سه دلیل برای اینکه چرا خرید اینترنتی آجیل را انتخاب کنیم؟

منبع: نمناک

64

1398/3/13

11:59


امروزه در دنیایی که هر روز با تکنولوژی همگام‎تر می‎شویم خرید اینترنتی کم کم به یکی از عادت‎های روزانه‎ی ما تبدیل شده است.

سه دلیل برای اینکه چرا خرید اینترنتی آجیل را انتخاب کنیم؟

خرید اینترنتی آجیل

امروزه در دنیایی که هر روز با تکنولوژی همگام‎تر می‎شویم خرید اینترنتی کم کم به یکی از عادت‎های روزانه‎ی ما تبدیل شده است. اعتماد ما به این شیوه ی خرید روز به روز بیشتر شده و به دلیل مزایای فراوانش، اعتمادمان به این نوع خرید نیز افزایش یافته است.

آجیل شب عید

البته تا کمی قبل معمولا این انتخابی بود که بیشتر جوان تر ها آن را انجام می‎دادند اما این روزها میبینیم که حتی کسانی که پا به سن گذاشته‎اند و اغلب سخت اعتماد می‎کنند نیز خواهان این شیوه‎ی خرید هستند.

اما سوال اینجاست که دلیل اشتیاق مردم به خرید اینترنتی چیست؟

مزایای خرید اینترنتی کم نیست. خیلی از ما می‎توانیم با کمی فکر به مزایای آن را برشماریم؛ به همین دلیل است که امروزه خرید اینترنتی از خرید اقلام بزرگ فراتر رفته و شما حتی می‎توانید در عرض چند دقیقه مواد غذایی خود را سفارش دهید. در این مقاله سعی کردیم مزایای خرید اینترنتی، خصوصا مواد غذایی مثل آجیل را از زاویه ی دیگری مورد بررسی قرار دهیم.

خرید اینترنتی برایمان وقت می‎خرد

فرض کنید یک عصر آرام که در خانه در حال استراحت هستید، تلفن زنگ می‎زند و بعد متوجه می‎شوید یکی از دوستان قدیمی‎تان بعد از عمری رضایت داده و به ایران آمده و مشتاق دیدار شماست و قصد دارد فردا به مهمان شما باشد. شما بعد ازدعوت از دوستتان و قطع تماس ، تازه می‏فهمید که نه تنها هیچ چیز برای پذیرایی  که هیچ وقتی هم برای خرید کردن ندارید! در این شرایط غافل‎گیر کننده است که یک فروشگاه آجیل و خشکبار می‎تواند به کارتان بیاید. 
چراکه قادرید با میوه ی خشک و آجیل مخلوط به سالم ترین شیوه‎ی ممکن از دوست چند ساله‎تان پذیرایی کنید.
 
در واقع فضای آنلاین این امکان را در اختیار برند های معتبری مثل برادران حسینی قرار داده تا بتوانند رضایت مشتری را بیشتر از قبل جلب کنند و عرضه ی محصولات را نه تنها در مشهد بلکه در کل کشور فراهم کرده و گره‎گشای مهمانی‎های بدون برنامه‎ریزی ما باشند.

اصل جنس را تشخیص می دهید

فضای آنلاین صداقت دارد چراکه در این فضا می‎توانید با یک جست و جوی ساده مرغوبیت و یا کیفیت جنس، خدمات یا هر محصول دیگری که مدنظرتان هست را تشخیص دهید.
 
شبکه‎های اجتماعی مثل اینستاگرام فضایی را برای تبادل نظرات کاربران و بهتر است بگوییم مشتریان پدید آورده است به طوری که مشتری به راحتی می‎تواند نظر مثبت یا منفی خود را در مورد هرچیزی آشکارا بیان کند. شاید در یک فروشگاه حضوری مشتری تنها گوشی برای شنیدن تعریف و تمجید فروشنده داشته باشد اما در بستری که اینترنت فراهم کرده، به راحتی می‎توانید نارضایتی و یا شکایات مشتری‎های دیگر را ببیند و بشنوید و یک خرید عالی و انتخابی عاقلانه داشته باشد. درواقع خرید اینترنتی به ما این امکان را می‎دهد که درصد پشیمانی از خریدمان را به حداقل برسانیم.
 
این قضیه برای اقلامی مثل آجیل که سلامت آن بسیار مهم و ضروری است نیز پررنگ تر می‎شود. به همین دلیل همواره توصیه شده آجیل و خشکبار را از مکان های معتبر و مطمئن تهیه کنید.
 
کیفیت و مرغوبیت آجیل و خشکبار برادران حسینی نه تنها در فضای آنلاین که تا قبل از آن در مشهد مورد قبول و تایید بوده و از این رو برای تهیه‎ی آجیل مرغوب قادرید به فروشگاه  اینترنتی برادران حسینی مراجعه کرده و یک خرید مطمئن داشته باشید.

لذت خرید را حس می کنید

خرید کردن علی الخصوص برای خانم ها یک لذت فراموش نشدنی است. از خریدهای بزرگ مثل وسایل الکترونیکی، طلا، کفش پوشاک گرفته تا خرید یک بسته‎ی کوچک آجیل می‎تواند یک زن را خوشحال کند. اما با توجه به اینکه زنان به دلیل داشتن شغل و یا مشغله‎ی فراوان وقت کافی برای خرید کردن ندارند، در خیلی از مواقع از این لذت بی‎نصیب می‎مانند.
 
خرید اینترنتی در این شرایط می‎تواند نقش یک ناجی را برای بانوان ایفا کند زیرا شبیه یک پشتیبان بیست و چهار ساعته این امکان را به آن‎ها می‎دهد که در هر ساعتی از روز با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهند.
 
این قابلیت، لذت خرید را برای اقلام غذایی مثل آجیل نیز دو چندان می کند. به دلیل اینکه معمولا فروشگاه‎هایی که آجیل و خشکبار مرغوبی عرضه می‎کنند زیاد در دسترس نیستند و به همین خاطر با خرید اینترنتی آجیل این امکان را داریم که هر زمان که هوس آجیل یا تخمه کردیم به راحتی قیمت آجیل مورد نظرمان را ببینیم و در همان لحظه سفارش داده، درب منزل تحویل بگیریم. 
 
کلام آخر
همانطور که شاید شما هم احساس کرده باشید خرید اینترنتی ابعاد گسترده‎ای دارد. خیلی‎ها به دلیل عدم اعتماد چشم‎شان بر روی مزایا و فواید این شیوه‎ی خرید می‎بندند و حتی در شرایط بحرانی دست به دامان خرید سنتی می‎شوند اما فراموش نکنید در بازار رقابتی این روزها تمام برندها در تلاشند که هیچ خدشه‎ای بر روی اعتماد مشتری وارد نکنند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری انجام می‎دهند.
 
آجیل و خشکبار برادران حسینی نیز طی 47 سال گذشته در پی کسب رضایت مشتری بوده و قدمت آن مهری تاییدی ست بر این قضیه که در این راستا موفق بوده است.  فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار هم تنها راهی برای دسترسی بهتر و جلب رضایت بیشتر مشتری‎ها بوده است چراکه راز پایداری، شهرت و محبوبیت یک برند همواره رضایت مخاطب است.

سه دلیل برای اینکه چرا خرید اینترنتی آجیل را انتخاب کنیم؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو