پسر خامی که برای خودنمایی اقدام به بازی با یک مار غول پیکر در پخش زنده اینترنتی کرده بود، یاد گرفت که هرگز نباید با یک حیوان خطرناک بازی کند. هنگامی که این پسر جوان در حال بازی با این مار بود ناگهان این خزنده به او حمله‌ور شد و پیشانی او را گاز گرفت.

در ویدئویی که منتشر شده است این پسر جوان در حالی که مار را در بالای سر خود نگه داشته است، دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که مار تلاش می‌کند چند بار به صورت این جوان حمله کند اما او هر بار با کشیدن صورتش به عقب از حمله مار می‌گریزد. سرانجام در حالی که این پسر در حرکتی ناشیانه با قرار دادن این  مار روی سرش خطرناک بودن آن را به سخره می‌گیرد ناگهان به طرزی غافلگیرکننده با حمله این خزنده روبه‌رو می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود پسر جوان که تلاش می‌کند مار را از سر خود رها کند، موفق به این کار نمی‌شود، تا جایی که حتی از کادر دوربین تلفن همراه خود نیز برای لحظاتی خارج می‌شود.

گفتنی است؛ این اتفاق در شرایطی خبرساز شد که به تازگی نیز یک زن هندی که در عملی اشتباه اقدام به نشستن میان دو مار سمی کرده بود بر اثر حمله یکی از مارها دچار بیهوشی شد و دقایقی بعد جانش را از دست داد.