رونمایی از گریم شهاب حسینی در نقش شمس

رونمایی از گریم شهاب حسینی در نقش شمس


منبع: نمناک

148

1398/7/6

11:47


اولین عکس از چهره متفاوت شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی در فیلم سینمایی مست عشق رونمایی شد.

رونمایی از گریم شهاب حسینی در نقش شمس

اولین عکس از شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی

فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی یکی از فیلم های پرحاشیه چند روز اخیر است که با وجود حواشی متعدد این روزها مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته است.

ساخت فیلم سینمایی مست عشق در ترکیه آغاز شده است و شهاب حسینی و پارسا پیروزفر دو بازیگر نقش اصلی این فیلم به زودی جلوی دوربین خواهند رفت.

گریم متفاوت شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی

مهران برومند تهیه کننده فیلم مست عشق با انتشار پستی از چهره متفاوت شهاب حسینی در نقش شمس رونمایی کرد.

شهاب حسینی

چهره متفاوت شهاب حسینی بازیگر نقش شمس در فیلم مست عشق

مهران برومند با انتشار این عکس از شهاب حسینی نوشت: شمس الحق تبریزی شهاب جان عزیزم، پشت صحنه فیلم سینمایی مست عشق. استانبول ، پنجم مهرماه 1398.

حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون بعد از ساخت سریال شهرزاد به سراغ ساخت فیلم سینمایی مست عشق رفت تا در اثری مشترک با سینماگران ترکیه ای فیلم ماندگار دیگری با داستان مولانا شاعر نامدار ایرانی خلق کند.

شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر نقش شمس در فیلم مست عشق

با انتخاب پارسا پیروزفر به عنوان بازیگر نقش مولانا و بازی شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی مراحل پیش تولید فیلم مست عشق به ایستگاه های پایانی رسید و به زودی بازیگران این فیلم جلوی دوربین خواهند رفت.

مهران برومند

مهران برومند تهیه کننده فیلم مست عشق

مهران برومند تهیه کننده مست عشق درباره داستان فیلم مست عشق گفت:

مست عشق داستان مستقیم زندگی مولانا و شمس و همچنین ترویج صوفی گری نیست، بلکه وقایع فیلم در عصر آنان می گذرد و به نوعی به این دو شاعر فارسی زبان ارتباط پیدا می کند.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر نقش مولانا در فیلم مست عشق

مست عشق تولید مشترک ایران و ترکیه است و برشی از زندگی شمس و مولانا در شهر قونیه را به تصویر میکشد . داستان فیلم مست عشق در هفته گذشته با حواشی زیادی روبرو شد و خبرهایی از عدم ساخت این فیلم سینمایی به گوش میرسید اما این اتفاق رخ نداد و ساخت این فیلم در ترکیه ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو