دانلود نسخه هک شده بازی Nex Machina + Update v1.06 برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Nex Machina + Update v1.06 برای PS4


منبع: دانلود ها

475

1398/7/6

00:50


بازی Nex Machina را به جرات می‌توان یکی از بازی‌های مستقل عالی سال ۲۰۱۷ دانست که شاید آنطور که باید و شاید دیده نشد اما اگر تا به امروز آن را تجربه نکرده‌اید، قطعا خودتان را از بازی کردن یکی از بهترین آثار مستقل ۲۰۱۷ محروم کرده‌اید. بازی Nex Machina یک عنوان شوتر آرکید از نوع تویین استیک شوتر است که در اکثر مواقع، با زاویه دوربین بالا به پایین روایت می‌شود. دلیل استفاده از واژه اکثر مواقع این است که گاهی برای چند ثانیه کوتاه دوربین به شکل سوم شخص هم تبدیل می‌شود.

هدف استودیو هاوس‌مارک از ساخت Nex Machina، ارائه یک تجربه شوتر و اکشن سریع و نفس‌گیر بوده که بتواند در تک تک لحظه‌هایش، مخاطب را هیجان‌زده کند. به همین دلیل هم سازندگان بی‌خیال روایت داستانی خاص و عمیق برای بازی شده‌اند که از قضا تصمیم درستی هم به شمار می‌رود و مخاطب را یک راست وارد میدان نبرد با انواع و اقسام موجودات کرده‌اند. تنها داستانی که بازی دارد، این است که شما یک سرباز هستید که باید با موجودات مختلفی مبارزه کرده و در این بین برای نجات انسان‌هایی هم که در محیط بازی گیر افتاده‌اند، تلاش کنید.

Nex Machina PS4-PRELUDE

Update v1.06; ID: CUSA-05588

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Nex-Machina

آنچه که Nex Machina را به بازی موفق و سرگرم‌کننده‌ای تبدیل می‌کند، هیجان خاص و ناب آن در تک تک دقایقش است. سازندگان تلاش زیادی کرده‌اند تا یک بازی سریع و نفس‌گیر خلق کنند و در این راه هم کاملا موفق بوده‌اند. به همین دلیل هم در حین تجربه بازی Nex Machina، حتی ثانیه‌ای برای فکر کردن یا توقف و نفس کشیدن نخواهید داشت و باید مدام در حال حرکت باشید تا سیل عظیم دشمنان و تیر‌هایی که شلیک می‌کنند به شما برخورد نکند و از طرف دیگر، باید از ابتدا تا انتهای مراحل بازی، دست‌تان روی کلید شلیک باشد و با نشانه‌گیری درست، دشمنان را از بین ببرید.

در واقع، سازندگان هر عنصری را که می‌توانست خللی در روند سریع بازی به وجود بیاورد، از آن حذف کرده‌اند و در طول بازی، مدام درگیر جاخالی دادن، شلیک کردن و هدف گرفتن خواهید بود و اتفاقات آنقدر سریع پیش روی‌تان رخ می‌دهند که پس از اتمام هر مرحله، باید کمی پلک بزنید و به کار دیگری مشغول شوید تا حداقل چشمان و انگشتان‌تان استراحت کنند!

بازی Nex Machina حالت‌های بازی مختلفی دارد. ساده‌ترین حالت بازی قسمت آرکید است که در آن، شاهد ۶ جهان مختلف هستیم و هر جهان خود به چندین بخش تقسیم شده است. در طول مراحل، با کشتن دشمنان یک منطقه با یک صحنه سینمایی نهایتا چند ثانیه‌ای به منطقه بعدی می‌روید و این قضیه تا جایی ادامه پیدا می‌کند که به آخرین منطقه آن جهان برسید.

در آخرین منطقه هم یک باس فایت انتظارتان را می‌کشد که در آن، حسابی باید از توانایی‌هایتان استفاده کنید تا بتوانید وی را شکست دهید. در واقع در کنار سرعت بالا که ویژگی مثبت اصلی گیم‌پلی Nex Machina به شمار می‌رود، درجه سختی بالای بازی هم عامل دیگری است که باعث شده همواره در طول بازی توانایی‌هایتان به چالش کشیده شوند. به طوریکه حتی اگر بازی را روی ساده‌ترین درجه سختی هم تجربه کنید، کوچک‌ترین اشتباه کافی است تا با یکی از دشمنان یا گلوله شلیک‌شده توسط آن‌ها برخورد کنید و کشته شوید.

بازی چند باری اجازه احیای مجدد را به شما می‌دهد که البته در هر بار احیا، باید کار را از ابتدای آن منطقه شروع کنید. برای مثال فرض کنید در منطقه سوم از جهان دوم بازی هستید و تقریبا اکثر دشمنان را کشته و انسان‌ها را هم نجات داده‌اید. حال اگر در حین مبارزه با آخرین دشمن این منطقه به دلیل اشتباهی کشته شوید، باید کارتان را از ابتدای همین منطقه مجددا آغاز کنید و دوباره با تمامی دشمنان آن از نو مبارزه کرده و برای نجات انسان‌هایش تلاش کنید. این مساله گاهی می‌تواند شدیدا اعصاب‌خرد‌کن باشد؛ البته اعصاب‌خرد‌کن از نوع خوب آن که باعث می‌شود در دفعات بعدی، بیش‌تر حواس‌تان را جمع کرده و به هیچ وجه Nex Machina را دست کم نگیرید.

منبع توضیحات : زومجی

info

5/5, “What a trip.” – The Guardian

Essential, “Housemarque has just made the game of its career.” – Eurogamer

9/10, “Nex Machina is a game that confidently meets expectations. It’s difficult, intensely satisfying, and packed with enough secrets and lofty secondary objectives to keep you enraptured for hours.” – Gamespot

– Explosive twin-stick arcade shooter gaming at its finest

– Over 100+ challenging levels in 6 different intense worlds

– Secret paths, levels and humans

– Local cooperative multiplayer

– Deep scoring system, rich metagame and replayability

– Specially tailored feats and achievements

– Community and friend leaderboards

– Unlockables and player profiles

– Next gen signed distance field (SDF) ray-tracing and morphing tech

– Voxel driven, significantly reworked version of the Housemarque engine

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.06 PS4-PRELUDE با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Nex Machina v1.00 PS4-PRELUDE با لینک مستقیم

ADs

دانلود نسخه هک شده بازی Nex Machina + Update v1.06 برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو