نکوداشتی برای فریماه فرجامی

منبع: برترین ها

99

1398/7/3

11:45


نکوداشت فریماه فرجامی در حالی در خانه سینما برگزار خواهد شد که قرار است برخی همکارانش درباره این بازیگر سینما صحبت کنند. کانون فیلم خانه سینما در ادامه برنامه‌های «گوشه‌های کم‌پیدای سینمای ایران» این برنامه را برگزار خواهد کرد. مسعود کیمیایی، محمد متوسلانی، امین تارخ، علیرضا داوودنژاد، جهانگیر کوثری و... در سخنانی با حضور خود یا از طریق پیام تصویری، از کار و پیشینه فرجامی می‌گویند.

روزنامه اعتماد: نکوداشت فریماه فرجامی در حالی در خانه سینما برگزار خواهد شد که قرار است برخی همکارانش درباره این بازیگر سینما صحبت کنند. کانون فیلم خانه سینما در ادامه برنامه‌های «گوشه‌های کم‌پیدای سینمای ایران» این برنامه را برگزار خواهد کرد. مسعود کیمیایی، محمد متوسلانی، امین تارخ، علیرضا داوودنژاد، جهانگیر کوثری و... در سخنانی با حضور خود یا از طریق پیام تصویری، از کار و پیشینه فرجامی می‌گویند.

نکوداشتی برای فریماه فرجامی

نكوداشت يك بازيگر

نكوداشت فريماه فرجامي در حالي در خانه سينما برگزار خواهد شد كه قرار است برخي همكارانش درباره اين بازيگر سينما صحبت كنند.كانون فيلم خانه سينما در ادامه برنامه‌هاي «گوشه‌هاي كم‌پيداي سينماي ايران» اين برنامه را برگزار خواهد كرد. مسعود كيميايي، محمد متوسلاني، امين تارخ، عليرضا داوودنژاد، جهانگير كوثري و... در سخناني با حضور خود يا از طريق پيام تصويري، از كار و پيشينه فرجامي مي‌گويند.

خلج‌و جمعه‌كشي

اسماعيل خلج مي‌گويد، نمايش «جمعه كشي» تاريخ انقضا ندارد و پس از ۴۵ سال آن را با تفكر امروزش روي صحنه مي‌برد. اين نمايشنامه‌نويس، بازيگر و كارگردان تئاتر در نشست نمايش «جمعه‌كشي» بيان كرد: اين نمايش كه از تكنيك‌هاي تئاتري بهره مي‌برد در آن سال‌هايي كه اولين‌بار اجرا شد با تمرين‌هاي زياد همراه بود و فرصت كافي وجود داشت تا بازيگرها نقش خود را درآورند ولي الان به دليل كمبود وقت بيش از يك ماه تمرين نداشتيم و البته اين را به عنوان بهانه نمي‌گويم چون هيچ بهانه‌اي قابل قبول نيست.

تارانتينو درچين

سرانجام تاريخ نمايش «روزي روزگاري در هاليوود» جديدترين فيلم كوئنتين تارانتينو در چين تعيين شد و اين فيلم به زودي در اين سرزمين به نمايش درمي‌آيد.جديدترين فيلم تارانتينو به عنوان اولين فيلم وي راهي چين مي‌شود و احتمالا اين اكران رقم فروش بين‌المللي فيلم را بالا خواهد برد.فيلمي كه با بازي لئوناردو دي كاپريو و برد پيت ساخته شده ۲۵ اكتبر (۳ آبان) در چين به نمايش در مي‌آيد.

گاوراس و سينماي ايران

كارگردان سرشناس يوناني كه همزمان با نمايش جديدترين فيلمش در جشنواره سن‌سباستين در يك كنفرانس مطبوعاتي شركت كرده بود در پاسخ به سوال يك خبرنگار از سينماي ايران تمجيد كرد. كوستا گاوراس باوجود اينكه از سال ۱۹۵۵ ساكن پاريس بوده است و جايي خاص در صنعت سينماي فرانسه دارد اما هرگز ريشه‌هايش را فراموش نكرده است. وي با حضور در جشنواره فيلم سن‌سباستين در يك كنفرانس مطبوعاتي شركت كرد و گفت: همه آنهايي كه متولد يونان هستند در تمام عمرشان يوناني باقي مي‌مانند.

استريپ و جهان كودكان

بازيگر سرشناس سينما براي روخواني يك كتاب صوتي با عنوان «تار شارلوت» اعلام آمادگي كرد. مريل استريپ وارد دنياي ادبيات كودكان مي‌شود. بازيگر سرشناس سينما و برنده جايزه اسكار وارد پروژه ضبط يك كتاب صوتي از كتاب كلاسيك «تار شارلوت» نوشته‌ اي.بي وايت شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو