کارگردان قسمت سوم فیلم Spider-Man معرفی شد

منبع: بلاکس آپ

131

1398/7/11

00:39


کارگردان قسمت سوم فیلم Spider-Man معرفی شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان قسمت سوم فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) معرفی شده است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که در خبری خوشحال کننده اعلام شد که شخصیت مرد عنکبوتی در سری فیلم های مارول حضور خواهد داشت و والت دیزنی با سونی در این موضوع به توافق رسیدند. بعد از آن توافق اعلام شد که قسمت سوم فیلم Spider-Man که نام رسمیش هنوز اعلام نشده، قرار است در تاریخ 16 جولای 2021 (25 تیر 1400) بر روی پرده های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته شده که جان واتس (Jon Watts) برای کارگردانی فیلم جدید مرد عنکبوتی انتخاب شده است. منابع خبری اعلام کردند برای ساخت این فیلم، به زودی قرارداد چند میلیون دلاری با این کارگردان بسته می‌ شود. زمانی که مذاکرات قبلی سونی و دیزنی با شکست مواجه شد، صحبتی با واتس نشد و شانس او برای کارگردانی این پروژه خیلی کم بود.

واتس دو قسمت قبلی فیلم مرد عنکبوتی را کارگردانی کرده، که فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) در زمان اکرانش توانست فروش فوق العاده ای داشته باشد. این فیلم که مدتی پیش اکران شد، توانست در مجموع 1 میلیارد و 130 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد که 389,8 میلیون دلار آن مربوط به فروش در آمریکای شمالی و 740,6 میلیون دلار دیگر نیز مربوط به فروش در دیگر کشور های جهان بود. این فیلم با فروش خوبی که داشت توانست پرفروش‌ترین فیلم در تاریخ کمپانی سونی شود. گفتنی است، طی توافق جدید سونی، مارول و دیزنی، دیزنی در 25 درصد از بودجه ساخت فیلم سرمایه گذاری می‌کند و سونی نیز هزینه انتشار این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) در فیلم آتی مارول و دیزنی نیز حضور خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو