سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۳ مهرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مهرماه ادامه دارد، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز جمعه ۵ مهر تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۶ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۵ مهر تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۶ مهرماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳ مهرماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۵ مهرماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳ مهرماه ممنوع شد، تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مهرماه از جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس نیز ممنوع است.

سرهنگ قدمی، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.