علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳ مهر ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مهر ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۶ مهر ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رییس پلیس راه مازندران بااشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه ۵ مهر ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۶ مهر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ عصر روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد انواع کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳ مهر ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ مهر ماه از محور هراز ممنوع است.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.