وینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران اظهار داشت: فردا مقابل یکی از تیم‌های بزرگ ایران بازی داریم. برای این تیم احترام قائل هستیم. متاسفانه باید بدون حضور هوادارن بازی کنیم و فوتبال بدون هواداران، فوتبال نیست.

او ادامه داد: البته نمی‌توانیم در نظر کمیته انضباطی دخالت کنیم. امیدوارم کمیته انضباطی آرای دیگری به غیر از محرومیت هواداران صادر کند. چون به خاطر ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر، هواداران محروم می‌شوند. ما فوتبال را برای هواداران بازی می‌کنیم و خوب نیست در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف استقلال برویم.

سرمربی گل گهر درباره آمادگی شاگردانش گفت: تیم من برای بازی فردا کامل آماده است. امیدوارم با آمادگی کامل بازی کنیم و یک سورپرایز برای استقلال باشیم. می‌دانم بازیکنان بهترین عملکرد را خواهند داشت.

بگوویچ در ادامه درباره محورمیت هواداران استقلال گفت: من یک فرد فوتبالی هستم. فوتبال باید بخشی از تفریح و لذت ما باشد. در ورزشگاه خالی چه لذتی می‌خواهیم ببریم؟ فردا بازی می‌کنیم اما اگر هواداران بودند شور و اشتیاق خیلی بهتر بود.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره مشکلات تیمش در خط حمله عنوان کرد: ما طبق برنامه سازمان لیگ که قرار بود بازی‌ها ۱۱ مرداد آغاز شود، اردوی خودمان را برگزار کردیم اما متاسفانه به خاطر مشکلات لیگ شروع نشد. مهاجم ما هم آسیب دید و مشکلات ما بیش‌تر شد. البته از فرصت‌های خودمان هم نتوانستیم استفاده کنیم و از این رو در گلزنی مشکل داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در سیرجان تمرین نمی‌کند؟ گفت: کیفیت زمین تمرین ما در آن‌جا خوب نیست. آن زمین تحت تعمیر است تا کیفیت مطلوب خود را به دست بیاورد. به همین دلیل فعلا در تهران تمرین می‌کنیم تا با آغاز سال جدید، کیفیت زمین بهتر شود و به سیرجان برویم.