دانلود بازی Atelier Lydie and Suelle The Alchemists and the Mysterious Paintings برای PS4

دانلود بازی Atelier Lydie and Suelle The Alchemists and the Mysterious Paintings برای PS4


منبع: دانلود ها

128

1398/7/6

00:49


ماجرا بازی Atelier Lydie and Suelle The Alchemists and the Mysterious Paintings، از جایی شروع می‌شود که پدر، بیمار شده و اوضاع خانواده، اصلا به خوبی پیش نمی‌رود، و دختران خانه، که تنها امید پدر هستند، تصمیم می‌گیرند تا همه چیز را درست کنند. سویلی و لیدی، هر دو به پدر و مادر قول می‌دهند تا با یادگیری فنون جادوگری، و مهارت یافتن در آنها، حسابی پولدار شوند و قیمت دلار و یورو را پایین بیاورند! اما از قضا، در شبی آرام، این دو از سر کنجکاوی، وارد انباری می‌شوند که پدر، هیچگاه به آنها نشان نداده بود.

این کنجکاوی، منجر به یافتن چیزی شد که به هیچ عنوان حتی فکرش را هم نمی‌کردند! انبار، پر بود از تابلو نقاشی‌های جادویی! البته این تابلوها دیگر آنقدر جادویی بودند که با استفاده از آنان، لیدی و سویلی می‌توانستند به جهان دیگری سفر کنند! اگر بخواهیم یک دید کلی از داستان مجموعه و نحوه داستان‌سرایی سازندگان داشته باشیم، باید بگوییم که شیوه کار، مخصوصاً در این نسخه، بر پایه یک داستان ساده و جمع و جور است! به دور از همه پیچیدگی‌هایی که در بهترین نقش‌آفرینی‌های غربی این سالها دیده‌اییم.

Atelier Lydie and Suelle The Alchemists and the Mysterious Paintings

(CUSA-10767) PS4-RESPAWN

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Atelier-Lydie-and-Suelle-The-Alchemists-and-the-Mysterious-Paintings

البته این سادگی، در مواقعی می‌تواند برای برخی سلایق، خسته کننده به نظر برسد. مبارزات البته، جدای از سادگی داستان، کمی راحت به‌نظر می‌رسند اما جای نگرانی نیست؛ چرا که این راحتی، به جذابیت مبارزات و همکاری‌های موجود صدمه خاصی نمی‌زند. از مبارزات گفتیم! بله؛ مبارزات در بازی Atelier Lydie and Suelle به تمام معنا، بیانگر یک نقش‌آفرینی ژاپنی با اصل و نسب است! همان مبارزات نوبتی و همکاری‌های جذاب. از این بابت، باید از استودیو Gust تقدیر و تشکر کرد که هنوز هم به اصول ژاپنی وفادار بوده و برای جذب خریدار بیشتر، دست به تغییرات بی‌مورد نزده!

موردی که در سری Atelier بسیار روی آن تاکید شده، لزوم ارتباط داستانی میان نسخه‌های مختلف این مجموعه است! اگرچه در این نسخه، داستان بازی بسیار قابل فهم‌تر از قبل برای کسانی است که موفق به تجربه نسخه‌های قبلی نشده‌اند، اما همچنان، بدون بازی کردن عناوین گذشته، حفره‌هایی در داستان بازی برایتان باقی می‌مانند؛ بازی‌های قبل، همگی دارای شخصیت‌های مناسب و جذابی بودند و در این نسخه نیز، به همراه دو خواهر دوست‌داشتنی با نام‌های لیدی و سویلی، ماجرایی دوست‌داشتنی نیز تجربه خواهیم کرد که نباید به سادگی از آن گذشت. برای کسانی که عناوین قبلی مجموعه را نیز بازی کرده‌اند، خبر خوب این است که تعدادی از شخصیت‌های خوب قدیم، بازهم در این نسخه حضور دارند.

خوشبختانه، در کنار داستان و جذابیت مبارزات، شاهد رنگ‌بندی بسیار عالی و زنده‌ای هستیم که این روزها، کمتر شاهد آن هستیم! رنگ‌بندی خاصی که با توجه به داستان، هوشمندانه و زیباتر از همیشه از آب درآمده. اما چیزی که به سادگی می‌تواند این رنگ‌بندی را از چشمانتان بیندازد، مشکلات فنی بازی است! افت فریم و البته وجود باگ‌های مختلف در طول بازی، گاهی اوقات به طرز وحشتناکی با اعصابتان بازی می‌کنند!

مورد دیگری که ذکر نکردنش کمی بی‌انصافی در حق مخاطب است، نسخه بین‌المللی بازی است! متاسفانه حتی شاهد دیالوگ‌ها و دوبله انگلیسی درست و حسابی برای شخصیت‌های بازی در این نسخه نیستیم و در بهترین حالت مجبور هستید تا زیرنویس‌های بسیار زیبای انگلیسی را در زیر صفحه بخوانید! حالا مشکل کجاست؟! مشک دقیقاً همینجاست! همین زیرنویس‌ها، در حین راه رفتن، و حتی در زمان مبارزات، زیر دست و پایتان گیر می‌کنند و ابداً نمی‌گذارند تا آن لذت لازم را از بازی ببرید.

محیط بازی، پر است از آیتم‌های مختلف و قابل استفاده که هرکدام، به نوعی در کیمیاگری به کارتان می‌آید و باعث می‌شود تا بتوانید قدرت و مهمات خود را افزایش بدهید. گل‌ها و گیاهان دارویی و مواد ارزشمند، در همه جای مپ هستند و باید، وقت بگذارید و یکی یکی آنهایی که بدرد می‌خورند را استفاده کنید.

منبع توضیحات : گیمفا

info

Lydie and Suelle are twin sisters, who are also alchemists, living in Merveille, the capital of Kingdom of Adalet, and they aim to make their atelier the best atelier in the kingdom.

One day, they find a Mysterious Painting with a strange and wonderful world inside of it, full of rare materials for their alchemy. This discovery is sure to become the very key to realizing their dream.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی ورژن v1.00 ریلیز نهایی RESPAWN:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

ADs

دانلود بازی Atelier Lydie and Suelle The Alchemists and the Mysterious Paintings برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو