حاشیه‌های کنسرت سایه فرزاد فرزین

منبع: نوداد

118

1398/7/11

00:15


کنسرت سایه" فرزاد فرزین" با اشتیاق هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

کنسرت "سایه" فرزاد فرزین با شور و شوق طرفدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. صحنه با پارچه‌های مشکی پوشیده و نام فرزاد با حروف بزرگ لاتین بر روی جایگاه‌ هرکدام از نوازندگان نوشته شده بود که در حین اجرا نیز با نورهای سبز، آبی و قرمز زیبایی صحنه را چند برابر می‌کرد.

تماشاگران قبل از شروع کنسرت با تشویق‌های خود خواهان حضور فرزین بر روی صحنه و اجرای کنسرت بودند.

آهنگ "هدفن" همراه با ویدئو کلپپ‌ سایه‌ها و اجرا‌ی مضمون این آهنگ، آغاز کننده‌ی کنسرت فرزاد فرزین بود و پس از آن همزمان با قطعه‌ی "من و تو" پرده‌ای مشکی جمع و فرزین از داخل جعبه‌ای که ماکت وی روی آن تعبیه شده بود، بیرون آمد و با تشویق تماشاگران به اجرای ادامه‌ی قطعه‌ی "من و تو" پرداخت. فرزاد فرزین پس از اجرای این دو قطعه به تماشاچیان سلام و با ابراز خوشحالی از دیدن آن‌ها گفت: برنامه‌های متنوعی برای شما در نظر گرفتیم و امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد.

این خواننده جوان در کنسرت شب گذشته به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های "شلیک"،" شانس"، "شخصی" و چند آهنگ قدیمی خود از جمله "دونه دونه"، "بیا"، "بچه‌"، "برگرد"، "نگرانتم"، "ماه عسل"، ستاره، "ای وای"، "هموطن" و... پرداخت. کی از نقاط قابل توجه کنسرت قبل از اجرای هر آهنگ، زدن چند ضربه چوب‌های طبل به هم و شروع آهنگ پس از آن‌ها بود.

فرزین در حین اجرا نیز گفت: یکی از خصلت‌های اجرای کنسرت و حضور در کنسرت، تخلیه‌ی انرژی است و از شما به خاطر به وجود آوردن لحظه‌های شیرین برای من تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما شما را ببینیم. در اواسط کنسرت نیز ویدئو کلیپی از دور همی‌های" فرزاد فرزین" و گروهش با اجرای دو قطعه‌ از قطعات قدیمی وی پخش شد و پس از آن قطعه‌ی "برگرد" با آویزان شدن عکس‌هایی از بالای صحنه پخش شد.

در پایان کنسرت نیز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حراست سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، مسئول نور، صدا و ال ای دی، کارگردان صحنه کیوان ملکوتی، مدیر موسسه آوای دوران، خانم کاویانی، رسول ترابی تهیه‌ کننده، نوازدگان گروه شوک، امیرمیلاد نیکزاد صدا بردار، حسام حسینی مدیر اجرایی و همکاری مجدد خود با زایا سلیمان تشکر کرد و با اجرای قطعه‌ی "هموطن" از حاضران در سالن خداحافظی کرد. 



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو