فیلمبرداری فیلم مورد انتظار A Quiet Place: Part 2 به پایان رسید

منبع: بلاکس آپ

115

1398/7/4

17:13


فیلمبرداری فیلم مورد انتظار A Quiet Place: Part 2 به پایان رسید

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، فیلمبرداری فیلم مورد انتظار A Quiet Place: Part 2 به پایان رسیده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید. 

تیر ماه امسال مراحل ساخت و تولید فیلم ترسناک A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) به صورت رسمی شروع شد و حال طبق اخباری که منتشر شده، فیلمبرداری به پایان رسیده است و فیلم وارد مرحله جدیدی از تولید شده است. جان کرازینسکی که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم ترسناک A Quiet Place برعهده داشته است، با انتشار تصویری در صفحه توییتر خود این خبر را اعلام کرده است. در تصویری که منتشر شده ما شاهد خود کرزاینسکی به‌ همراه امیلی بلانت، بازیگر اصلی فیلم که همسر واقی او نیز است، هستیم. این دو در تصویر در حال قدم زدن بر روی پل قسمت اول این فیلم هستند. شما در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کند:

فیلم A Quiet Place در سال 2018 اکران شد و در زمان اکرانش توانست فروش فوق العاده ای داشته باشد. این فیلم ترسناک که با بودجه بسیار پایین 17 میلیون دلار ساخته شده بود، در نهایت توانست 332 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد، که 188 میلیون دلار این رقم مربوط به فروش در آمریکای شمالی بود و 144 میلیون دلار دیگر نیز فروش این فیلم در دیگر کشور های جهان بود. باید گفت هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با داستان قسمت دوم این فیلم در دسترس نیست و مشخص نیست که ادامه ای بر قسمت اول خواهد بود یا اینکه داستانی دیگر روایت خواهد شد. البته باید این را اضافه کنیم که طبق اخباری که از پیش منتشر شده، خانواده ابوت در قسمت دوم نیز حضور خواهند داشت. فیلم A Quiet Place: Part 2 در تاریخ 20 مارس 2020 (1 فروردین 1399) بر روی پرده های سینما خواهد رفت. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو