جردن پیل کارگردان فیلم تحسین شده Us، دو فیلم دیگر می سازد

منبع: بلاکس آپ

161

1398/7/11

17:36


جردن پیل کارگردان فیلم تحسین شده Us، دو فیلم دیگر می سازد

به تازگی اعلام شده که جردن پیل (Jordan Peele) قرار است دو فیلم دیگر با همکاری یونیورسال پیکچرز بسازد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، جردن پیل (Jordan Peele) کارگردان فیلم های تحسین شده ای چون فیلم Get Out و فیلم Us قرار است دو فیلم دیگر برای کمپانی یونیورسال پیکچرز بسازد. این کارگردان با یونیورسال پیکچرز قرار دادی 5 ساله برای ساخت دو فیلم جدید به ارزش 100 میلیون دلار بسته است. پیل قرار است به‌ عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه کننده در این پروژه‌ ها حضور داشته باشد و این قرارداد ممکن است باعث همکاری بیشتر با استودیوی فیلمسازی Monkeypay Productions که به پیل تعلق دارد، نیز شود. با اینکه یونیورسال از این قرارداد ابراز خوشنودی کرده،  ولی هنوز مشخص نکرده که این دو فیلم چه هستند و در چه تاریخ قرار است بر روی پرده سینما بروند. به زودی در اخبار آینده ما شاهد اطلاعات بیشتری از این دو پروژه جدید خواهیم بود. 

باید گفت دو فیلم قبلی پیل برای یونیورسال پیکچرز بسیار سودآور بوده است و این اتفاق چندان عجیب و غیر قابل انتظار نبوده است. فیلم Get Out و فیلم Us با بودجه ساخت بسیار پایین توانست در سینما ها بیش از 500 میلیون دلار بفروشند و یکی از سودآورترین فیلم های یونیورسال در چند سال اخیر باشند. فیلم Get Out بیش از 176 و فیلم Us بیش از 175 میلیون دلار در آمریکای شمالی و هر دو فیلم بیش از 255 میلیون دلار در سراسر فروش کرده‌ اند که این موضوع نشان می‌ دهد جردن پیل توانسته بینندگان فیلم‌های خود را حفظ کند.

همچنین در همکاری مشترک دیگر با یونیورسال، پیل به‌ عنوان تهیه کننده در بازسازی فیلم Candyman (کندی من) حضور دارد و قرار است به ساخت آن کمک کند. علاوه‌ بر پیل، یونیورسال اخیرا با ام نایت شیامالان، کارگردان فیلم Split (شکاف) و فیلم Glass (گلس)، برای کارگردانی دو فیلم دیگر نیز قرارداد همکاری امضا کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو