تریلر جدید فیلم The King's Man منتشر شد

تریلر جدید فیلم The King's Man منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

120

1398/7/11

00:39


تریلر جدید فیلم The King's Man منتشر شد

به تازگی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم The King's Man را منتشر کرده است که در ادامه این پست می توانید آن را تماشا کنید. 

اولین تیزر تریلر فیلم The King’s Man (کینگز من) مدتی پیش منتشر شد و ما شاهد اولین تصاویر این فیلم پیش درآمد بودیم. حال به تازگی شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی تریلری جدید از  فیلم The King’s Man (کینگز من) را منتشر کرده است که در این تریلر نیز شاهد تصاویر جدیدی هستیم. تریلر جدید این فیلم بیشتر به منشا سازمان کینگزمن پرداخته است و در طول تریلر شاهد نمایش صحنه‌ های اکشن فیلم نیز هستیم. شما در ادامه شاهد این تریلر جدید هستید:

شخصیت رالف فاینز درواقع بنیانگذار کینگزمن است و شخصیت هری دکینسون نیز شاگرد او در فیلم خواهد بود که پیش از این در جنگ جهانی اول شرکت کرده بود. در طول تریلر توضیح داده می‌شود که سازمان کینگزمن درواقع اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌ تر از دولت‌ ها ماموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود. علاوه‌ بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم The King's Man منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید:

در فیلم The King’s Man بازیگرانی چون هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو ایفای نقش دارند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. فیلم The King’s Man در تاریخ 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو