سریال ترور خاموش چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال ترور خاموش

منبع: سماتک

145

1398/7/3

15:30


سریال ترور خاموش چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال ترور خاموش

سریال ترور خاموش چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال ترور خاموش از شبکه 1 سیما که به تازگی توسط مدیر برنامه ریزی سریال تلویزیونی ترور خاموش اعلام شده است. پس از پرس و جو از کارگردان و تهیه کننده درباره اینکه سریال ترور خاموش چند قسمت است و این مجموعه تلویزیونی چند قسمتی خواهد بود ایشان پاسخ دادند که مجموعه ترور خاموش چند قسمت دارد؟ بسیاری از بازیگران سریال ترور خاموش که در عرصه سینما و تلویزیون بسیار فعال هستند تعداد قسمت های این مجموعه ساخته احمد معظمی را در حدود 100 قسمت 55 دقیقه ای اعلام کرده اند که پس از مصاحبه و طرح سوال درباره اینکه سریال ترور خاموش چند قسمتی است آنها پاسخ داده اند که: فصل اول این سریال 31 قسمت 55 دقیقه ای دارد و تولید آن از سال گذشته به طول انجامیده است و از شبکه یک سیما در حال پخش است که تعداد قسمت های سریال ترور خاموش که اکنون برای پخش به شبکه یک تحویل داده شده است در حدود 31 قسمت است. بسیاری از بینندگان به دلیل بازی خوب سلبریتی های مشهور و اسامی بازیگران سریال ترور خاموش و داستان و قصه بی نظیر این مجموعه تلویزیونی ابراز خرسندی کرده اند و جالب است بدانید به منظور استقبال بینندگان، فصل دوم و سوم این سریال به کارگردانی احمد معظمی به زودی ساخته خواهد شد اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان پخش فصل دوم و سوم این کار تلویزیونی بیان نشده است و باید منتظر خبر عوامل باشیم.

سریال ترور خاموش چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال ترور خاموش

تعداد قسمت های سریال ترور خاموش

فصل اول سریال ترور خاموش در سی و یک قسمت 50 الی 55 دقیقه ای تولید و از شبکه اول سیما در حال پخش است و قسمت آخر سریال ترور خاموش در روزهای اخر مهر ماه 98 تقدیم بینندگان خواهد شد. مجموعه تلویزیونی ترور خاموش چند قسمت است و ایا فصل دوم آن ساخته میشود یا نه؟ تعداد قسمت های سریال ترور خاموش همانطور که در بالا هم توضیح داده شده است در حدود 30 الی 35 قسمت 50 دقیقه ای است که با احتساب مدت زمان تیتراژ سریال که در اول و آخر هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی پخش می شود در حدود 60 دقیقه خواهد شد و احتمال دارد به زودی و در صورت امکان این مجموعه تلویزیونی تا قسمت 100 ساخته شود. تیتراژ این کار تلویزیونی که قرار است بعد از پایان دهه اول محرم از شبکه یک پخش شود توسط مازیار فلاحی خواننده جوان ایرانی خوانده شده است و  بعد از تیتراژ سریال مینو که بسیار مورد استقبال مردم و بینندگان قرار گرفت این دومین تیتراژ جذابی است که مازیار فلاحی آن را آهنگسازی و اجرا کرده است .

سریال ترور خاموش چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال ترور خاموش

در حال حاضر فصل اول مجموعه ترور خاموش احمد معظمی به مرکز پخش شبکه 1 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است و قسمت های فصل 2 و 3 هنوز ساخته نشده است اما داستان مجموعه تلویزیونی ترور خاموش برای ساختن 90 الی 100 قسمت مناسب است و به دلیل استقبال تماشاگران سریال های تلویزیونی از تعداد قسمت های سریال ترور خاموش که تاکنون پخش شده است؛ به زودی لوکیشن های فصل 2 ترور خاموش برای پخش از شبکه اول سیما در دست تولید قرار خواهد گرفت. بنا به گفته عوامل این مجموعه، پخش قسمت آخر این مجموعه تلویزیونی در مهر سال 98 خواهد بود و به نظر می رسد در آینده نزدیک فصل دو و سه از این کار جذاب تلویزیونی ساخته شود.

 

بازیگران سریال ترور خاموش و داستان این مجموعه تلویزیونی بی نظیر است و برای اینکه شما کاربران محترم از تعداد قسمت های سریال ترور خاموش آگاهی پیدا کنید در این پست بیان شد که فصل اول سریال ترور خاموش چند قسمت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو