اولین بازیگری که صدایش را به الکسا قرض می‌دهد

منبع: ایران آرت

122

1398/7/5

09:40


ساموئل ال. جکسون اولین سلبریتی خواهد بود که صدایش را به الکسا قرض می‌دهد

ایران آرت: آمازون روز گذشته اعلام کرد که «ساموئل ال. جکسون» و دیگر سلبریتی‌های هالیوودی صدای خود را به دستیار شخصی هوشمند «الکسا» قرض می‌دهند. صدای سلبریتی‌های دیگر سال آینده‌ی میلادی به این محصول اضافه خواهد شد.

آمازون اخیراً برای بازاریابی الکسا با «هریسون فورد»، «کاردی بی»، و «آنتونی هاپکینز» قراردادهایی منعقد کرده و آگهی‌های تبلیغاتی آن در مسابقات سوپر بول آینده روی ایر می‌رود. آمازون با ارسال متنی در وبلاگ الکسا می‌نویسد: «جکسون می‌تواند لطیفه بگوید، شما را از آب و هوا مطلع کند، هشدار تنظیم کند، موسیقی پخش کند و بسیاری کارهای دیگر را با حالتی از الهام گرفته شده از شخصیت خودش انجام دهد.» این شرکت در نظر دارد دو نسخه از صدای او را تعبیه کند: «با الفاظ رکیک و بدون آن.»

به گزارش ۳۰نما، با توجه به اینکه رقابت دستیارهای شخصی هوشمند میان آمازون، گوگل و اپل در حال فشرده‌تر شدن است، آمازون در رویدادی که اخیراً برگزار کرده بیشتر بر روی الکسا تمرکز می‌کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که نسخه‌ی ۶۰ دلاری از بلندگوهای هوشمند «اکو دات» به همراه ساعت‌هایی که بر روی آن طراحی شده را به بازار عرضه خواهد کرد. آن‌ها علاوه بر این از مدل‌های «استودیو»، «گلو» و «فلکس» بلندگوهای اکو را هم رونمایی کردند.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه مجهز به بلندگوهای اکو تولید شده است. آمازون برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ این بلندگوها را به بازار عرضه کرده بود. آمازون در ضمن تأیید کرده است که در پی استقبال از مستند باشگاه منچستر سیتی، مستندی دیگری برای باشگاه فوتبال تاتنهام تولید خواهد کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو