ایستگاه امام حسین (ع) متری تهران افتتاح شد

منبع: نمناک

65

1398/7/6

15:53


ایستگاه امام حسین(ع) در خط 6 مترو تهران امرز با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

ایستگاه امام حسین (ع) متری تهران افتتاح شد

افتتاح ایستگاه امام حسین(ع) متروی تهران

باشگاه خبرنگاران: حناچی در آیین افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) درباره هواکش های میان تونلی، کاهش سر فاصله قطار ها و طرح تترافیک توضیحاتی داد. 

پیروز حناچی شهردار تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) در خط 6 مترو تهران ضمن اشاره به افتتاح ماهانه یک ایستگاه از خطوط 6 و 7 مترو تهران گفت:افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) نیز بر اساس قولی بود که از قبل به شهروندان دادیم و امیدواریم با افتتاح این ایستگاه سر فاصله حرکت قطار ها در خطوط 6 و 7 مترو کاهش پیدا کند.

شهردار تهران تاکید کرد:به طور حتم با تعدیل قطار ها در خطوط مترو با کاهش سر فاصله رسیدن قطار ها رو به رو هستیم و در ماه مهر و بازگشایی مدارس ظرفیت خوبی به خطوط مترو اضافه می شود. 

حناچی با اشاره به به کارگیری 14 دستگاه هواکش میان تونلی گفت:هواکش های میان تونلی نقش مهمی در امنیت خطوط مترو دارند. 

او در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران با واگذاری مجتمع بهاران به سازمان بهزیستی موافقت کرده است،گفت:شهرداری تهران آماده واگذاری بخشی از مجتمع بهاران که سازمان بهزیستی آماده مسئولیت آن را دارد، است و ما نسبت به واگذاری آن ها اعلام آمادگی می کنیم. 

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) از سوی پلیس راهور رد شده است یا خیر گفت:هر نظری که در این حوزه مطرح می شود باید به تایید 6 دستگاه برسد و بعد از آن درباره موضوع تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/م

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو