تاریخ اکران جدیدترین فیلم کلینت ایستوود اعلام شد

منبع: بلاکس آپ

238

1398/7/11

00:39


تاریخ اکران جدیدترین فیلم کلینت ایستوود اعلام شد

به تازگی کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Ballad of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) به کارگردانی کلینت ایستوود را اعلام کرده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدیدترین ساخته کلینت ایستوود (Clint Eastwood) هشتاد و نه ساله توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) اعلام شده است. در خبری که منتشر شده، گفته شده که فیلم زندگینامه‌ ای The Ballad Of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) قرار است در تاریخ 13 دسامبر 2019 (22 آذر ماه 1398) اکران خود را آغاز کند. گفتنی است که در جدیدترین ساخته ایستوود بازیگرانی چون پاول والتر هاوسر در نقش ریچارد جول، سم راکول (Sam Rockwell)، بازیگر برنده جایزه اسکار، کتی بیتس و جان هم و اولیویا وایلد ایفای نقش خواهند داشت. فیلم The Ballad Of Richard Jewell قرار است براساس مقاله‌‌ ای از ماری برنر با نام American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell (کابوس آمریکایی: تصنیف ریچارد جول) که در سال 1997 توسط مجله ونیتی فیر چاپ شد، ساخته شود.

باید گفت که فیلم The Ballad Of Richard Jewell از روی یک داستان واقعی ساخته می شود، و ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال 1996 برگزار شد، را روایت می کند. جول که در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال 1996 آتلانتا به‌عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌ کرد، در آن زمان متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌ شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌ دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی‌ سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌ شود. ریچارد جول در ابتدا به‌ عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌ عنوان مظنون اصلی این بمب‌ گذاری دستگیر کرد.

تهیه کنندگی این فیلم برعهده لئوناردو دی کاپریو، جونا هیل، داویسون کیلوران، کوین میشر و کلینت ایستوود است. جالب است بدانید که در ابتدا قرار بود لئوناردو دی کاپریو و جونا هیل به عنوان بازیگران این فیلم باشند، ولی به دلایلی این اتفاق نیفتاد و اکنون راکول نقشی را که دی کاپریو قرار بود ایفا کند را برعهده رفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو