اکران خصوصی فیلم سینمایی درخونگاه در پردیس سینمایی ملت

اکران خصوصی فیلم سینمایی درخونگاه در پردیس سینمایی ملت


منبع: گیمفا

535

1398/7/11

01:31


فیلم سینمایی درخونگاه فیلمی است به کارگردانی سیاوش اسعدی که کار نویسندگی این فیلم سینمایی بر عهده نیما نادری به همراه کارگردان فیلم و منصور سهراب‌پور بوده است.

سیاوش اسعدی درباره این اثر خود این طور گفت:

«درخونگاه» با کارهای قبلی من متفاوت است اما بی ارتباط با کارهای پیشین نیست. درخونگاه با همان لهجه‌ سینمایی من ساخته و پرداخته شده و بیش از دو کار قبلی به فکر و سلیقه‌ام نزدیک است. ویژگی‌های خاصی در «درخونگاه» وجود دارد که این کار را بیش از کار‌های دیگر به دلم نشانده است.

و در نهایت بیان کرد: کارگردانی سختی‌های فراوانی دارد، اما عشق به سینما این مشقت‌ها را برایم به شیرینی تبدیل می‌کند.

این فیلم سینمایی در سال ۹۶ کلیه کارهای تولید آن انجام شده و توانست خود را به جشنواره فیلم فجر در سال ۹۷ برساند و در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید.

این فیلم در بخش های مختلف این دوره از جشنواره فیلم فجر نامزد کسب سیمرغ بلورین شد.

امین حیایی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، ژاله صامتی برای بهترین بازیگر نقش اول زن و پانته‌آ پناهی‌ها برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

امین حیایی، ژاله صامتی، پانته‌آ پناهی‌ها، مهراوه شریفی‌نیا، فاطمه مرتاضی، محمود جعفری، منصور شهبازی، علی استادی، افشین سنگ چاپ و نادر فلاح

به گزارش سینما فارس، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی درخونگاه با حضور بازیگران و عوامل آن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

تعدادی از بازیگران و عوامل فیلم و مهمانان دیگری در این مراسم حضور داشتند و پس از معرفی و عکاسی، همه مهمانان به اتفاق هم به تماشای فیلم سینمایی درخونگاه نشستند.

مهمانان هنرمندان حاضر در این مراسم:
امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سام نوری، مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا، سحر قریشی، رویا نونهالی و همسر محترم رامین حیدری فاروقی، مریم معصومی، احسان کرمی و همسرش و ژاله صامتی، سمیرا حسینی و … به همراه گروه برندگان برنامه عصر جدید.

در ادامه با گزارش تصویری سینما فارس از اکران خصوصی فیلم سینمایی درخونگاه همراه ما باشید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو