مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور عصر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پارس جنوبی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:  بازی فردا استثنا از بازی‌های دیگر نخواهد بود. ما در هفته‌های مهم لیگ قرار داریم. این هفته‌ها برای همه تیم‌ها مهم است. ما بازی‌های لیگ و حذفی را با هم انجام می‌دهیم و بعد از این، بازی‌ها در آسیا و اروپا به خاطر شرکت تیم‌ها در بازی‌های ملی و مقدماتی مسابقات جام‌جهانی تعطیل می‌شود و تمام دنیا لیگ‌ها چند روزی برگزار نمی‌شود. این فاصله‌ای که بین لیگ برتر و بازی‌های ملی وجود دارد باید فیفا و فدراسیون فوتبال فکری کنند و چاره‌ای بیندیشند. فوتبال بازی ادامه‌داری است و نباید قطع شود. بین بازی‌های لیگ و ملی تیم‌های اروپایی فاصله‌ای وجود ندارد و باید در لیگ ایران چنین شود.

او درباره تیم پارس جنوبی جم گفت:‌ این تیم یک تیم با انگیزه و جوان و دونده است که نتایج جالبی کسب کرده است. ما سعی خواهیم کرد فردا بازی خودمان را به رقیب تحمیل کنیم. تیم‌هایی که این هفته در جدول کنار ما قرار دارند با یکدیگر بازی می‌کنند و نتیجه‌ای که فردا می‌گیریم برای ما مهم است. ما با هواداران خود می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. من به تمام بازیکنانم اعتفاد کامل دارم. الان گزینه‌های ما بیش‌تر شده و هر چقدر گزینه‌ها بیش‌تر شود کار من سخت‌تر است؛ اما من لذت می‌برم. امیدوارم چیزی که می‌خواهیم را در زمین پیاده کنیم.

دنیزلی افزود: بازی که هدفش نتیجه باشد بازی هجومی را مد نظر خود قرار می‌دهد. اگر دقت کرده باشید تیم رقیب از لحاظ دفاعی تیم خوبی است. ما به دنبال این هستیم که چطور دفاع کنیم و چطور حمله کنیم.

او ادامه داد: نه فقط پارس جنوبی بلکه همه رقیبان خود را در عرض یک هفته آنالیز می‌کنم. این که به عنوان تیم مهمان و میزبان چه بازی ارائه می‌کند را مورد بررسی قرار می‌دهم و آن‌ها را مقایسه می‌کنم. من بیشتر سعی می‌کنم ببینم آن‌ها چه  حملاتی را انجام می‌دهند و از لحاظ تاکتیکی آن را بررسی می‌کنم.

دنیزلی درباره کمبود بازیکن گفت: ما به بازیکن جدید احتیاجی نداریم. در تیم ما چند بازیکن داریم که در چند پست می‌توانند بازی کنند. به هر حال فوتبال است و در آینده ممکن است محرومیت و مصدومیت در یک تیم به وجود بیاید اما ما این موضوع را در داخل تیم حل می‌کنیم. اگر کارت گرفتن به خاطر نتیجه گرفتن تیم باشد مشکلی ندارد اما اگر سر مسائل الکی باشد بازیکن نزد من جریمه خواهد داشت.

او درباره  بازی نکردن، مازولا، رزاق‌پور و شکاری گفت: مازولا دوشنبه به ایران برمی‌گردد و من از پزشک معالج او گزارش می‌گیرم. او به لحاظ فیزیکی و هوازی تمرینات خودش را شروع کرده است و فکر می‌کنم در تعطیلات لیگ مصدومیتش برطرف شود.  نیازی نیست درباره شکاری و رزاق‌پور صحبتی کنم. فقط آن‌ها نیستند که روزی نیمکت می‌نشینند و چند نفر دیگر هم هستند. بازیکنان من را دوست داشته باشند یا نه زیاد برای من مهم نیست اما گر به من ایمان داشته باشند برای من مهم است. نزدیک ۱۵ نفر بازیکن دارم که می‌توانند بازی کنند. من همیشه می‌خواهم بین بازیکنان عدالت داشته باشیم و سرم را راحت روی بالش بگذارم. این برای من مهم است که اهداف تراکتور را دنبال کنم.

دنیزلی در پایان گفت: مازولا مصدوم است و خانزاده هم جدیدا به تمرینات اضافه شده است. در بازیکنان مصدومیت‌هایی وجود دارد اما این باعث نمی‌شود آن‌ها بازی نکنند. بازیکنان کنجکاو هستند بدانند چه کسانی در لیست ۱۱ نفره ما حضور خواهند داشت. شما اگر ۱۰ دقیقه برای تراکتور وقت بگذارید من ۱۰ ساعت برای آن‌ وقت می‌گذارم. من نه فقط برای خودم و بازیکنانم بلکه به فکر هوادارانی هستم که در سراسر ایران یا در تبریز حضور دارند.