد معرفی گوشی‌های سری Huawei Mate 30 به بررسی  آمار فروش محصولات خود پرداخت. این آمارها نشان می‌دهند هوآوی رشد قابل توجهی را در فروش گوشی‌های موبایل، تجهیزات مرتبط با کامپیوترهای شخصی، تجهیزات صوتی، پوشیدنی و… تجربه کرده است.

 

شرکت هوآوی در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری را در حوزه فناوری کسب کرده و موفق شده است تا با پشت سر گذاشتن رقیب خود یعنی اپل، مقام دومین شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان را کسب کند. بر اساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده است، شرکت هوآوی موفق شده تا در سال ۲۰۱۹ فروش محصولات خود در بخش‌های مختلف افزایش دهد و موفقیت‌های بزرگی را برای خود به ثبت برساند.

در تاریخ ۱۹ سپتامبر، شرکت هوآوی پیش از معرفی نسل جدید پرچمداران سری Huawei Mate 30، اطلاعاتی را درباره رشد آمار فروش محصولاتش منتشر کرد. بر اساس این اطلاعات، هوآوی موفق شده تا در ماه‌های ژانویه تا آگوست سال جاری میلادی، فروش گوشی‌های هوشمند را تا ۲۶ درصد، تجهیزات کامپیوترهای شخصی ۲۴۹ درصد، تجهیزات صوتی هوشمند ۲۵۶ درصد و گجت‌های پوشیدنی را تا ۲۷۸ درصد افزایش دهد.

ریچارد یو مدیرعامل هوآوی با نمایش یک نمودار به طور رسمی اعلام کرد که پرچم‌داران سری Mate 20 Huawei و P30 Huawei موفق شده‌اند تا به ترتیب، فروش ۱۶ و ۱۷ میلیونی را در سطح جهانی تجربه کنند. همچنین ریچارد یو اعلام کرد که ساعت هوشمند Watch GT Huawei از زمان عرضه خود موفق شده تا به آمار فروش سه میلیون واحد دست پیدا کند. این آمار حاکی از آن است که محدودیت‌های اعمال شده توسط دولت آمریکا تاثیر خاصی بر روند رشد هوآوی نداشته است و این شرکت در راستای اهداف خود گام برمی‌دارد.

به منظور افزایش فروش گوشی‌های هوشمند سری Huawei P30 و جلب رضایت تمام سلیقه‌ها، هوآوی از رنگ جدید گوشی P30 Pro نیز رونمایی کرده است. نسخه جدید این محصول از همان روز اول به رابط کاربری EMUI 10 مجهز شده و نیازی به به روزرسانی نرم‌افزاری برای دریافت آن ندارد. در کنگره جهانی موبایل شانگهای، مدیرعامل شرکت هوآوی اعلام کرده بود که پرچمداران سری Huawei P30 تنها ۸۵ روز پس از عرضه، فروش ۱۰ میلیونی را در سطح جهانی تجربه کرده‌اند. این آمار ۶۲ روز زودتر از فروش ۱۰ میلیونی سری Huawei P20 رخ داده است.

پیشرفت‌های هوآوی محدود به بخش محصولات رده مصرف‌کننده نمی‌شود؛ بلکه این شرکت در سال ۲۰۱۹ قراردادهای بزرگ چندین میلیارد دلاری را برای راه‌اندازی زیرساخت‌های شبکه ۵G با شرکت‌های اروپایی و آسیایی به ثبت رسانده است. به تازگی در جریان کنفرانسی که در چین برگزار شد شرکت هوآوی به طور رسمی اعلام کرد که قراردادهای تجاری جدیدی در زمینه صنعت ۵G با کشورهای متعدد دنیا امضا کرده است که می‌تواند دامنه نفوذ این شرکت در کشورهای کمتر توسعه یافته را بیشتر از قبل ‌کند.

در همین راستا رن ژنگفی (بنیان‌گذار هوآوی) در مصاحبه خود اعلام کرد که این شرکت در ۱۸ ماه آینده بیش از ۲ میلیون ایستگاه ۵G تولید می‌کند و آن را به نقاط مختلف دنیا عرضه خواهد کرد. مؤسس هوآوی معتقد است که قرار دادن هوآوی در لیست محدودیت‌های دولت آمریکا بسیار ناعادلانه است؛ اما این موضوع کوچک‌ترین تأثیری در بهره‌وری هوآوی، به خصوص در بخش تجهیزات شبکه ۵G نخواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو