حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق‌نوری امروز سوم مهرماه در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی در حال احداث مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پرسنلی که با مدیران همکاری می‌کنند تا شاهد اجرای چنین پروژه‌هایی مانند پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان باشیم، نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: اینکه در یک مدت کوتاه سه ساله شاهد این حجم کار در پتروشیمی مسجدسلیمان هستیم، باید از همه کسانی که در اجرای طرح همکاری داشته‌اند و تلاش کرده‌اند تشکر کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی پتروشیمی مسجدسلیمان امیدواریم در دهه مبارک فجر امسال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

ناطق نوری عنوان کرد: وقتی در چنین شرایطی که دشمنان و استکبار جهانی علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی یکپارچه شده‌اند تا چرخ انقلاب را از کار بیاندازند، بهره‌برداری از چنین پروژه‌هایی می‌تواند مایه افتخار باشد.

وی ادامه داد: همانطور که دوران دفاع مقدس مردم جمهوری اسلامی ایران جهاد کردند، اکنون نیز مردم این خاک در حال جهاد در زمینه‌هایی مانند تولید هستند و جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است.

ناطق نوری بیان کرد: وقتی دشمن همه چیز را تحریم می‌کند، یعنی به دنبال جنگ اقتصادی با ما است تا بر ملت فشار وارد کند. در این شرایط بهره‌برداری از این پروژه‌ها یک افتخار برای ملت و کشور است تا دراین جبهه اقتصادی پیروز شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلجت نظام گفت: این جنگ اقتصادی برای ما برکاتی خواهد داشت و برکات خود را به ما نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: در بازدیدهایی که از پروژه‌های مختلف استان انجام داده‌ام، همه یکپارچه از مدیریت استاندار خوزستان حمایت کرده‌اند و در این زمینه دعا می‌کنم تا خدمت دهی آقای شریعتی در خوزستان همچنان ادامه داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دولت و منطقه باید قدر چنین استانداری را بدانند و از خدمات دهی و تلاش‌های ایشان حمایت کنند.