قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت چهارم)

قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت چهارم)


منبع: فوت و فن

268

1398/7/3

11:13


قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت چهارم)

یک خودرو جدید صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارد، رانندگی با آن چگونه است، چه صدایی تولید می‌کند، و یا چه حسی را منتقل می‌کند،‌ اگر اتومبیل قابل اطمینانی نباشد در دراز مدت چندان کارآمد نخواهد بود.

چرا که هزینه‌ی نگهداری ممکن است در نهایت بیش از آنچه که مایل به پرداخت آن هستید برای شما تمام شود.

به همین دلیل است که ما امتیازات قابلیت اطمینان خودرو را در فرمول امتیاز دهی و رتبه دهی خود در نظر می‌گیرد.

چه شما یک خودرو ارزان قیمت را انتخاب کنید یا یک خودرو اسپورت گران قیمت، احتمالاً انتظار دارید که پولی که با سختی آن را بدست آورده‌اید به خوبی خرج شده و خودرویی که خریده‌اید تا مدت‌ها بدون هیچ گونه مشکل جدی باقی بماند.

با این حال جست و جو در میان لیست بلندی از خودرو‌های موجود در بازار امروز و تحقیق درباره‌ی قابلیت اطمینان کلی هر یک می‌تواند امری زمان بر و خسته کننده باشد.

بخش رتبه بندی خودرو‌های جدید ما با تکیه بر امتیازات کمپانی J.D. Power در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده ایجاد شده است.

این کمپانی به منظور تعیین میزان قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی هر خودرو جدید از فرمول آماری و مطالعات گوناگون بهره می‌گیرد.

لیست زیر شامل تمامی خودرو‌ها، پیکاپ تراک‌ها، مینی ون‌ها، و شاسی بلند‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ است که در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده حداقل موفق به کسب امتیاز چهار از پنج شده‌اند.

همچنین این‌ خودرو‌ها از پایین‌ترین تا بالاترین امتیاز، در این لیست رتبه بندی شده‌اند.

در رابطه با مدل‌هایی که امتیاز مشابهی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان دریافت کرده‌اند ما پیروزی را به خودرو‌یی که موفق به کسب امتیاز کلی بالاتری از سوی وبسایت U.S. News شده و یا از شروع قیمت پایین‌تری برخوردار بوده اعطا کرده‌ایم.

به یاد داشته باشید که امتیازات موجود در وبسایت U.S. News همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و تحقیقات تخصصی جدید، طبق یک مبنای همیشگی تغییر می‌کنند.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در بخش رتبه بندی خودرو‌های جدید ما مغایرت داشته باشند.

در ادامه همراه ما باشید تا با قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید:

۸) تویوتا تاکوما ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

قیمت: ۲۵,۸۵۰ دلار

مدل تاکوما ۲۰۱۹ نیز همانند بیشتر محصولات تویوتا به همراه مجموعه‌ی کاملی از تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته‌ای عرضه می‌شود که بیشتر خودرو‌های پیکاپ فاقد این امکانات هستند.

این خودرو برای رانندگی آفرود گزینه‌ی فوق العاده‌ای محسوب می‌شود و در زمینه‌ی فضای حمل بار و امتیازات آزمایش تصادف نیز بهترین در این کلاس خودرو به شمار می‌رود.

با این حال تاکوما در زمینه‌ِ‌ی طراحی فضای داخلی، توانایی بکسل، و راندمان سوخت، در مقایسه با رقبای خود ضعیف‌تر ظاهر شده است.

از جمله امکانات پیش فرض در این پیکاپ تراک می‌توان به بلوتوث، سه درگاه یو اس بی، صفحه نمایش لمسی ۶٫۱ اینچی، و سیستم Siri Eyes Free اشاره کرد.

علاوه بر این لیست جذابی از امکانات قابل خرید مانند مجموعه‌ی گسترده‌ای از ارتقاء امکانات مناسب آفرود نیز در دسترس خریداران خواهد بود.

۷) تویوتا هایلندر ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۵

قیمت: ۳۱,۶۸۰ دلار

تویوتا هایلندر ۲۰۱۹ به لطف ویژگی‌هایی همچون اتاقی زیبا،‌ امتیازات آزمایش تصادف مناسب، و موتور شش سیلندر آپشنی قدرتمند در میان رقبای خود می‌درخشد.

علاوه بر این،‌ تویوتا هایلندر در مقایسه با بیشتر شاسی بلند‌های سایز متوسط دیگر به صورت پیش فرض از امکانات ایمنی فعال بیشتری بهره می‌برد.

اتاق این خودرو از سه ردیف صندلی تشکیل شده که فضای نشیمن برای هشت سرنشین را ارائه خواهند کرد، اگرچه ردیف سوم این خودرو فاقد فضای چندان زیادی بوده و فضای حمل بار این شاسی بلند نیز در مقایسه با بسیاری از رقبا کوچک‌تر می‌باشد.

تویوتا هایلندر به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی همچون سیستم تشخیص صدا، پنج درگاه یو اس بی، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۱ اینچی عرضه می‌شود.

۶) هیوندا اکسنت ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۵

قیمت: ۱۴,۹۹۵ دلار

از جمله نقاط قوت هیوندا اکسنت ۲۰۱۹ می‌توان به قیمت مناسب، راندمان سوخت بالا، و گارانتی طولانی مدت آن اشاره کرد.

این خودرو همچنین از هندلینگی تحت کنترل و سواری آرام نیز برخوردار می‌باشد.

علاوه بر این، هیوندا اکسنت از صندوق عقب جادار نیز بهره مند بوده و در اتاق ساده‌ و زیبای آن نیز وجود صندلی‌هایی جادار به چشم می‌خورد.

در حالیکه این خودرو تنها به همراه یک آپشن موتور عرضه می‌شود اما با این حال این موتور نسبت به موتور‌های پایه‌ی بسیاری از رقبا قدرتمند‌تر خواهد بود.

از جمله امکانات پیش فرض در هیوندا اکسنت می‌توان به بلوتوث، درگاه یو اس بی، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، و یک سیستم انتقال قدرت دستی اشاره کرد.

با ارتقاء خودرو به یک تریم بالاتر از ویژگی‌هایی همچون سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو بهره مند خواهید شد.

۵) شورولت کروز ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۵

قیمت: ۱۷٫۹۹۵ دلار

شورولت کروز ۲۰۱۹ از نقاط قوتی همچون اتاقی با کیفیت، راندمان سوخت فوق العاده،‌ صندلی‌های جادار، و صندوق عقبی بزرگ بهره می‌برد.

این خودرو همچنین امتیازات چشمگیری را در آزمایشات تصادف به خود اختصاص داده و به همراه مجموعه‌ی خوش آیندی از امکانات پیش فرضی همچون سیستم راننده‌ی نوجوان یا Teen Driver، یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی کاربر پسند به همراه بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، یک وای فای هات اسپات، و قابلیت پیشرفته‌ی ادغام تلفن‌های همراه هوشمند عرضه خواهد شد.

شورولت کروز خودرو سرزنده و یا چابکی به شمار نمی‌رود اما با این حال در سرعت‌های بالا عملکرد مناسبی را از خود نشان داده و از هندلینگ مناسبی نیز بهره می‌برد.

۴) هیوندا سانتافه ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۶

قیمت: ۲۵,۷۵۰ دلار

هیوندا سانتافه ۲۰۱۹ به لطف ویژگی‌هایی مانند امتیازات ایمنی بالا،‌ راندمان سوخت فوق العاده، گارانتی درجه‌ی یک، و اتاقی جادار و مدرن، جایگاه خوبی را در رتبه بندی شاسی بلند‌های سایز متوسط به خود اختصاص داده است.

با این حال این مدل کمپانی هیوندا از موتور پایه‌ی ضعیف و ظرفیت حمل بار متوسط خود رنج می‌برد. این خودرو ساز کره‌ای مدل ۲۰۱۹ سانتافه‌ی دو ردیفه را بار دیگر به طور کامل طراحی نمود.

این خودرو همچنین از لیست بلندی از امکانات پیش فرض جدیدی همچون سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۷ اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم نظارت بر نقطه‌ی کور،‌ سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب، سیستم کمکی خروج ایمن،‌ سیستم نظارت بر توجه راننده، کروز کنترل منطبق شونده، نور بالای خودکار، و سیستم کمکی اجتناب از برخورد از جلو به همراه قابلیت تشخیص عابرین پیاده بهره مند شده است.

مدل سه ردیفه‌ی سانتافه که اکنون به نام سانتافه XL شناخته می‌شود مشابه مدل ۲۰۱۸ خود می‌باشد.

این خودرو به اندازه‌ی ورژن دو ردیفه‌ی سانتافه مجهز نیست اما با این وجود به صورت پیش فرض به همراه یک موتور شش سیلندر قدرتمند عرضه می‌شود.

این مدل برای سال ۲۰۲۰ مجدداً طراحی خواهد شد و با نام هیوندا پالیسِید روانه‌ی بازار خواهد شد.

۳) بویوک لاکراس ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

قیمت: ۲۹,۵۷۰ دلار

بویوک لاکراس ۲۰۱۹ نقاط قوت زیادی مانند سواری نرم، اتاقی مناسب، و امکانات مدرن و تجهیزات ایمنی پیشرفته‌ی قابل خرید فراوانی را به خریداران خود ارائه می‌کند.

این خودرو همچنین از شتابی کافی و هندلینگی تحت کنترل بهره می‌برد. علاوه بر این، بویوک لاکراس امتیازات فوق العاده‌ای را در زمینه‌ی آزمایشات تصادف کسب کرده و راندمان سوخت بی‌نظیری را نیز ارائه می‌دهد.

با این وجود در دیگر خودرو سایز بزرگ شاهد فضای حمل بار بیشتر و اتاق‌های زیباتری هستیم.

از جمله امکانات پیش فرض در بویوک لاکراس می‌توان به روکش چرم مصنوعی، صندلی‌های جلویی قابل تنظیم به صورت برقی، سنسور‌های پارک در قسمت عقب خودرو، و یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی به همراه وای فای هات اسپات و قابلیت اتصال تلفن همراه هوشمند اشاره کرد.

۲) کیا سول ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۵

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۸

قیمت: ۱۶,۴۹۰ دلار

کیا سول از سوی وبسایت یو اس نیوز به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو کامپکت سال ۲۰۱۹ برگزیده شده است.

از جمله نقاط قوت این خودرو می‌توان به قیمت پایین، امتیازات ایمنی فوق العاده، اتاقی جادار، و فضای حمل بار بزرگ اشاره کرد.

کیا سول همچنین از ویژگی‌هایی همچون سواری نرم، هندلینگ مطمئن، و یک گارانتی طولانی مدت نیز برخوردار است. با این وجود موتور به کار رفته در مدل پایه‌ی این خودرو فاقد قدرت کافی بوده و راندمان سوختی پایین‌تر از حد متوسط را ارائه می‌دهد.

دو آپشن موتور قدرتمند‌تر نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد اما هیچ یک از آن‌ها دارای مصرف سوخت بهینه‌ای نمی‌باشد.

کیا سول به لحاظ تجهیزات پیش فرض نیز ضعیف عمل کرده است.

امکاناتی نظیر سیستم انتقال قدرت دستی،‌ بلوتوث،‌ رادیو ماهواره‌ای، سیستم تشخیص صوتی، درگاه یو اس بی، و یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی به همراه مدل پایه‌ی این خودرو عرضه خواهد شد.

۱) تویوتا کرولا ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۵٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۵

قیمت: ۱۸,۷۰۰ دلار

تویوتا کرولا ۲۰۱۹ تنها خودرو در این لیست به شمار می‌رود که موفق به کسب امتیاز کامل پنج از پنج در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده، شده است.

این خودرو علیرغم قرار گرفتن در اواسط رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما اتومبیلی پرفروش در نظر گرفته شده که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تویوتا کرولا از راندمان سوخت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و به همراه مجموعه‌ی کاملی از امکانات ایمنی فعالی همچون کروز کنترل منطبق شونده، ترمز اضطراری خودکار، و قابلیت تشخیص عابرین پیاده نیز عرضه می‌شود.

در صورت انتخاب ورژن سدان کرولا از فضایی مثال زدنی برای سرنشینان بهره مند خواهید شد.

با این حال این خودرو صرف نظر از نوع بدنه‌‌ای که انتخاب می‌کنید از فضای حمل بار چندان زیادی برخوردار نبوده و پرفورمنس آن نیز فاقد پویایی لازم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو