ضرر یک میلیارد دلاری اوبر در سه ماهه اول ۲۰۱۹

منبع: برترین ها

94

1398/3/13

08:16


شرکت اوبر که خدمات تاکسی یاب آنلاین ارائه می دهد از ضرر یک میلیارد دلاری در سه ماهه اول سال 2019 خبر می دهد و این در حالی است که این شرکت به دنبال ارائه خدمات تازه نیز هست.

خبرگزاری فارس: شرکت اوبر که خدمات تاکسی یاب آنلاین ارائه می دهد از ضرر یک میلیارد دلاری در سه ماهه اول سال 2019 خبر می دهد و این در حالی است که این شرکت به دنبال ارائه خدمات تازه نیز هست.

اوبر درصدد ارائه خدمات تحویل غذا و ورود به خدمات حمل و نقل و تحویل کالا هم می باشد و از همین رو باید با شرکت های فناوری موفقی در دنیای آی تی رقابت کند.

در عین حال درآمد این شرکت با 20 درصد افزایش به 3.1 میلیارد دلار افزایش یافته است. پیش بینی های قبلی از ضرر و زیان 1 تا 1.11 میلیارد دلاری اوبر حکایت می کرد. شرکت اوبر به علت آنکه یک ایرانی به نام دارا خسروشاهی مدیرعاملی آن را بر عهده دارد، مورد توجه ایرانیان سراسر جهان است.

ضرر یک میلیارد دلاری اوبر در سه ماهه اول ۲۰۱۹

دارا خسروشاهی اخیرا از افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات اوبر خبر داده و سال 2019 را برای اوبر سال سرمایه گذاری دانسته است. افزایش 2.6 درصدی ارزش سهام اوبر هم باعث شده این شرکت بتواند برای سرمایه گذاری در حوزه هایی تازه آماده شود.

خسروشاهی اوبر را یک بازیگر بین المللی توصیف کرده که قصد دارد وارد بازارها و نقاط جدیدی در جهان شود. علت اصلی ضرر مالی اوبر علیرغم افزایش درآمد، بیشتر شدن 35 درصدی هزینه های این شرکت است و مشخص نیست آیا اوبر می تواند روند فعلی را در ماه های پیش رو نیز ادامه دهد یا خیر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو