دکوراسیون منزل سنتی با انواع طراحی زیبا و دوست داشتنی

دکوراسیون منزل سنتی با انواع طراحی زیبا و دوست داشتنی


منبع: دکوراسیون

741

1398/7/11

00:40


دکوراسیون منزل سنتی

آرامشی که در دکوراسیون منزل سنتی و رنگارنگ وجود دارد در سکوت و خلوت خانه های امروزی و مدرن کمتر احساس می شود بنابراین اگر شما تمایل دارید طراحی داخلی منزل تان بی نظیر و آرامش بخش به نظر برسد بهتر است از این سبک دکوراسیون استفاده نمایید.

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون منزل سنتی

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک انواع دکوراسیون کلاسیک و مدرن قسمت های مختلف منزل تان را طراحی نمایید. در ادامه با ایده هایی برای طراحی دکوراسیون منزل سنتی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکوراسیون منزل سنتی

دکوراسیون داخلی منزل سنتی

برای طراحی داخلی منزل به سبک سنتی بهتر است از فرش ها با طرح سنتی و رنگ های گرما بخش استفاده نمایید همچنین می توانید در طراحی داخلی منزل به سبک سنتی از ترکیب وسایل مدرن و قدیمی استفاده نمایید.

بهتر است قسمتی از اتاق نشیمن با سبک سنتی را مبل قرار ندهید و فقط از فرش و پشتی در این قسمت استفاده نمایید و اگر در فصل سرما به سر می برید می توانید در یکی از اتاق هایتان کرسی بسازید.
استفاده از کوسن و رومیزی های سنتی و روپشتی های ترمه نیز می تواند باعث زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون نشیمن و اتاق خواب شود. اگر در منزل شما طاقچه وجود دارد می توانید از روطاقچه ای مثلثی و آینه و شمعدان های سنتی استفاده نمایید در صورت نداشتن طاقچه می توانید شلف های دیواری ساده و چوبی را روی دیوار نصب کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون سنتی

دکوراسیون نشیمن سنتی

دکوراسیون اتاق نهارخوری

دکوراسیون داخلی نشیمن

دکوراسیون داخلی نشیمن

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن

دکوراسیون سنتی منزل

دکوراسیون سنتی منزل

دیزاین داخلی منزل

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن

دکوراسیون نشیمن

طراحی داخلی منزل

طراحی زیبا و شیک اتاق نشیمن

دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون زیبا و شیک منزل

دیزاین داخلی منزل

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

به جای استفاده از آباژور بهتر است از شمعدان های لاله عباسی استفاده کنید که این شمعدان ها می توانند فضای منزل را از این رو به آن رو نمایند.
برای دکوراسیون های سنتی بهتر است از پرده های ساده استفاده نمایید و از نصب کردن پرده های سلطنتی خودداری نمایید. در صورت تمایل می توانید در فضای اتاق نشیمن تختی را قرار دهید و با کمک گلیم و پشتی روی تخت را بپوشانید.

اگر شما به چیدمان سنتی علاقه مند هستید می توانید به جای استفاده از ظرف های کریستال و چینی به سمت سفال ها و ظرف های سرامیکی خوش نقش و نگار بروید همچنین چینی های گل قرمز را هم می توانید به عنوان وسایل تزیینی استفاده نمایید.

برای تزیین دیوار ها نیز اغلب از تابلوهای خط شکسته نستعلیق و تابلوهای منبت کاری و معرق یا تابلو فرش های اصیل استفاده می شود.

طراحی اتاق نشیمن

دکوراسیون منزل سنتی

طراحی داخلی اتاق خواب سنتی

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون اتاق خواب سنتی

دکوراسیون اتاق خواب شیک و سنتی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دیزاین اتاق خواب

دکوراسیون منزل سنتی با ایده های کاربردی

اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب سنتی

دکوراسیون نشیمن


در نورپردازی منزل با سبک سنتی نیز اغلب لوسترهای سنتی حباب دار و رنگی به چشم می خورند که این لوسترها زیبایی و گرمای خاصی را به فضای قسمت های مختلف منزل می بخشند.
برای تزیین قسمت های مختلف منزل بهتر است گل و گیاهان درون گلدان های سفالی رنگ نخورده کاشته شوند تا حس نوستالژیک در فضاهای مختلف منزل ایجاد شود.

برای طراحی دکوراسیون اپن آشپزخانه یا چهارچوب راهروی ورودی بهتر است از پرده هایی که با مهره های فانتزی ی زیبا و رنگی ساخته شده اند استفاده نمایید.
در طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه نیز کابینت های چوبی و کابینت های کلاسیک به چشم می خورند همچنین بهتر است در فضای آشپزخانه گلدان های زیبا و سفالی را قرار دهید.

دکوراسیون آشپزخانه

دیزاین داخلی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون سنتی و شیک آشپزخانه

دیزاین داخلی سنتی

دکوراسیون آشپزخانه

طراحی داخلی منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون سنتی خانه

دکوراسیون آشپزخانه منزل

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون سنتی

دکوراسیون سنتی و زیبا

دکوراسیون سنتی و شیک

دکوراسیون آشپزخانه

در این مطلب با انواع دیزاین دکوراسیون منزل سنتی آشنا شدید که امیدواریم این سبک طراحی داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی سایت زیبایی خانه قرار بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو