بهترین فیلم های اکشن 2019 + عکس

بهترین فیلم های اکشن 2019 + عکس


منبع: سیمرغ

660

1398/7/11

15:14


بهترین فیلم های اکشن 2019 + عکس

در این مقاله به معرفی برترین و محبوب ترین فیلم های اکشن که در سال 2019 اکران شدند می پردازیم

از انتقام جویان تا مرد عنکبوتی: محبوب ترین فیلم های ابرقهرمانی و اکشن

اخیرا بازار فیلم های ابرقهرمانی داغ است و در ژانر اکشن و علمی-تخیلی، این فیلم ها بی رقیب و پیروز میدان هستند. رویارویی با یک دشمن یا عامل بیگانه برای دفاع از فرد یا عده ای، صحنه های تیراندازی، برخوردهای فیزیکی و جنگی که اساس و شالوده ژانر اکشن هستند در واقع سنگ بنای فیلم های علمی-تخیلی اند پس تعجبی ندارد که بهترین های این فهرست هم از میان ابرقهرمانی ها باشند.

پس این شما و این هم گلچینی از بهترین فیلم های اکشن اکران شده در سال 2019.

کاپیتان مارول/  Captain Marvel

امتیاز: 7

ژانر: ماجراجویانه، علمی-تخیلی

قدمت شخصیت «کارول دنورز» یا همان کاپیتان مارول به سال 1968 در سیزدهمین کمیک منتشر شده توسط نویسنده «روی توماس» و طراح «جین کولان» برمی گردد. کمپانی مارول سال 2014 اعلام کرد که قرار است فیلمی با محوریت یک ابرقهرمان زن بسازد و بالاخره سال 2019 این فیلم اکران و سومین فیلم پرفروش سال شد.

بهترین فیلم های اکشن 2019


کاپیتان مارول Captain Marvel


ماجرا از این قرار است که طی تصادفی، دی اِن اِی کارول دنورز که یک خلبان نیروی هوایی آمریکا است دچار دگرگونی می شود و او قدرت های ماورای بشری به دست می آورد. حالا او باید کنترل قدرتش را به دست بگیرد و مثل پلی میان زمین و فضا عمل کند.

زمانی که این فیلم اکران شد؛ سازندگان فیلم «انتقام جویان» از کاپیتان مارول به عنوان تکمیل کننده گروه انتقام جویان نام بردند و منتقدان در نقدهای خود او را ناجی بشریت بعد از کشتار فیلم «جنگ ابدیت» خواندند.

بیشتر بدانید : معرفی اولین ابرقهرمان زن در دنیای سینما

بیشتر بدانید : دواین جانسون، تبدیل به مردی شرور می شود + تصویر

شزم!/ Shazam!

امتیاز: 7.1

ژانر: ماجراجویانه، کمدی

«شزم» هم برگرفته از ابرقهرمانی از دنیای کمیک با همین نام است. پسر بچه ای به نام «بیلی» به صورت اتفاقی از دروازه ای پا به دنیایی جدید می گذارد و در آنجا با پیرمردی مواجه می شود. بعد از این دیدار، «بیلی» متوجه می شود که دارای قدرت های ابرقهرمانی شده است. او با کمک دوستش قدرت هایش را کشف می کند و با شرور داستان مواجه می شود.

بهترین فیلم های اکشن 2019


شزم! Shazam!


آنچه داستان را کمدی و بامزه می کند این است که ابرقهرمان داستان مردی تنومند با عقل پسری نوجوان است و برعکس دیگر ابرقهرمان ها که از ابتدا به فکر نجات بشریت هستند او به فکر پز دادن و معروف شدن است.

رمبو: آخرین خون/ Rambo: Last Blood

امتیاز: 7.2

ژانر: ماجراجویانه، مهیج

«آخرین خون»، پنجمین فیلم از مجموعه فیلم های «رمبو» است. این فیلم، 37 سال بعد از اولین فیلم از فرانچایز رمبو با نام «اولین خون» اکران شده است. تمام فیلم های این مجموعه بر اساس رمان «اولین خون» از «دیوید مورل» است و «سیلوستر استالونه» در نوشتن فیلمنامه هر 5 فیلم همکاری داشته است.

بهترین فیلم های اکشن 2019


رمبو: آخرین خون Rambo: Last Blood

رمبو این بار سراغ کارتل های مکزیکی می رود تا دختر دوستش را نجات دهد. این فیلم که به تازگی اکران شده؛ از منتقدان امتیاز بسیار پایینی گرفته است.

بیشتر بدانید : راکی 66 ساله شد/ گزارش تصویری فیلم‌های سیلوستر استالونه - 1

آلیتا: فرشته جنگ/ Alita: Battle Angel

امتیاز: 7.4

ژانر: ماجراجویانه، علمی-تخیلی

این فیلم لایو اکشن، کاری مشترک از کارگردان «شهر گناه» و به تهیه کنندگی «جیمز کامرون» است که فیلمی مثل «آواتار» را در کارنامه اش دارد. فضای فیلم آینده ای دور را به تصویر می کشد که زمین توسط بیگانگان به نابودی کشیده شده است.

بیشتر بدانید : ورود ناتالی پورتمن به دنیای ابرقهرمان ها/ ماهرشالا علی بازیگر «تیغه» شد

بهترین فیلم های اکشن 2019


آلیتا: فرشته جنگ Alita: Battle Angel


سال 2563 است و 300 سال از نابودی زمین در جنگی بزرگ گذشته است. دانشمندی بقایای یک سایبورگ را پیدا می کند که مغز سالم با حافظه آسیب دیده دارد. او به این سایبورگ یک بدن جدید می دهد و نامش را «آلیتا» می گذارد.

هتل بمبئی/ Hotel Mumbai

امتیاز: 7.6

ژانر: مهیج، تاریخی

نوامبر 2008 در بمبئی هندوستان یک سلسله حملات تروریستی صورت گرفت که در نتیجه آن بیش از 195 نفر کشته شدند. در طی این حملات که یکی از آنها به هتل مجلل تاج محل بود، کارکنان هتل با شجاعت و از خود گذشتگی از مهمانان دفاع کردند. داستان این فیلم برگرفته از مستندی است که درباره این فاجعه ساخته شده است.

بهترین فیلم های اکشن 2019


هتل بمبئی Hotel Mumbai


فیلم «هتل بمبئی» اولین بار در سپتامبر 2018 در فستیوال فیلم تورنتو اکران شد و بازخوردهای نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کرد. 

جان ویک: فصل سه-پارابلوم/ John Wick: Chapter 3 – Parabellum

امتیاز: 7.7

ژانر: مهیج، جنایی

بهترین فیلم های اکشن 2019


جان ویک: فصل سه-پارابلوم John Wick: Chapter 3 – Parabellum


سومین قسمت از این مجموعه که همچنان پرطرفدار و محبوب است اوایل 2019 اکران شد. در این قسمت، «جان ویک» که خودش آدمکش حرفه ی است تحت تعقیب قرار می گیرد و برای سرش جایزه تعیین می کنند. حالا که جایزه بگیرها دنبال او افتادند؛ از دوستش سوفیا که او هم آدمکشی ماهر است کمک می گیرد تا از شهر خارج شود.

مردعنکبوتی: دور از خانه/ Spider-Man: Far from Home

امتیاز: 7.8

ژانر: ماجراجویانه، علمی-تخیلی  (نقد فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه)

مردعنکبوتی هم از قدیمی ترین شخصیت های کمیک است و سال 1962 به دنیا معرفی شد. از این شخصیت 3 سری فیلم ساخته شده که «دور از خانه» از سری سوم و محصول کمپانی مارول است. این فیلم به لحاظ امتیاز مردمی و محبوبیت در صدر دیگر فیلم های این مجموعه قرار دارد.

بیشتر بدانید : مرد عنکبوتی: دور از خانه؛ فیلمی فراتر از انتظار

بهترین فیلم های اکشن 2019


مردعنکبوتی: دور از خانه Spider-Man: Far from Home


اتفاقات این فیلم بعد از ماجرای فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» است و در آن «پیتر پارکر» تصمیم می گیرد به صورت تفریحی به اروپا سفر کند. در آنجا او با «نیک فیوری» ملاقات می کند که ماموریتی برایش در نظر گرفته است.

انتقام جویان: آخر بازی/ Avengers: Endgame

امتیاز: 8.6

ژانر: ماجراجویانه، علمی-تخیلی

بیشتر بدانید : فیلمی که رکورد فروش تایتانیک را شکست!!

این فیلم که پایانی بر 22 فیلم ابرقهرمانی مارول بود از همان هفته اول اکران با بیش از 1 میلیارد دلار فروش، گیشه را در دست گرفت تا عنوان بلاک باستر را برای خودش حفظ کند.

بیشتر بدانید : اسکارلت جوهانسون برای بازی در این فیلم 15 ساعت لب به غذا نمی زند + عکس

بهترین فیلم های اکشن 2019


انتقام جویان: آخر بازی Avengers: Endgame


بعد از فیلم «جنگ ابدیت» و قتل عامی که در آخر آن رخ داد؛ همه طرفداران بی صبرانه منتظر بودند تا بالاخره انتقام جویان از تانوس انتقام بگیرند. ضمن اینکه کمی قبل از اکران آن، فیلم «کاپیتان مارول» اکران شد و این نوید به طرفداران داده شد که ناجی بشریت در فیلم بعدی همین کاپیتان مارول است.

هرچند آخر بازی به کام همه تمام نشد اما به عقیده بسیاری از مردم و منتقدان سینما این بهترین پایانی بود که می شد برای این فیلم در نظر گرفت.


بیشتر بدانید : دستمزد بسیار بالای اسکارلت جوهانسون برای 'انتقامجویان ۲'!

بیشتر بدانید : بهترین فیلم اکشن های 2018 + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: salamcinama.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو