بیوگرافی بازیگران ستایش 3 + خلاصه داستان و حواشی مربوط به آن

بیوگرافی بازیگران ستایش 3 + خلاصه داستان و حواشی مربوط به آن


منبع: زیبامون

997

1398/7/11

00:38


در این بخش از زیبامون با بیوگرافی بازیگران اصلی سریال ستایش 3، خلاصه داستان و حواشی مربوط به آن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران ستایش 3 + خلاصه داستان و حواشی مربوط به آن

این روزها شاهد پخش سری سوم از سریال ستایش از شبکه سه سیما هستیم و قصد داریم در این بخش از زیبامون دات کام شما رو با بیوگرافی بازیگران اصلی این سریال، خلاصه سریال ستایش 3 و حواشی مربوط به آن بیشتر آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی داریوش ارجمند در نقش "حشمت فردوس" در سریال ستایش

 

داریوش ارجمند

 

داریوش ارجمند یکی از پیشکسوتان عرصه بازیگری در ایران هست که در تاریخ 5 مرداد سال 1323 در مشهد متولد شده است. او بردار کوچکتر انوشیروان ارجمند، عموی برزو و بهار ارجمند و پدر امیر یل ارجمند هست! او در دانشگاه فردوس مشهد در رشته تاریخ و جامعه شناسی فارغ التحصیل شد و سپس برای ادامه تحصیل به پاریس رفت و موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر و سینما شد.

او تا کنون در فیلم ها و سریال های ماندگاری ایفای نقش کرده که نقش مالک اشتر او در سریال امام علی جز ماندگارترین نقش آفرینی های او بوده است. داریوش ارجمند از فصل یک در سریال ستایش در نقش حشمت فردوس حضور داشت و همچنان نیز در سری سوم از این سریال نیز بازی میکند.

 

بیوگرافی نرگس محمدی در نقش "ستایش"

 

 نرگس محمدی

 

نرگس محمدی در 9 فرودین سال 1364 در تهران متولد شده است. اولین حضور او در سینما با بازی در فیلم سینمایی ریسمان باز بود و سپس با بازی در فیلم آناهیتا استعداد خودش در این زمینه رو به همه ثابت کرد و در نهایت با بازی در سریال ستایش، شهرت خیلی زیادی پیدا کرد. او در سال 1396 با علی اوجی ازدواج کرد.

 

بیوگرافی مهدی سلوکی در نقش "محمد" در سریال ستایش

 

مهدی سلوکی

 

مهدی سلوکی یکی از بازیگران جوان ایرانی هست که در تاریخ 14 خرداد سال 1361 در اصفهان متولد شده است. او با برنامه نیم رخ وارد تلویزیون شد و بعدها با بازی در فیلم ها و سریال های مختلف به شهرت رسید. او بردار کوچکتر محمد سلوکی (مجری) است. او در هنرستان مشغول تحصیل در رشته گرافیک بود و در سال 79 دیپلم خودش رو از هنرستان مالک اشتر دریافت کرد و در همان سالها وارد کار تلویزیونی شد.

مهدی سلوکی در فصل اول سریال ستایش، در نقش بردار ستایش حضور داشت که در همان فصل وقتی قصد خروج از کشور را داشت، کشته می شود. در فصل 2 و 3 سریال ستایش، مهدی سلوکی در نقش محمد، حضور داره و به عنوان پسر ستایش و طاهر نقش آفرینی میکند.

 

بیوگرافی لاله مرزبان در نقش "نازگل" سریال ستایش 3

 

لاله مرزبان

 

لاله مرزبان متولد 29 آذر سال 1377 در ازنا هست. او از دوران نوجوانی تا کنون به طور حرفه ای در تئاتر مشغول بوده و نقش هایی در سریال هوش و هیس دخترها فریاد نمی زنند داشته است. علاوه بر این او به عنوان نقش اصلی در فیلم "زیر سقف دودی" و همچنین سریال "آنام" حضور داشته است و اکنون نیز در سریال ستایش 3 در نقش نازگل بازی میکند.

در فصل 2 سریال ستایش، خانم "حدیث میرامینی" در نقش نازگل بازی میکردند که در فصل جدید از حضور در این سریال انصراف داده است.

 

بیوگرافی فریبا نادری در نقش "پری سیما" در سریال ستایش 3

 

فریبا نادری

 

فریبا نادری در 23 فرودرین سال 1363 در تهران متولد شده است. او لیسانس خودش رو در رشته گرافیک گرفته و در سن 19 سالگی به طور اتفاقی تست بازیگری داد و قبول شد و سریال مروارید سرخ اولین تجربه بازیگری او محسوب می شود. او در دوران جوانی با مسعود رسام که اختلاف سنی خیلی زیادی داشتند ازدواج کرد و بعد از فوت ایشان، با مهرداد طباطبایی، یکی از مدیران شرکت لبنیاتی ازدواج کرد!

او در فصل 2 سریال ستایش در نقش "پری سیما" حضور داشت و در ستایش 3 نیز به بازی در این سریال ادامه داده است. او نقش همسر دوم صابر، پسر بزرگ حشمت فردوس رو بازی میکند.

 

بیوگرافی سیما تیر انداز در نقش "انیس" در سریال ستایش

 

سیما تیر انداز

 

سیما تیر اندار در 9 شهریور سال 1351 در تهران متولد شده است. او مدرک لیسانس رو در رشته ادبیات نمایسی و فوق لیسانس رو در رشته کارگردانی و بازیگری کسب کرده است. 

او در سریال ستایش با عنوان عروس بزرگ حشمت فردوس و همسر صابر بازی می کرد که بعد از دسیسه ای که نسبت به طاهر داشت، دچار فلج مغزی شد و در فصل های بعدی این سریال بر روی ویلچر بازی میکنه و قدرت تلکم هم ندارد!

 

خلاصه داستان سریال ستایش

داستان سریال ستایش در ابتدا و در فصل اول از سال های ابتدایی دهه 60 شروع شد. در این فصل داستان تقریبا عاشقانه ای از مراحل آشنایی ستایش و طاهر رو نشان میداد که خانواده هر دو با این رابطه و ازدواج موافق نبوده اما این ازدواج سر می گیرد. طاهر در فصل اول سریال ستایش به دلیل دسیسه انیس، به حمل مواد مخدر محکوم میشه و هنگامی که قصد فرار کردن از دست ماموران داره، تصادف میکنه و همین تصادف باعث فوت او میشه.

 

ستایش 1

 

در فصل دوم سریال ستایش تمام مشکلات ستایش و دو فرزند کوچکش به نمایش گذاشته شد. او برای فرار از پدر شوهر خود حشمت فردوس که به دنبال محمد بود تا به گفته خودش اسم او را به یدک بکشد، راهی شهری و دیاری دور در شمال کشور می شود و در آنجا نیز با مشکلات مختلفی مواجه می شود. در فصل 2، محمد که حالا پسری جوان هست به شغل ماهی فروشی مشغول بوده و به طور اتفاقی با پیرمردی که از قضا پدر بزرگش نیز هست آشنا می شود! 

 

ستایش 2

 

حشمت فردوس، محمد را برای جارو کشی به محل کارش دعوت می‌ کند و او راهی تهران می‌ شود تا پیش حشمت فردوس کار کند، از طرف دیگر استاد دانشگاه نازگل از او خواستگاری می‌ کند و از ستایش و نازگل می‌ خواهد که به تهران بیایند تا مراسم ازدواج آن ها در تهران برگزار شود.

پری سیما که بردار زاده انیس نیز هست، با نقشه های از پیش تعیین شده همسر دوم صابر شده و با کمک شخصی دیگر، تمام اموال صابر و حشمت فردوس را به نام خود میکند.

ستایش برای گرفتن اجازه ازدواج دخترش به دفتر حشمت فردوس می رود و در آنجا پسر و پدر همسرش را در کنار یکدیگر می بیند و حشمت فردوس نیز او را به یاد آروده و متوجه رابطه خود با محمد می شود...

 

فصل 3 سریال ستایش نیز اکنون در از شبکه 3 سیما در حال پخش است و تاکنون چند قسمتی از آن پخش شده که خلاصه این چند قسمت به این صورت هست که حشمت فردوس دارایی خودش رو از دست داده و در مسافرخانه زندگی میکند، محمد نیز در کنار او بوده و سعی دارد در تمام کارها به پدر بزرگش کمک کند. پری سیما با نقشه ای دقیق، همسر خود صابر را به قتل می رساند و اکنون پلیس به دنبال قاتل صابر هست!

 

ستایش 3

 

حواشی مربوط به سریال ستایش

مهم ترین نکته ای که در این سریال خیلی مورد توجه قرار گرفته، نوع گریم ستایش هست که تغییر چندانی با فصل اول این سریال نداشته و بعد از گذشت 30 سال، همچنان چهره ستایش جوان است. تهیه کننده این سریال در رابطه با این گریم گفته است که ستایش در فصل 2 زنی 40 ساله بود که گریم او با سن او هماهنگ بوده است و فصل 3 این سریال چند ماه بعد رو نشون میده پس بازیگر نقش ستایش نباید خیلی پیر شده باشد!

 

گریم ستایش

 

علاوه بر این تهیه کننده سریال درباره چهره و جوان بودن ستایش می گوید: ستایش در فصل قبل مشکلات و نگرانی‌ های زیادی داشت که در این فصل ندارد. او در فصل 3 زنی صاحب انگیزه است، روابط، فرزندانش، زندگی روزمره و همه آنچه که زندگی او را در این فصل می‌ سازد در فضایی آرامش‌ دهنده است و اینها باعث شده که او بشاش‌ تر شود و ما این بشاش بودن و آرامش را در چهره او ببینیم.

از دیگر حواشی مربوط به سریال ستایش 3، عدم حضور بازیگر نقش صابر (رامسین کبریتی) در این سریال هست که به دلیل خروج از کشور و حضور در شبکه های ماهواره ای ممنوع التصویر شده بود. علاوه بر این تعدادی از بازیگران اصلی سریال ستایش در فصل 3، نسبت به فصل 2 متفاوت بوده و تغییر کرده بودند که در نوبه ی خودش جالب بود!

 

محمد و حشمت فردوس

 

در گفتگویی تهیه کننده ی سریال ستایش اینطور بیان کرده که این سریال پرمخاطب ترین سریال در ۲۰ سال اخیر هست و این موضوع رو به دلیل استقبال مردم و بازخوردهایی که دریافت کرده اند، بازگو کرده است!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو