دانلود انیمیشن Charlotte’s Web 2: Wilbur’s Great Adventure 2002

دانلود انیمیشن Charlotte’s Web 2: Wilbur’s Great Adventure 2002


منبع: دوستیها

1,382

1398/7/3

01:13


دانلود انیمیشن Charlotte’s Web 2: Wilbur’s Great Adventure 2002

کارتون Charlotte’s Web 2 با کیفیت بسیار خوب DVDRip

دانلود انیمیشن Charlotte's Web 2: Wilbur's Great Adventure 2002

نام کارتون: دنیای شارلوت ۲: ماجراجویی بزرگ ویبلر | ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی، موزیک

زبان: انگلیسی | زیرنویس فارسی: ندارد | مدت زمان: 79 دقیقه | کیفیت: DVDRip

حجم: 772 مگابایت | محصول کشور آمریکا | امتیاز: 4.5 از 10

خلاصه داستان:
ویلبر خوکی است که میداند دوستی چقدر مهم است. او این را از عنکبوتی به نام شارلوت یاد گرفته است. بنابراین وقتی ویلبر با گاردین که یک بره تنهاست آشنا میشود، ویلبر بلافاصله او را به دوستی میپذیرد. ویلبر به گاردین لذت زندگی در مزرعه را نمایش میدهد و او را با سه عنکبوت خاص به نام های نلی، آرانیا، و جوی که آنها را دختران شارولت معرفی کرده، آشنا میکند. یک روز دختران ویلبر و شارلوت با یک موشه حیله گر به نام تمپلتون به مسافرتی فراموش نشدنی میروند و…

(دانلود نسخه DVDRip با حجم 772 مگابایت)

Charlotte's Web 2

Charlotte's Web 2

دانلود کارتون کارتون دنیای شارلوت ۲: ماجراجویی بزرگ ویبلر Charlotte's Web 2 2002

درباره انیمیشن:
کارتون دنیای شارلوت ۲: ماجراجویی بزرگ ویبلر (Charlotte’s Web 2: Wilbur’s Great Adventure) یک انیمیشن خانوادگی، ماجراجویی و موزیکال به کارگردانی ماریو پیلوسو است که در سال 2002 منتشر شد. این فیلم محصول شرکت آمریکایی پارامونت پیکچرز است. این کارتون قسمت دوم از سری کارتون‌های دنیای شارلوت محسوب میشود که به صورت سه قسمتی بوده و کاندیدای دریافت سه جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. در این انیمیشن هنرمندانی همچون جولیا دافی، دیوید بران، چارلی ادلر، آماندا باینز، اندی مکافی، ماریا بمفورد، هریسن چد، راب پالسن، دبی دری‌بری، لرین نیومن، دان لوئیس، برندا واکارو، دانی مان، جری هوسر و ولری پاپاس به صداپیشگی پرداخته اند.

نسخه زبان اصلی این کارتون زیبا را با کیفیت بسیار خوب از سایت دوستی ها با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید. برای دانلود قسمت اول این انیمیشن با دوبله فارسی اینجا مراجعه نمائید.

درحال بارگذاری...

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو