گوشی Porsche Design Huawei Mate 30 Rs، حاصل ظرافت پورشه دیزاین و فناوری هوآوی

منبع: همگردی

90

1398/7/4

20:27


هوآوی و Porsche Design گوشی جدید Porsche Design Huawei Mate 30 Rs را با طراحی زیبا و فناوری های برتر روز دنیا معرفی کردند. در این مطلب به معرفی گوشی Porsche Design Huawei Mate 30 Rs و بررسی طراحی و قابلیت های آن می پردازیم.

Porsche Design و هوآوی یک بار دیگر برای معرفی گوشی Porsche Design Huawei Mate 30 Rs با هم همکاری کردند و این گوشی لوکس، حاصل همکاری این دو شرکت است. Porsche Design Huawei Mate 30 Rs به عنوان پنجمین گوشی از این سری، به تعریف استانداردهای جدید برای کارایی و طراحی گوشی های رده بالا ادامه داده است. این گوشی جدید فناوری های پیشرفته را با بهترین طراحی ممکن ترکیب کرده است.

Porsche Design Huawei Mate 30 Rs که نیروی پردازشی خود را از تراشه HUAWEI Kirin 990 5G به عنوان اولین چیپست پرچمدار 5G دنیا می گیرد، از هر دو حالت NSA و SA برای شبکه 5G پشتیبانی می کند. همچنین این گوشی از فناوری شارژ بی سیم HUAWEI SuperCharge و طراحی آیرودینامیکی جذاب در دو رنگ لوکس بهره می برد. رنگ مشکی که تداعی گر سادگی و قدرت است و رنگ سرخ آتشین که براق و ماجراجویانه است.

Porsche Design Huawei Mate 30 Rs از رابط کاربری EMUI10 بهره می برد. سیستم عامل EMUI10 از مجلات امروزی برای چیدمان عناصر الهام گرفته و با حالت Dark Mode راحتی چشم ها و خوانایی در ساعات شب را تضمین می کند.

Porsche-Design-Huawei-Mate-30-Rs

فلسفه طراحی Porsche Design

سرخ و مشکی رنگ بندی غالب در بسیاری از اتومبیل های مسابقه ای پورشه است و گوشی Porsche Design Huawei Mate 30 Rs از این ترکیب استفاده می کند.

قاب پشتی دست ساز با استفاده از چرم مرغوب با یک نوار افقی در پشت در ترکیب با لبه های آیرودینامیکی بدنه، نه تنها به آن یک ساختار محکم بخشیده است، بلکه خوش دست نیز بوده و حس کنترل کامل را به کاربر می دهد.

چرم دست ساز، رنگ شده و بافت دار بوده و در عین نرمی، بسیار مقاوم است. این چرم، از پس ساییدگی روزانه بر می آید. گوشی های هوآوی تحت آزمایش های گسترده مقاومت و پایایی قرار می گیرند تا دوام بالا و عملکردشان تضمین شود.

طراحی برتر در کلاس جهانی

چیپست HUAWEI Kirin 990 5G که در گوشی Porsche Design Huawei Mate 30 Rs به کار گرفته شده، ترکیبی از قدرت و عملکرد بالاست. به عنوان اولین تراشه 5G دنیا با فناوری ساخت 7nm+ EUV، چیپست HUAWEI Kirin 990 5G از هر دو نظر کارایی و بازدهی انرژی، افزایش چشمگیری داشته است. در عین حال پردازنده گرافیکی، پردازنده مرکزی و NPU ارتقا یافته، تجربه ای بهتر را در بسیاری از زمینه ها مانند پخش محتوای 4K، برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی و گیمینگ با موبایل ارائه می کنند.

Porsche-Design-Huawei-Mate-30-Rs 2

برترین عملکرد در دنیا در زمینه ضبط ویدئو در نور کم

Porsche Design Huawei Mate 30 Rs دارای سیستم جدید SuperSensing Cine Camera، یک دوربین 40 مگاپیکسلی Cine Camera، یک دوربین 40 مگاپیکسلی SuperSensing Camera، یک دوربین تله فتو 8 مگاپیکسلی و یک حسگر 3D عمق سنج است. این ترکیب از دوربین ها، تصاویر و ویدئوهای شفاف و بسیار روشن را در شرایط مختلف ثبت می کنند. گوشیPorsche Design Huawei Mate 30 Rs با استفاده از دوربین SuperSensing Camera برای اولین بار در صنعت موبایل، عملکردی قابل تحسین در شرایط نوری ضعیف دارد. همچنین این گوشی در زمینه ضبط ویدیو در شب و ضبط ویدئوی آهسته پیشتاز است.

Porsche-Design-Huawei-Mate-30-Rs 3

عملکرد با دوام

Porsche Design Huawei Mate 30 Rs دارای یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپرساعت است که هر دو کارایی و پایایی بالا را در خود دارد. این گوشی به هر دو نوع شارژ سریع سیمی و بی سیم مجهز است تا تحت هر شرایطی سریع شارژ شود. همچنین از فناوری شارژ سریع HUAWEI SuperCharge بهره می برد که گواهی ایمنی TÜV را از آلمان کسب کرده است. شارژ بی سیم 27 واتی و شارژ سیمی 40 واتی HUAWEI SuperCharge در هر شرایطی شارژ سریع و ایمن را در اختیار کاربر قرار می دهند.

جان بکر، مدیر عامل Porsche Design Group درباره این محصول گفته است:

«ما از ادامه همکاری موفق با هوآوی بسیار خوشحال هستیم. Porsche Design Huawei Mate 30 Rs حاصل پنجمین همکاری انحصاری میان ماست و یکبار دیگر ترکیبی از طراحی کاربردی و فناوری هنرمندانه را به نمایش می گذارد».

ریچارد یو، مدیر عامل هوآوی نیز درباره این محصول گفته: «Porsche Design Huawei Mate 30 Rs با طراحی برجسته و آیرودینامیک خود، عملکرد قدرتمندی را به نمایش می گذارد. این گوشی، وسیله ای است که مانند مالک آن، منحصر به فرد و تک است».

گوشی Porsche Design Huawei Mate 30 Rs تجلی گر فناوری های پیشرفته بوده که با همکاری Porsche Design و Huawei به دست آمده است. این گوشی لوکس با برخورداری از طراحی خاص، قدرت بالا، بهترین فناوری های باتری و هویت سنجی بیومتریک، مخصوص مشتریان باهوش است، چرا که این محصول طراحی نمادین Porsche Design را با فناوری های برتر هوآوی به آن ها ارائه می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو