تعبیر خواب کتک خوردن از افراد مختلف در حالت ها و مکان های مختلف

تعبیر خواب کتک خوردن از افراد مختلف در حالت ها و مکان های مختلف


منبع: آرگا

157

1398/7/11

00:36


در این مطلب با تعبیر خواب کتک خوردن از دیدگاه معبران اسلامی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید رویایی را که مشاهده کرده اید به راحتی تفسیر نمایید.

تعبیر خواب کتک خوردن نشانه دریافت ناراحتی و غم از طرف فردی است که بیننده رویا از آن کتک می خورد و معبران مختلف تعابیری متفاوت را برای دیدن این رویا بیان کرده اند و شما می توانید به کمک این تعابیر رویای خود را به راحتی تفسیر نمایید.

تعبیر خواب کتک خوردن از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

دیدن خواب حادثه های مختلف نظیر دعوا کردن و کتک خوردن و تصادف کردن و … از انواع رویاهای رایج است و که هر یک از آن ها دارای تعابیری متفاوت می باشند که می توانند روی زندگی در عالم بیداری بیننده رویا تاثیرگذار باشند. در مطلب قبلی تعبیر خواب دعوا کردن و تعبیر خواب تصادف کردن و تعبیر خواب زایمان کردن را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر خواب کتک خوردن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تعبیر دیدن کتک خوردن در عالم رویا

دیدن رویای کتک خوردن دارای چه تعابیری می باشد ؟

  • ابراهیم کرمانی 

اگر فردی در خواب ببیند که کسی وی را با چوب کتک می زند نشانه این است که به خاطر مرد دورو و منافقی دچار اندوه و غم و ناراحتی می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که کسی او را با کلوخ می زند نشانه این است که بیننده رویا سود و منفعتی را بدست می آورد همچنین اگر فردی در خواب ببیند که کسی با کلوخ به پشت وی می زند نشانه این است که فردی خواب بیننده را نصیحت می کند.

اگر فردی در خواب ببیند که کسی او را با مشت کتک می زند نشانه این است که به اندازه مشتی که خورده است از کسی دچار رنج و سختی خواهد شد.

اگر فردی در خواب ببیند که کسی وی را کتک می زند نشانه این می باشد که از کسی حرف زشت می شنود و آبروی بیننده رویا می رود.

  • جابر مغربی 

اگر فردی در خواب ببیند که کسی او را کتک می زند ولی بیننده رویا نمی داند که به چه علت کتک خورده است نشانه این است که مال و اموالی را بدست می آورد و لباس نو می پوشد و اگر آن شخص غریبه باشد یا در هنگام کتک خوردن دست و پای بیننده رویا را ببندد خواب وی تعبیر بهتری خواهد داشت.

تعبیر مشاهده سیلی خوردن

  • لوک اویتنهاو 

تعبیر مشاهده کتک خوردن در عالم رویا نشانه انتقام گیری بیننده رویا در آینده ای نزدیک می باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که کسی را کتک می زند نشانه ایجاد آرامش در منزل می باشد.

تعبیر خواب کتک زدن بچه نشانه بی عدالتی می باشد.

تعبیر خواب کسانی که کتک کاری می کنند نشانه تغییرات در موقعیت می باشد.

تعبیر خواب خستگی بر اثر کتک خوردن نشانه مشغله زیاد بیننده رویا می باشد.

  • لیلا برایت 

اگر در عالم رویا فردی شما را با ترکه کتک بزند نشانه این است که به اهداف خودتان می رسید.

  • امام جعفر صادق 

تعبیر مشاهده کتک خوردن در عالم رویا از دیدگاه امام جعفر صادق بر ۶ وجه زیر است :

۱. شفاعت
۲. بگومگو و مجادله
۳. رفع شدن مشکل
۴. سفر
۵. بزرگی و شرف
۶. مال حرام

تعبیر دیدن کتک خوردن

  • اسماعیل بن اشعث 

اگر فردی در خواب ببینی که مرده ای را کتک می زند نشانه این است که از مسافرت سود و منفعتی را بدست می آورد و یا چیزی را که از دست داده است دوباره به وی بازمی گردد.

اگر فردی در خواب ببیند که مرده ای را کتک می زند و آن فرد مرده از کتک خوردن راضی است نشانه این است که بیننده رویا در آن دنیا به سعادت می رسد.

اگر فردی در خواب ببیند که مرده است و وی را کتک می زنند بیانگر این است که در دین و ایمانش قوت پیدا می کند و بعضی از تعبیرگران نیز می گویند بدهی های بیننده رویا پرداخت می شوند.

  • تعابیر مختلف برای دیدن رویای کتک خوردن 

۱. کتک خوردن در عالم رویا نشانه میزان آسیب پذیری بیننده رویا نسبت به مسائل زندگی اش است.

۲. بنا بر گفته برخی از معبرین تعبیر خواب کتک خوردن نشانه شکست است.

۳. برخی از معبرین نیز بر این باور هستند که کتک خوردن در عالم رویا نشانه منفعت و سود زیاد است.

تعبیر دیدن کتک خوردن

۴. اگر فردی در خواب ببیند که اعضای خانواده اش کتک می خورند نشانه این است که شخصی از آن خانواده کار غیر اخلاقی خاصی را انجام می دهد.

۵. تعبیر خواب درد و خونریزی ناشی از کتک خوردن نشانه این می باشد که اوضاع مالی بیننده رویا خراب می باشد و وی در پرداخت بدهی و مالیات خود ناتوان می باشد.

۶. تعبیر مشاهده کتک خوردن حیوانات نشانه فساد و بی عدالتی در جامعه می باشد.

۷. تعبیر مشاهده کتک خوردن با چوب بیانگر این است که شخصی به بیننده رویا حسادت شدید دارد و می خواهد در عالم واقعیت به بیننده رویا آسیب هایی را بزند.

تعبیر خواب کتک خوردن در عالم رویا

۸. تعبیر خواب سلی خوردن دختران اگر بیننده رویا زن یا دختر باشد نشانه آزار و اذیت جنسی است بنابراین بیننده رویا بهتر است مراقب باشد زیرا ممکن است فردی به وی نظر بدی داشته باشد.

۹. تعبیر مشاهده کتک خوردن پسران در صورتی که بیننده رویا مرد یا پسر باشد نشانه این است که از فردی سود زیادی به وی می رسد.

۱۰. تعبیر مشاهده کتک خوردن با شلاق نشانه این می باشد که بیننده رویا فردی را متهم می کند یا ضرر مالی زیادی به بیننده رویا می رسد.

تعبیر دیدن بیننده رویا

۱۱. اگر فردی در خواب ببیند که از همکلاسی اش کتک می خورد نشانه این است که منفعت و سود زیادی را بدست می آورد و علاوه بر این ممکن است وی با گروهی از دوستانش کاری جدید را شروع کند و در آینده نیز موفق شود.

۱۲. تعبیر مشاهده کتک خوردن برادر یا خواهر در عالم رویا نشانه این است که بیننده رویا ممکن است با آن ها اختلاف هایی را دارد که این اختلافات به نزاع و درگیری ختم شوند یا ممکن است بیننده رویا با خواهر و برادر خود بر سر ارث یا پولی مشاجره کنید.

تعبیر کتک خوردن خواهر و برادر در عالم رویا

در این مطلب تعبیر خواب کتک خوردن را پیش رو داشتید که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو