سرهنگ کاووس محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در تاریخ یکم مهرماه سال جاری ماموران انتظامی از خبری مبنی بر مفقودی یک کودک ۹ ساله در یکی از روستاهای توابع شهرستان کازرون مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده در نهایت ماموران به مادر این کودک که مفقودی وی را اعلام کرده بود مظنون و تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ محمدی گفت: در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های صورت گرفته، مادر این کودک به جرم خود اقرار و اعلام کرد کودک خود را به دلیل شیطنت و اذیت کردن در چاه انداخته است.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی و اعلام ساکنان آن روستا بچه ۹ ساله در چاه کشف شد، افزود: با تلاش ماموران نیروی انتظامی و عوامل امدادی، وی به بیمارستان اعزام و تحت درمان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس گفت : مادر این کودک با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اخیرا فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن این کودک توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ و انداخته شدن وی در چاه منتشر شده است که اساسا کذب محض است و با عوامل انتشار دهنده این گونه مطالب برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و از شهروندان تقاضا می شود هرگونه اخبار صحیح را از کانال پلیس دنبال کنند.