بیوگرافی راب کوهن و اتهامی عجیب علیه او

بیوگرافی راب کوهن و اتهامی عجیب علیه او


منبع: زیبامون

343

1398/7/11

00:38


در این پست زیبامون به بیوگرافی راب کوهن و اتهام فساد جنسی عجیب علیه او می پردازد، با ما همراه باشید.

بیوگرافی راب کوهن و اتهامی عجیب علیه او

راب کوهن Rob Cohen متولد 12 مارس 1949 است. راب در عرصه ی کارگردانی، تهیه کنندگی و فیلم نامه نویسی فعالیت دارد . فعالیت اش را از سال 1975 زمانی که 26 سال سن داشت شروع کرد. او اهل ایالات متحده ی آمریکاست. درادامه با زیبامون همراه باشید تا بیشتر با آثار این کارگردان مشهور هالیوود آشنا شوید.

 

راب کوهن

 

راب کوهن کارگردان سریع و خشن به آزار جنسی متهم شد.

راب کوهن کارگردان به نامی که آثار خوبی در کارنامه ی کاری خود دارد توسط ادعای زنی با نام مستعار جین به آزار و فساد جنسی متهم شد. جین مدعی است بعد از صرف شام با راب کوهن بیهوش شده و بعد از به هوش آمدن متوجه می شود که مورد تجاوز قرار گرفته است. جین می گوید این حادثه در سال 2015 زمانی که برای صحبت در مورد یک برنامه ی تلویزیونی به دعوت راب کوهن به دیدار او می رود، اتفاق می افتد. این خبر زمانی منتشر شد که فرزند بزرگ او والکری  ادعا کرد که در بچگی مورد آزار و اذیت های جنسی توسط پدرش قرار گرفته است همچنین مدعی بود که مادرش هم از این قضیه با خبر است. این خبر فوریه ی امسال منتشر شد اما سعی در مخفی کردن و لاپوشانی کردن این خبر داشتند.

کوهن در رابطه با این قضیه می گوید: این به شدت سخت و دردناک است که فرزندم مرا به غیرقابل باورترین کار ها متهم می کند. امیداورم روزی فرزندم درک کند که هر چه به او می قبولانند درست نیست. راب کوهن در بیانه ای خود نوشت: من هرگز آزار و تجاوز جنسی به کسی نداشتم و چند بار ازدواج کردم که این نشان دهنده ی علاقه ی من به خانواده است و به ازدواج اعتقاد دارم، ممکن است همسری عالی نبوده باشم ولی سعی کردم آزاری به همسر و فرزندانم نرسانم.

 

راب کوهن

 

کارگردانی راب کوهن

• در سال 1993 فیلم سینمایی اژدها: داستان بروسلی را کارگردانی کرد. این فیلم بر اساس داستان بروسلی ساخته شد و ژانری اکشن و رزمی داشت که هنوز بعد از گذشت این همه سال، فیلم محبوب مردم به شمار می رود. جیسون اسکات لی در این فیلم نقش بروسلی را بازی کرد. و لورن هارلی در نقش همسر بروسلی به ایفای نقش پرداخت. نویسندگی این فیلم را خود راب کوهن بر عهده داشت.

 

اژدها

 

• در سال 1996 فیلم اژدهادل Dragonheart با ژانری فانتزی و ماجراجویی را کارگردانی کرد. از بازیگران این فیلم می توان به دنیس کواید، شان کانری، دیوید تیولیس، پیت پاستویت، دینا میر، جیسون ایساکس و برایان تامپسون اشاره کرد.

 

اژدهادل

 

• در همان سال 1996 فیلم دیگری به نام نور خورشید در ژانری ماجراجویی و حادثه ای با ایفای نقش بازیگر به نامی همچون سیلوستر استالونه را کارگردانی کرد.

 

نور خورشید

 

• دو سال بعد در سال 1998 فیلم سینمایی رت پک را کارگردانی کرد.

 

رت پک

 

• در سال 200 فیلم سینمایی جمجمه که داستان پسری از طبقه ی کارگر است که به کالج آیوی لیگ راه پیدا می کند و بعد از مدتی سازمان مخفی جمجه ها که متشکل از نخبه ها است از او دعوت به همکاری می کند، را کارگردانی کرد و خود راب کوهن در این فیلم بازی کرده است.

 

جمجمه

 

• و اما در سال 2001 فیلم سینمایی سریع و خشمگین را کارگردانی کرد. این فیلم اولین فیلم از سری فیلم های سریع و خشمیگن است که بازیگرانی همچون پل واکر، وین دیزل، جوردنا بروستر، میشل رودریگز و مت کلاوس اشاره کرد.

 

سریع و خشن

 

• در سال 2002 فیلم های سینمایی تریپل اکس و رامشتاین را کارگردانی کرد.

 

تریپل ایکس

 

• سال 2008 مومیایی: مقبره ی امپراطور اژدها فیلم سینمایی به کارگردانی راب کوهن ساخته شد که از بازیگران اصلی این فیلم می توان به برندن فریز، جت لی، ماریا بلو، لووک فورد و جان هانا اشاره کرد.

 

مومیایی

 

• در سال 2015 فیلم پسر همسایه با بازی خواننده و بازیگر مشهور و محبوب جنیفر لوپز به کارگردانی راب کوهن ساخته شد.

 

فیلم سینمایی پسر همسایه

 

تهیه کنندگی راب کوهن

راب کوهن فیلم های پرنده ای روی سیم ساخته شده در سال 1990، اسکات جوپلین ساخته شده در سال 1977، جادوگران ایست ویک در سال 1987، مرد فراری ساخته شده در سال 1987، فیلم سینمایی آیرون وید در همان سال 1987 و 
لبه ی تیغ ساخته شده در سال 1984 را تهیه کنندگی کرد.

 

راب کوهن

 

مطالب پیشنهادی:

بیوگرافی ساعد سهیلی و ماهور الوند بازیگران سریال نهنگ آبی

بیوگرافی بازیگران ستایش 3 + خلاصه ی داستان و حواشی مربوط به آن

بیوگرافی جنیفر آنیستون

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو