مهدی افضلی مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی شد / صفی پور مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری شد

163

1398/7/3

11:16


مهدی افضلی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی شد و علی‌اکبر صفی‌پور؛ مدیرعامل قبلی بنیاد رودکی به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری منصوب شد.

مهدی افضلی مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی شد / صفی پور مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری شد

به گزارش هنرآنلاین، مهدی افضلی؛ مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی و علی‌اکبر صفی‌پور؛ مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری طی احکامی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند و احکام این مدیران در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد و معارفه شدند.

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با تبریک سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حضور علی‌اکبر صفی پور با سوابق و تجربه‌هایی که در بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و همچنین سوابق آموزشی که دارد می‌تواند نوید روزهای پویاتری را برای آموزش هنر داشته باشد و امیدواریم رونق مضاعف دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دو سال اخیر، تقویت شود. مهدی افضلی نیز که در این سال‌ها در مؤسسه توسعه هنرهای معاصر برای توسعه و ایجاد فرصت‌هایی برای هنر تلاش کرده‌اند و امیدواریم در بنیاد فرهنگی و هنری رودکی نیز برای رونق و پویایی بیشتر هنر تلاش کنند. همچنین از مرتضی نیک نژاد که در سه ماه اخیر، سرپرستی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری را برعهده داشتند و امور را با آرامش و موفقیت پیش بردند، قدردانی می‌کنم.

علی‌اکبر صفی‌پور در این جلسه گفت: خوشبختانه بنیاد فرهنگی و هنری رودکی امروز، با سه سال گذشته که وارد بنیاد شدم متفاوت است و مساله بدهی بنیاد حل شده است. بنابراین فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی و تقویت تعامل‌های بیرونی و ارتقای کیفی برنامه‌ها فراهم است.

بنیاد رودکی از ظرفیت‌های جدی فرهنگ و هنر است و هرچه پویاتر باشد، فرهنگ هنر در کشور تقویت خواهد شد. از اینکه فرصتی فراهم شد و وزیر محترم و معاون محترم هنری اعتماد کردند تا در حوزه آموزش که مورد علاقه‌ام است، فعالیت کنم، خرسندم و امیدوارم بتوانم برنامه‌ها و امور را به نحو بهتر در حوزه آموزش پیش برم.

مهدی افضلی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در این جلسه گفت: بنیاد فرهنگی هنری رودکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگ و هنر است که در این سال‌ها براساس اساسنامه و با جدیت فعالیت کرده است و امیدواریم با تعامل بیشتر، فرصت‌های مناسب‌تری برای هنر فراهم شود و با همفکری و تعامل، حوزه‌های تخصصی هنری، مسیر برای ارتقای کیفی فعالیت‌های هنری فراهم شود.

از خدمات آقای صفی پور در این مدت که با جدیت تلاش کرد، تشکر می‌کنم و سعی می‌کنم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اساسنامه بنیاد و مجموعه بنیاد و نیروی انسانی آن به عنوان سرمایه‌ای مهم، فرصت و امکان بیشتری برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های هنری فراهم شود.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو