توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی | پست اهانت آمیز صبا کمالی

توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی | پست اهانت آمیز صبا کمالی


منبع: سماتک

551

1398/7/3

15:30


توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی | پست اهانت آمیز صبا کمالی

توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی

توهین بازیگر زن به امام حسین علیه اسلام به بهانه دختر آبی روز گذشته در فضای مجازی پخش شد که در این بخش ماجرای توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی همراه با پست اهانت آمیز صبا کمالی در اینستاگرام را می خوانید. علت توهین خانم کمالی بازیگر به امام حسین (ع) چه بود؟ وی پس از اهانت کردن به حضرت حسین بن علی علیه السلام چند تصویر از نذری دادن خود به نمایش گذاشت و برای رفع اتهام از خود نوشت:

توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی | پست اهانت آمیز صبا کمالی

درود به دوستان عزیزم
همیشه خیلی زشت و ریاکارانه میدونستم که فعالیت های مذهبی ام رو نمایش بدم و مثل عده ای از این راه کسب موقعیت ، کسب پول کنم.
ولی به اصرار دوستان شفیقم……و فقط به احترام اون عده از مومنین واقعی و محترم ، شما رو در جریان بعضی از فعالیتهام قرار میدم.
دوستون دارم
شاد باشید.

 

توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی بوده است و در پست اینستاگرام جنجالی اش اسم دختر آبی را نام برده است و همچنین باید بدانید که لحظاتی پس از به اشتراک گذاشتن پست هتاکی به امام حسین، آنرا پاک کرد.

 

پست توهین صبا کمالی به امام حسین

ساعاتی پیش یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران که خیلی هم معروف نیست در پیج اینستاگرام خود به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام توهین کرد که کاربران در فضای مجازی پاسخ سختی به پست توهین صبا کمالی دادند. پست توهین صبا کمالی به امام حسین بسیار اهانت آمیز بود که متن پست توهین صبا کمالی در اینجا آورده شده است. در این پست اهانت آمیز صبا کمالی به حضرت اباعبدالله الحسین جملات توهین آمیزی به سید و سالار شهیدان علیه السلام گفته است و سپس پست گفت و گویی اهانت آمیز از خود با امام حسین در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد و در کپشن این پست اهانت آمیز نوشت:

توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی | پست اهانت آمیز صبا کمالی

غذا نذری گرفتم؟
آرزو کنم براورده کنی؟
شوخی می کنی….
ببین امام حسین من مثل سابق دیگه حوصله ی این پارتی های شبانه رو ندارم
خیلی وقته مشکلات بزرگتر از مراسم تو، توی مغزمه…
فکر می کنی خودت و یارانت شهید شدین، ما فوری آزاده شدیم؟… عدالت و خداپرستی و انسانیت بر جهان حاکم شد؟!…. تازه کلی جوونای از تو و یارانت جوونتر و زیباتر و رشیدتر هم دادیم رفت، بازم جهان آباد نشد.
الانم فرصت ندارم بیشتر از این باهات مکالمه کنم…. باید برم برای مراسم دختر آبی
دختر آبی کیه؟
آه …. بماند…. فقط بدون از تو مطلومتره….
امام حسین فعلا خداحافظ….. بعدا بهت میگم این روزها چه خبره

 


بیشتر بخوانید: بیوگرافی صبا کمالی


 

واکنش کاربران به پست اهانت آمیز صبا کمالی

دقایقی بعد از واکنش تند کاربران در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی پست توهین آمیز صبا کمالی از صفحه اینستاگرام این بازیگر زن پاک شد و با انتشار پست دیگری در پیج اینستا سعی در توجیه کار خود را داشت؛ اما به جای عذرخواهی کردن از مردم و کاربران شبکه های اجتماعی، با اشتراک گذاری چند پست متوالی و حذف پست اهانت آمیز به امام حسین و یاران باوفای آن حضرت، در پی راهی برای رفع اتهام از خود بود که قرار بازداشت وی صادر شده است.

از روز گذشته صبا کمالی بازیگر هتاک به امام حسین علیه السلام نامیده شد و کامنت های منفی بسیاری برایش فرستاده شد. خانم کمالی بازیگر سینما و تلویزیون، پس از انتقادات شدید و گسترده از پست توهین آمیزش، ضمن دیلیت کردن آن، نوشت:

توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی | پست اهانت آمیز صبا کمالی

به علت کج‌فهمی، بی‌سوادی، متعصب بودنِ بدون تفکر، اطلاع نداشتن از اصول نمایشنامه‌نویسی که رشته اول تحصیلی من است، به علت بیماری افرادی از جامعه که چه بسا حقوق بگیرانِ جیره‌خوارِ دشمنان ایران باشند، نسبت‌های بس ابلهانه به من زدند و من را بدون اعتقاد معرفی کردند….و از کامنت‌هایی که گذاشتند متوجه شدم…. اتفاقاً بسیار بی‌وجدان هم هستند.

 

بازیگری که به امام حسین توهین کرد

صبا کمالی بازیگر زنی که به امام حسین توهین کرد پس از دیدن کامنت های منفی و صدور قرار بازداشت و چنین نوشته است:

گفت و گوی تخیلی و صمیمانه من با امام حسین (ع) را برداشتم. و از اینکه من را بی‌اعتقاد یا دشمن مذهبم معرفی کردند، بسیار گله‌مند هستم. در نمایشنامه، ما حتی با خدا جدل می‌کنیم و حتی دعوا….این‌که دیگران امامان را از خدا بالاتر می‌دانند ، خودشون می‌دانند چرا…

لعنت خدا بر ستمگران هر دوران و هر سرزمینی که امام حسین (ع) و جوانان رشید ایران، برایش شهید شدند. سپس خانم بازیگر پست زیر را به اشتراک گذاشت که در پایین می خوانید:

توهین بازیگر به امام حسین به بهانه دختر آبی | پست اهانت آمیز صبا کمالی

من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم.
مذهبی انسانی و مهربان…..و معتقدم کسی نمیتواند جایگاه ویژه ی ائمه را خدشه دار کند…..چون ائمه برای همه ی ما محترم هستن.
معتقدم مومن واقعی هرگز الفاظ زشت بکار نمیبرد…..پس با فحاشان کاری ندارم.
اما اگر احساسات مذهبی مومنین واقعی جریحه دار شد ، ازشون دلجویی میکنم.
ایران کشور ماست و ما همه ایرانی هستیم.
دوستون دارم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو