چربی سوزترین معجون‌های لاغری

48

1398/7/2

22:57


با نوشیدنی‌هایی که مصرفشان در زمان خواب می‌تواند به شما در سوزاندن چربی‌های شکمی کمک کنند، آشنا شوید.

چربی سوزترین معجون‌های لاغری

به گزارش بهداشت نیوز:  چاقی شکمی که به عنوان چاقی مرکزی هم شناخته می‌شود، در مواردی رخ می‌دهد که چربی بیش از حد شکم در اطراف معده و شکم انباشته شود که این چربی‌ها تأثیر منفی بر سلامتی خواهد داشت.

چاقی مرکزی به شدت با بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری آلزایمر و سایر بیماری‌های متابولیکی مرتبط است. چربی مرکزی شکم و دور کمر ارتباط جدی با دیابت نوع ۲ دارد.

چربی‌های شکمی معمولا مقاوم هستند. اما در هنگام رفتن به رختخواب، بدن به آرامش می‌رسد و متابولیسم و سوخت و ساز آن در مقایسه با زمانی که بیدارید آهسته‌تر می‌شود.

نوشیدنی‌های خانگی زیادی وجود دارد که علاوه بر طعم فوق العاده‌ای که دارد، سوخت و ساز بدن را هنگام خواب افزایش می‌دهد و باعث میشود در خواب چربی بیشتری بسوزانید. این معجون ها به شما کمک می‌کند سالم‌تر و پر انرژی‌تر باشید. در ادامه با برخی از نوشیدنی‌ها آشنا می‌شوید.

نوشیدنی خیار

برای تهیه این نوشیدنی یک عدد خیار، یک دسته جعفری، یک لیمو، یک قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده، یک قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا و نصف یوان آب لازم است.‌

می‌توانید مصرف این نوشیدنی را به مدت یک ماه ادامه دهید و سپس یک هفته استراحت کنید. در صورت نیاز می‌توانید دوباره چرخه را شروع کنید.

نوشیدنی خیار تازه و لیموترش

برای تهیه این نوشیدنی دو عدد خیار، یک عدد پرتقال بزرگ، عسل و نعنا در صورت دلخواه و یک لیتر آب لازم است.

یک خیار را در مخلوط کن خرد کنید و دیگری را به صورت حلقه‌ای خرد کنید. آب پرتقال یا لیموترش را بگیرید. خیار، آب و عسل را در یک پارچ بزرگ ترکیب کرده و با هم مخلوط کنید و در صورت تمایل از برگ‌های تازه نعناع هم استفاده کنید.

نوشیدنی گلابی و مریم گلی

برای تهیه این نوشیدنی میتوانید ده برگ مریم گلی، ۲۵۰ میلی لیترآب گلابی تازه، ۲۵۰ میلی لیترآب، یک گلابی و مقداری یخ را با هم ترکیب کنید.

نوشیدنی گریپ فروت و دارچین

این نوشیدنی از نیم لیتر آب گریپ فروت، نیم لیترآب، یک لیوان آب، دو عدد چوب دارچین، برگ نعناع و مقداری یخ و شکر تهیه می‌شود.

شکر، آب و دارچین را در یک قابلمه ترکیب کرده و یک شربت درست کنید. آن را به مدت پنج تا ده دقیقه بجوشانید تا شکر ذوب شود. اجازه دهید خنک شود. شربت و آب را در یک پارچ مخلوط کنید و یخ و برگ نعناع را به آن اضافه کنید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو