شرکت هواپیمایی کیش

شرکت هواپیمایی کیش


منبع: تاپ تراول

432

1398/7/4

11:49


خرید بلیط هواپیما

هدف شرکت هواپیمایی کیش که به کیش ایر نیز معروف می باشد توسعه و رونق فعالیت های جزیزه کیش است، این شرکت با برقراری ارتباط بین تمامی مراکز استان ها و اتصال به کشور های غرب خاورمیانه در سال ۱۳۷۰ شروع به کار کرد. در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با این شرکت هواپیمایی بیشتر آشنا کنیم.

شرکت هواپیمایی کیش

مالزی 728.90 - شرکت هواپیمایی کیش


  تبلیغات   

                        | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


تاریخچه شرکت هواپیمایی کیش

728 90 - شرکت هواپیمایی کیش

 

همان طور که در بالا گفته شد این شرکت در سال ۱۳۷۰ احداث و در سال ۷۱ با دو هواپیمای اجاره ایی کار خود را شروع کرد. اکنون دفتر مرکزی این شرکت در تهران و دفتر دیگری نیز در کیش دارد. با افزایش گردشگری در جزیره کیش و ورود مسافرین داخلی و خارجی به منطقه آزاد تجاری کیش، این شرکت هواپبمایی اقدام به ارتقا ناوگان هوایی خود کرد.

این شرکت هواپیمایی قبل از این از ۲ فروند هواپیمای مسافربری توپولوف استفاده می کرد که با ممنوعیت این نوع هواپیماها و در راستای بخشنامه سازمان هواپیمایی ایران، این شرکت هواپیماهای توپولوف خود را کنار گذاشت و در عوض ۲ فروند هواپیمای دیگر جایگزین آن ها کرد. اکنون این شرکت هواپیمایی ۱۲ فروند هواپیما دارد. که مدل های آن به شرح زیر می باشد:

  1. ۲فروند ایرباس ۳۲۰ با ظرفیت حمل ۱۱۰ نفر
  2. ۲ فروند ایرباس ۳۲۱ باظرفیت حمل ۱۲۰ نفر
  3. ۳ فروند فوکر با ظرفیت حمل ۱۱۷ نفر
  4. ۵ فروند مک دانل داگلاس باظرفیت حمل ۱۶۲ نفر

خرید هواپیمای ATR

مدیرعامل سازمان کیش درسال گذشته اعلام کرد که قصد دارد به دلیل ارتقا و توسعه ناوگان های هوایی کیش ۶ فروند هواپیمای ATR خریداری کند. هدف از انجام این کار افزایش پرواز های داخلی به کیش و توسعه گردشگری این منطقه بود.

کیش ایر امروزه توانسته تمام استاندارد های بین المللی را کسب و یکی از اعضای یاتا باشد،اولین شرکت هواپیمایی که در ایران موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ایمنی هوانوردی IOSA شده است شرکت هواپیمایی کیش ایر می باشد.

کلاس های پرواز

این شرکت دو کلاس پروازی دارد که یکی تجاری یا بیزینس کلاس (Business Class) و دیگری اقتصادی یا اکونومی (Economy) می باشد و پرواز های زیادی به مناطق مختلف انجام می دهد. مسیر های رفت و برگشت پرواز بیزینس کلاس  تهران- کیش و تهران- مشهد می باشد.

مسیرهای پروازی

هرروزه پرواز های زیادی به نقاط مختلف دنیا توسط این شرکت هواپیمایی انجام می شود، پروازهای خارجی و داخلی این شرکت عبارت اند از:

  • مقاصد داخلی:  بندر عباس، بوشهر، کرمانشاه، یزد، آبادان، بندرعباس، رشت، جزیره ابوموسی، اراک، اهواز، بندر عسلویه، اصفهان، کرمان، تبریز، بندر ماهشهر، مشهد، جزیره قشم، شهرکرد، شاهرود، شیراز، همدان و زنجان
  • مقاصد خارجی:  ترکیه، عراق، عمان، آذر بایجان، سوریه و امارات متحده عربی (دبی و شارجه)

شرکت هواپیمایی کیش

خرید بلیط

اگر قصد دارید با شرکت کیش ایر سفر کنید برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به دفاتر فروش این شرکت یا سایت هایی که با این شرکت قرارداد دارند مراجعه کنید. توجه کنید برای رزرو بلیط داخلی تنها کارت شناسی عکس دار کافی است اما برای بلیط های خارجی داشتن ویزا و گذر نامه الزامی است. اعتبار پاسپورت شما درصورتی که میخواهید به خارج از کشور سفر کنید باید از زمان شروع سفر حداقل ۶ ماه باشد.

خدمات کترینگ و غذا

این شرکت در زمینه پرواز های داخلی و خارجی بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می کند تا بتواند بهترین خدمات رفاهی را برای مسافران خود فراهم آورد. سعی می شود که کیفیت غذا ها کاملا خوب و با ذائقه ایرانی ها سازگار باشد، در پرواز های تجاری و بیزینس کلاس به مسافران خدمات کترینگ خاصی ارائه می شود، معمولا برای وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام منویی شامل لیستی از غذاهای متنوع به مسافران عرضه می شود، مثلا برای وعده ناهار مسافران می توانند بین غذایی با گوشت سفید یا غذایی با گوشت قرمز یکی را انتخاب کنند.

پذیرش مسافر

دقت کنید که اگر بلیط هواپیما کیش ایر رزور کرده اید، برای پرواز های خارجی ۳ ساعت و پرواز های داخلی ۲ ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه حاضر شوید. لازم است بدانید گیت های پرواز در پرواز خارجی ۴۵ دقیقه و در پرواز داخلی ۳۰ دقیقه قبل از پرواز بسته می شوند.

قوانین حمل بار کیش ایر

مانند تمام شرکت های هواپیمایی دنیا این شرکت هواپیمایی نیز قوائد خاصی برای میزان حمل بار دار دارد، طبق قوانین این شرکت هر مسافر فقط اجازه حمل یک کیف دستی به داخل هواپیما را دارد، دقت کنید که وزن این کیف نباید بیشتر از ۵ کیلو و همچنین ابعاد آن نباید بیشتر از ۱۱۵ سانت باشد.

 لطفا از کندن برچسبی که روی چمدان شما می زنند تا آخر پرواز خود داری کنید چرا که این برچسب شامل اطلاعات پرواز شما می باشد. در واقع هویت چمدان شما توسط این برچسب مشخص می شود.

شرکت هواپیمایی کیش

اشیاء غیر مجاز

شرکت کیش ایر به دلیل حفظ امنیت جان مسافران و ارائه یک پرواز خوب یک سری محدودیت برای حمل اشیاء قرار داده است؛ هنگام خرید بلیط لطفا به لیست دقت کنید که سفری راحت و بی درد سر داشته باشید؛ لیست مذبور شامل:

  1. مواد اسیدی مانند آبلیمو وسرکه
  2. اشیاء تیز مانند چاقو و قیچی و …
  3. مواد منفجره
  4. اسباب بازی هایی که شبیه به اسلحه هستند
  5. اشیاء شکستنی مانند بطری
  6. مواد خوراکی باید بسته بندی مناسبی داشته باشند و از حمل هر گونه خوراکی چسبنده خود داری شود.

  در آخر اگر شما قصد دارید بلیط چارتر تهیه کنید باید بدانید که این نوع بلیط را فقط می توان از شرکت های چارتر کننده خریداری کرد و شرکت های دیگری این نوع بلیط را عرضه نمی کنند.


  تبلیغات   

                        | لمینت دندان |   کامپوزیت دندان | ایمپلنت دندان | ارتودنسی |


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو