فیلم هایی که از عید فطر در سینماها اکران میشوند

فیلم هایی که از عید فطر در سینماها اکران میشوند


منبع: نمناک

308

1398/3/13

14:02


تا چند روز دیگر سینماهای کشور آماده اکران چند فیلم سینمایی جدید همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر خواهند شد که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

فیلم هایی که از عید فطر در سینماها اکران میشوند

اکران عید فطر سینماهای کشور در دست چند فیلم

ماه رمضان 98 هم تا چند روز دیگر به پایان میرسد و با فرا رسیدن عید سعید فطر حال و هوایی دیگر بر جامعه حاکم میشود. سینماهای کشور هم با فرارسیدن عید سعید فطر جانی دوباره میگیرند و با نمایش فیلم هایی جدید در ایام تعطیلات این عید فروش بهتری را تجربه خواهند کرد.

به دلیل مصادف شدن عید سعید فطر با تعطیلات رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد چند روز پیش رو در تقویم کشورمان تعطیل رسمی است و فرصت مناسبی است تا برای گذران اوقات فراغت به تماشای یک فیلم بنشینید.

همزمان با تعطیلات عید سعید فطر خبرهایی از اکران قطعی چهار فیلم سینمایی به گوش میرسد که در ادامه مروری بر داستان و بازیگران این فیلم ها داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مروری بر فیلم هایی که عید فطر در سینماها اکران میشوند

شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار، دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور ،ما همه باهم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و سرخ پوست ساخته نیما جاویدی چهار فیلمی هستند که اکران آنها همزمان با عید سعید فطر در سینماهای کشور آغاز میشود.

اگرچه خبرهایی از اکران فیلم زهر مار به کارگردانی جواد رضویان هم در عید فطر به گوش میرسید اما اکران این فیلم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

داستان و بازیگران فیلم شبی که ماه کامل شد

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی یکی از گزینه های اکران عید فطر در سینماهای کشور است.

هوتن شکیبا و الناز شاکردوست

هنرنمایی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست در شبی که ماه کامل شد

در خلاصه داستان شبی که ماه کامل شد آمده است :روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد.

بازیگران شبی که ماه کامل شد عبارتند از : الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون، آرمین رحیمیان بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند.

داستان و بازیگران فیلم دختر شیطان

فیلم سینمایی دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور محصول مشترک سینمای ایران و هند یکی دیگر از فیلم های آماده اکران در عید فطر است.

فیلم دختر شیطان

بازی متفاوت حمید فرخ نژاد در دختر شیطان

دختر شیطان بعد از سلام بمبئی دومین فیلم مشترک ایران با بالیوود است که به کارگردانی قربان محمدپور در هند ساخته شد و تهیه کننده بالیوودی فیلم خانم لاکی مورانی است.

حمید فرخ نژاد، ایشا روات، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی بازیگران فیلم دختر شیطان را تشکیل میدهند.

داستان و بازیگران فیلم ما همه با هم هستیم

فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی با بازی بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون یکی از گزینه های اکران در عید فطر است.

پژمان جمشیدی

فیلم پربازیگر ما همه با هم هستیم اکران میشود

داستان فیلم ما همه با هم هستیم روایتی از موقعیت تراژیک سقوط یک هواپیما است که هر یک از مسافران آن رازهایی دارند؛ راز هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بماند!

بازیگران فیلم ما همه با هم هستیم عبارتند از :مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم کمدی را تشکیل میدهند.

داستان و بازیگران فیلم سرخ پوست

فیلم سینمایی سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی یکی دیگر از فیلم های آماده به اکران در عید فطر است.

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار

بازی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در فیلم سرخ پوست

در خلاصه داستان فیلم سرخ پوست آمده است:سال1347، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند...

نوید محمدزاده، پری ناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی بازیگران فیلم سرخ پوست را تشکیل میدهند.

داستان و بازیگران فیلم زهرمار

فیلم سینمایی زهرمار به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی یکی از گزینه های اصلی اکران در عید فطر بود که خبر اکران قطعی آن در عید فطر منتشر شد اما گویا این فیلم از گردونه اکران در عید فطر خارج شده است.

سیامک انصاری

بازی سیامک انصاری در فیلم سینمایی زهرمار

زهرمار یک کمدی اجتماعی به نویسندگی پیمان عباسی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است که تجربه ای متفاوت برای جواد رضویان در دنیای هنر و کارگردانی محسوب میشود و داستان زندگی پر فراز و نشیب مردی است که دست از اعمال گذشته اش برداشته اما گذشته او را رها نمیکند.

سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، آدرینا توشه، حسین محب اهری و سیامک ادیب بازیگران فیلم سینمایی زهرمار را تشکیل میدهند.

مروری بر فیلم های آماده اکران در عید فطر 98 +داستان و بازیگران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو