آشنایی با مکان های دیدنی کره جنوبی و جاذبه های گردشگری آن

آشنایی با مکان های دیدنی کره جنوبی و جاذبه های گردشگری آن


منبع: آرگا

143

1398/7/11

00:36


کره جنوبی از کشورهای تاثیرگذار و مهم در دنیا است که روز به روز در حال پیشرفت است به دلیل پیشرفت های اخیر در این کشور آمار گردشگران نیز رو به افزایش است و این به دلیل وجود تنوع در مکان های دیدنی کره جنوبی است.

پایتخت دیدنی کره جنوبی شهر زبای سئول است که به عنوان یکی از شهرهای مهم در دنیا شناخته می شود شهری که در گوشه و کنار آن همچنان می توان تمدن اصیل و قدیمی مردمان این ملت را مشاهده کرد. در بسیاری از مسافرت های تابستانی گردشگران  علاقه مندان به این منطقه سفر می کنند و بازدید از این مکان های دیدنی کره جنوبی برای خیلی از گردشگران دارای جذابیت است. آشنایی با جاذبه های دیدنی در این کشور می تواند تجربه های متفاوتی را در اختیار یک گردشگر قرار دهد که شامل تجربه های تاریخی، فرهنگی و مدرنیته است.

جاذبه های کره جنوبی

مکان های دیدنی کره جنوبی برای توریست ها:

هر ساله در شهرهای بزرگ ایران تورهای مسافرتی زیادی به کشور دیدنی کره فرستاده می شود که با ارائه امکانات جدیدتر و به روزتر موجب جذب گردشگران زیادی از این طریق شده اند. در این کشور می توان جاذبه های دیدنی تاریخی و مدرن را مشاهده کرد که بسیار دارای تنوع است.

روستای بوکچون هانوک:

این روستا دارای ۴۰۰ خانه با معماری سنتی است و در گذشته های نه چندان دور افراد اشرافی چوسان در این منطقه ساکن بوده اند و حالا وجود این خانه های سنتی و زیبا موجب شده است تا به یک منطقه توریستی مهم در هانوک محسوب می شود. در گوشه و کنار این محله قدیمی می توان رستوران ها، کافه، چایخانه سنتی و صنایع دستی و سوغاتی های آن را مشاهده کرد.

مکان های دیدنی تاریخی کره جنوبی

برج شمال سئول:

از جمله جاذبه ها و مکان های دیدنی سئول می توان به برج شمال در سئول اشاره کرد این برج در ارتفاع کوه های نامسان واقع شده است و دومین بام کره محسوب می شود. چشم اندازهای این برج در شب بسیار خیره کننده و جذاب است و محلی برای قرارهای عاشقانه است.

موزه های کره جنوبی

موزه تریک آی سئول:

این موزه به عنوان اولین موزه دنیا و یکی از مکان های دیدنی کره جنوبی شناخته می شود و یکی از مهم ترین جذابیت هایی که می توان در این موزه مشاهده کرد موزه یخ است. موزه عشق، لبسا های سنتی کره ای و … از بخش های پر بازدید در این موزه به شمار می آیند.

دیدنی های کره جنوبی

معبد جوگیسا:

بیشتر افراد دنیا کشورهای چین و کره را با وجود معابد تاریخی و زیبای آن می شناسند این معبد، معبد اصلی جوگیه شناخته شده است که متعلق به ادیان بودایی کره است. تاریخ احداث این معبد به سال ۱۳۹۵ باز می گردد در این معبد جشنوراه های مختلفی برگزار می شود که بسیار جذاب و دیدنی هستند.

مکان های دیدنی کره جنوبی

لاته ورلد:

از دیگر مکان های دیدنی کره جنوبی که از جاذبه های مدرن است می توان به این برج اشاره کرد که یکی از مهم ترین مراکز تفریحی مدرن و لوکس است این مرکز یک پارک مصنوعی بزرگ است قرار گرفتن جزیره مصنوعی در وسط این پارک جذابیت بیشتری ایجاد کرده است. از امکانات لوکس و مهم این مجموعه می توان به موزه فولکور، سینما، مجتمع ورزشی و .. اشاره کرد.

برج کره جنوبی

کاخ گیونگ بوک:

این کاخ سلطنتی در مرکز سئول قرار گرفته است و از سلسله کاخ های مهم سئول است بخش هایی از این کاخ شامل موزه فولکور نیز می شود. یکی از جذابیت های مهم این کاخ استفاده از لباس های محلی و سنتی است که می توانید این لباس ها را کرایه کنید و با ثبت یک عکس خاطره انگیز سفر خود را دلنشین کنید.

کاخ کره جنوبی

رود چونگ گیه چون:

این رود در میان شهر سئول قرار دارد و طول آن برابر با ۱۰ کیلومتر است اطراف این رود با جذابیت های زیادی که دارد در شب گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. تزئینات این رود با استفاده از چراغ های سنتی و زیبا در روزهای ویژه کریسمس و … آن را به یکی از مهم ترین مکان های دیدنی کره جنوبی تبدیل کرده است.

رود کره جنوبی

پل بانپو:

طولانی ترین پل در دنیا که با استفاده از فواره ها ساخته شده است این پل بر روی رودخانه ” هان ” واقع شده است و در زمان طلوع و غروب خورشید منظره ای بسیار خیره کننده و جذاب را به ارمغان می آورد.

دیدنی های مدرن کره جنوبی

موزه ملی کره:

بزرگ ترین موزه در تاریخ و فرهنگ و هنر کره موزه ملی کره است که در سال ۱۹۴۵ ساخته شده است و طبق آمارها این موزه در سال بیش از ۳ میلیون بازدید کننده دارد که به دلیل وجود آثار ارزشمند و تاریخی در این موزه است.

موزه فرهنگی کره جنوبی

پارک ملی بوکان سان:

پارک ملی و محافظت شده که یکی از مکان های دیدنی کره جنوبی است و دارای چشم اندازهای طبیعی و دیدنی بسیاری است این پارک دارای صخره ها و کوه های بلندی است که جذابیت های زیادی را به این پارک ملی داده است.

چشم اندازهای طبیعی کره

کره جنوبی تلفیقی از مدرنیته و سنت را به تصویر می کشد و از این حیث مقصد گردشگران زیادی با سلیقه های متنوع و گوناگون است و سالانه توریست های متعددی را به خود جذب می کند که از نقاط مختلف دنیا به این کشور و شهرهای آن سفر می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو