عکس های جدید حدیث نیکرو و همسرش و پسرش باربد + بیوگرافی کامل

منبع: نمکستان

143

1398/7/6

23:00


عکس های جدید حدیث نیکرو و همسرش + بیوگرافی حدیث نیکرو

حدیث نیکرو ، عکس حدیث نیکرو و همسرش ، بیوگرافی حدیث نیکرو ، pnde kd;v,

نمکستان: حدیث نیکرو بازیگر جوان ایرانی متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ در شهر لاهیجان استان گیلان می باشد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک دیپلم رشته تجربی داشته و فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است. در ادامه با بیوگرافی کامل حدیث نیکرو و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

حدیث نیکرو و همسرش

حمایت خانواده :

حدیث نیکرو از دوران کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت اما با این وجود رشته تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد تا اینکه با ورود به عرصه تئاتر حرفه مورد علاقه خود را دنبال نمود. خانواده پس از دیدن پشتکار حدیث از وی حمایت کردند. این بازیگر در مصاحبات خود گفته که مادرش همیشه مشوق اصلی وی در پیشرفت بازیگری بوده است.

حدیث نیکرو و همسرش :

حدیث نیکرو چندین سال پیش ازدواج کرده و متاهل است . وی صاحب یک فرزند پسر به نام باربد می باشد.

صفحه اینستاگرام حدیث نیکرو :

حدیث نیکرو با آیدی hadissnikroo در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام حدیث نیکرو

سابقه فعالیت حدیث نیکرو :

حدیث نیکرو بازیگر خوب کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را با علاقه و از شهر خود شروع کرد . وی ابتدا برای شروع کار به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر خود رفت و پس از گذراندن تست های اجرای تئاتر فعالیتش را با گروه های تئاتر آغاز کرد. تئاتر شب هجرت اولین اجرای حدیث نیکرو است که در سال ۱۳۷۷ بر روی صحنه تئاتر اجرا نمود.

حدیث نیکرو در سال ۱۳۷۸ علاوه بر بازیگری، در حیطه کارگردانی نیز فعالیت خود را آغاز نمود و در همان سال توانست در جشنواره استان گیلان به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن در نمایش یکی بود یکی نبود معرفی گردد.

سریال گیله وا اولین تجربه جدی حدیث نیکرو است که به دلایلی چندین سال پخش نشد . ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق از نقش آفرینان اصلی این سریال هستند. این بازیگر در سال ۱۳۹۷ با بازی در سریال تلویزیونی زندگی از نو توانست در میان مردم دیده و شناخته شود. وی در این سریال یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو